FreestyleXtreme Danmark reviews

FreestyleXtreme Danmark reviews

8.6

Intet mindre end ren perfektion

Fantastisk betjening, ekstrem hurtig afsendelse, god kontakt med service. Virkelig let at få omdirigeret sin pakke med DHL. Og så at produkterne er i topkvalitet! Hvor meget mere er der at sige end en sand fornøjelse. Jeg handler udelukkende der fra nu af når det gælder Motocross udstyr.

Helt igennem fin service,

Problemløst.....super

Super godt!

masse af forskellige mærke, og gode priser!

Ingen omveje, bare god service

Varer afsendt dagen efter bestilling. Skønt.

Hurtige og ret god service

Jeg har bestilt og købt flere varer hos Freestyle. Jeg har desværre også flere gange haft frug for at få varene ombyttet, fordi jeg har fejlvurderet størrelserne. Der har altid været hurtig respons samt god service, når jeg har haft brug for det.
Og så sender de klistermærker med - hvilket altid er et hit.
Vil ønske at der var mulighed for at få returseddel med. Det er meget dyrt at sende (tungere) varer retur via postdanmark
FreestyleXtreme Danmark

Reply from FreestyleXtreme Danmark

Hej Jane.

Mange tak for de fine ord! Det er godt at høre du er glad for vores service - og ikke mindst klistermærkerne:)

Vi synes det er et rigtig godt forslag med retursedler vedlagt vores kunders ordrer.

Da vi sender varer til kunder verden over er det desværre ikke så ligetil som man kunne håbe, men vi arbejder lige nu på højtryk for at dette kan blive en realitet i den nærmeste fremtid.

Mange tak for din feedback!

FreestyleXtreme

Hurtig levering, gode priser

Jeg vil helt klart anbefale dem, jeg har indtil videre bestilt 5-6 ting og de har alle kommet indenfor virkelig kort tid og de har samtidig VIRKELIG gode priser

Rigtig god service og hurtig levering

Love it

God eShop og hurtig levering

Ved FreestyleExtreme har de meget spændende udstyr til aktive unge. Så min nevø ønskede sig nogle handsker som kun de har.
Tak for det og den hurtige levering ;)

Har bestilt fra siden 2 gange, begge med lynhurtig levering.

Fede kvalitetsprodukter og hurtig levering.

Masser af varer at vælge, til rimlig billige penge og kvaliteten er helt i top.
Hurtig levering.

godt

der er hurtig og sikker levering. det er altid det rigtige der er i pakken

Stort udvalg, alle størrelser på lager, nemt at bestille og de bliver hurtigt leveret tll DK

Her fandt vi cross-støvlerne og i de rigtige størrelser. Vi var lidt sent ude med at bestille dem her i december men blev glædeligt overraskede at de nåede frem så hurtig. Juleaften var redet.

Det er ikke sidste gang jeg handler hos FreestyleXtreme.

Jeg har (ind til videre) kun handlet hos FreestyleXtreme én gang, men jeg kan kun give dem mine bedste anbefalinger :-)

Kanon web-handel

Let, enkelt og det virker proff.. Track pakken er også perfekt.

pålidelig

Lover hvad de holder. Ingen problemer ved returvarer. Top service.
Tina H.

Fin betjening

Informationsniveauet var højt, hele tiden kunne vi følge pakken. Alt klappede simpelthen!

Lyn hurtig handel

Perfekt, intet negativt overhovedet.
Lækkert produkt, meget fair pris og turbo levering.

Rigtig godt!

Jeg bestilte fra hjemmesiden, fik hurtigt en ordrebekræftelse og det hele har gået som smurt. Jeg modtog pakken til tiden, og der var på intet tidspunkt noget problem. Handler gerne på den hjemmeside igen :-)

Skuffende robotbehandling af ordre

I forbindelse med bestilling af 1 stk. MX trøje til et barn, var det vanskeligt for mig at vide, hvilken størrelse jeg helt præcist bestilte, idet der på hjemmesiden både var angivet "Kids" og "børne" størrelser.

Hvad forskellen er, ved jeg ikke, men jeg vidste at den pågældende trøje skulle være en størrelse "KL", idet min søn i forvejen var ved at vokse ud af sin "KM" størrelse.

Derfor anførte jeg i forbindelse med ordren, at det skulle være størrelse "KL", ellers skulle de kontakte mig for afklaring.

Jeg hørte intet, og efter få dage dumpede en størrelse "YL" (Youth Large) ind af døren, som selvsagt er alt for stor.

Intet tyder på at nogen på noget tidspunkt har læst hvad jeg rent faktisk har skrevet. Nok meget typisk for en konceptbutik der kører samme hjemmeside af i alle de lande de er repræsenteret i.
FreestyleXtreme Danmark

Reply from FreestyleXtreme Danmark

Hej Thomas

Jeg beklager virkelig den skuffende oplevelse du har haft hos os.

Jeg har kigget på din ordre og snakket med min kollega i varehuset som pakkede ordren. Vi har skam læst hvad du skrev i ordren du placerede, men vi tog ikke kontakt til dig da vi var af den overbevisning at du fik tilsendt den korrekte størrelse. Desværre er det sådan at Fox ofte ændrer deres MX-børnestørrelser / mål i deres størrelsesguide, hvilket til tider gør det svært for os at følge med. Vi vil tage vores MX-børnestørrelser op til revidering og forhåbentlig få størrelserne skildret bedre.

Som undskyldning for den skuffende behandling af din ordre sender vi en lille godtepose til dig; der er bl. a. en t-shirt signeret af Dean Wilson, som vi fik da vi mødte ham på Ricky Carmichael University, samt en signeret Thomas Pages plakat, som er fra X-Fighters. Vi håber du vil synes om tingene!

Vi vil gerne takke dig for din feedback - dette er netop grunden til vi har en trustpilot-side. Selvom vi selvfølgelig gerne vil have positiv feedback er det også vigtigt for os at vide når vi gør noget forkert, så vi har en chance for at forbedre det.

FreestyleXtreme

FreestyleXtreme Danmark Details

Visit FreestyleXtreme Danmark

We live here: Denmark

Hvorfor handle hos os

+ En fantastisk kundeservice: et produkt du vil elske – eller dine penge retur
+ De seneste og mest up-to-date kollektioner fra de hotteste mærker
+ Dedikation til industrien vi holder så meget af
+ Et sikkert betallingssystem du kan stole på

FreestyleXtreme er et uafhængigt, familieejet firma dedikeret til at give vores kunder så god en shopping-oplevelse som overhovedet muligt. Vi har været en del af freestyle motocross-industrien siden vores start i branchen – det vil være svært at finde andre med samme engagement til sporten som os!