www.freetrailer.dk reviews

www.freetrailer.dk reviews

6.4

Elendig kundeservice

Vi havde lejet en trailer hos silvan birkerød, som vi skulle bruge til at flytte nogle ting fra min kærestes lejlighed i randers til min i farum. da vi er på vej tilbage mod sjælland punkterer det ene dæk på traileren, midt på fyn, kl 16, intet reservehjul. vi bruger derefter to timer på en fynsk rasteplads hvor vi bliver kastet frem og tilbage mellem silvans kundeservice og freetrailers kundeservice, begge firmaer bliver ved med at sende lorten videre mellem hinanden uden at tænke på at vi står med et ret frustrerende problem. efter at vi har hidset os voldsomt op over ingen hjælp at kunne få, foreslår freetrailer at vi bruger en time på at køre til ikea i odense og hente en anden, som vi også skulle lægge depositum for der. altså skulle vi lade en trailer der ikke er til at låse, med computer, tv osv. stå i over en time på en rasteplads. det ender med at vi for egen regning, 1500 kr., må betale en 3x34 for at køre det resten af vejen og så lade traileren stå. efterfølgende har silvan/freetrailer haft problemer med at ringe og fortælle hvad der videre skulle ske mht. depositum osv. hvis i ikke skal flytte så langt eller inden for et område hvor i kender nogen der ville kunne hjælpe ved sådan et problem, anbefaler jeg IKKE denne løsning. på mig virkede det ikke som om at de har taget højde for at man kan få problemer med traileren. alt i alt, dårlig, sløv og uvidende kundeservice som har skræmt os fra at bruge noget der har med freetrailer at gøre igen.

Hej Lars,

Jeg beklager meget, at du har haft en uheldig oplevelse med freetrailer. Jeg har kigget nærmere på din reservation, og jeg kan se, at det reservationsnummer du har skrevet på som reference er helt tilbage fra November 2011.
Jeg ville rigtig gerne gå dybere ind i sagen, men da det er 2 1/2 år siden har jeg desværre ingen mulighed for at finde de personer, der har været indblandet i sagen hverken her hos os eller hos Silvan.

Vi har helt faste procedurer i forbindelse med punkteringer, da den slags naturligvis aldrig helt kan undgås. Det er dog noget, som plejer at blive løst nemt og smertefrit. Jeg har desværre ikke mulighed for at kommentere på, hvad der er sket og gået galt i den konkrete sag for 2 1/2 år siden.

Jeg håber, at vi igen får mulighed for at byde dig velkommen som kunde hos freetrailer, så du kan få en god oplevelse med os.

Utroligt nemt!

Oplevede ingen problemer med at booke, afhente, benytte og aflevere en trailer lejet hos Silvan i Aarhus C.

Traileren var pæn og ren og i god stand.

Kan i øvrigt godt lide at de blot reserverer depositummet på ens konto, så man altså ikke skal betale 1000 kr up front. Så bliver der kun trukket 59 kr for bookinggebyr og forsikring, hvilket jeg synes er meget billigt for en stor lukket trailer.

Fejl i Freetrailer bookingsystemet kostede dyrt

Skule bruge en trailer onsdag og søndag. Deres system tog fejl, jeg fik min søndags trailer om onsdagen, og blev så bonnet med gebyr m.m. for ikke at hente min onsdagstrailer. Da jeg søndag så skulle hente min trailer søndag var der ingen reservation. Blev nødt til at køre ekstra kilometer, betale min medarbejder søndagsovertid!!!!
Mandag kunne de beklage, tilbagebetale det uretmæssigt hævede, blev dog ringet op mandag aften af direktøren, der lovede at ville vende tilbage onsdag – det gjorde han dog ikke.
De er gode til at overholde egne udstukne regler og opkræve ekstra betaling når kunderne ikke overholder deres regler – men holde afgivne løfter og håndtere en berettiget reklamation kan de åbenbart ikke!!!!!

Hej Finn,

Jeg har i dag sendt dig endnu en mail som opfølgning på din henvendelse til vores kundeserviceafdeling og din samtale med vores direktør. Jeg sætter mailen ind herunder:

Hej igen Finn,

Jeg skal starte med at beklage, at du har haft en dårlig oplevelse i forbindelse med din trailerleje.

Vores IT-mand arbejder på at finde ud af, hvorfor der kun dukkede én valgmulighed op, da du skulle aktivere din trailer. Det er naturligvis ikke meningen. Begge reserverede trailere skal komme op på skærmen, så du kan få et overblik over dine reservationer, og så du kan få aktiveret den rigtige.

Der bør naturligvis også komme en advarsel op, når du forsøger at reservere en trailer, som egentlig først står til afhentning en anden dag. Det arbejder han på at finde en løsning på.

Jeg kan forstå på min kollega, at du heldigvis, trods annulleringen, fik en trailer søndag. Jeg kan ligeledes forstå, at hun sørgede for at tilbageføre de kr. 199,-, du var blevet trukket i gebyr, allerede mandag.

Som nævnt i tidligere mail havde min direktør videregivet opfølgningen til mig, og du hørte fra mig, så snart jeg var retur på kontoret.

Jeg ønsker dig en fortsat rigtig god dag.

Endnu engang perfekt..

Det er nu tredje gang vi bruger FreeTrailer, og det er bestemt ikke sidste. Første gang lejede vi en trailer i Silvan. Her kom vi til tiden som man skal, fik trailer, afleverede den igen til tiden, ingen problemer.

Psst... Til alle dem der giver dårlig anmeldelse pga. gebyrpålæggelse i forbindelse med ikke overholdt aftale, hvem har lavet fejlen...???

Nå, men jeg vil til enhver tid anbefale Freetrailer, fungerer super.

Det var sku' gratis....

Alt spillede - og det var sku' gratis :-) - intet fordækt, og traileren var helt ny...

Genialt koncept og gode trailere!

Fuldt ud tilfreds! Venlig betjening (hos Optimera i Karlslunde). God, solid, velfungerende trailer, og når det så stort set er gratis kan man jo kun være tilfreds!
Forstår ikke at folk kan give én stjerne, blot fordi de er blevet pålagt det gebyr (der skal sikre at trailerne bliver brugt mest muligt), som der informeres om ved bestilling. Vil helt sikkert bruge freetrailer.dk igen næste gang jeg står og mangler en trailer!

Pas PÅ med denne Gebyrgrib og deres dummebøder

Jeg lejede en trailer til afhentning hos IKEA og formastede mig til at komme 45 min for sent til afhentningen. Man har kun et vindue på 1 time til at afhente sin trailer, ellers vanker der. Den ellers flinke IKEA-pige som håndterer salget forsikrede mig dog om at det ikke var noget problem, så jeg fik glad min trailer. Men da jeg afleverede den TIL TIDEN næste dag så fik jeg alligevel en slem overraskelse med en frisk julehilsen-dummebøde på 199 kr fordi jeg formastede mig til at afhente for sent.
Freetrailers kundesupport bruger den latterlige undskyldning at det skam er fordi de ikke vil have trailere stående som ikke er afhentede fordi at andre kunder der ikke har booket åbenbart ikke kan forstå at en trailer kan være reserveret men ej afhentet endnu. Det syntes jeg ærlig talt er en utrolig nedladende holdning overfor IKEAs kunder. Jeg kan umuligt forestille mig at IKEAs kunder skulle være dummere end gennemsnittet og ikke kunne forstå at en trailer er reserveret, men Freetrailer syntes åbenbart dette er tilfældet.
Gebyret er ikke ikke andet end en hurtig måde at tjene 199 kr på alle dem der sidder lidt fast i trafikken eller bliver lidt forsinket.
Kontrakten er indgået ved online-reservationen for de modtager kreditkortoplysninger og trækker depositummet. Så at traileren står der i lidt ud over den time man har til at hente den kan umuligt gøre hverken fra eller til for dem. Det er heller ikke sådan at de ikke har plads til traileren, for alle trailere har hver sin plads. Gebyret er derfor ikke et reelt gebyr (dvs. dækning for en reel udgift de har) men en ren dummebøde og er sikkert ulovlig.
Denne 'gratis' trailer kostede mig altså derfor: kr 258,- (19 kr gebyr + 199 kr dummebøde + forsikring).
BRUGER ALDRIG FREETRAILER IGEN.

Reply from Freetrailer Danmark

Jeg skal starte med at beklage, at du har haft en dårlig oplevelse i forbindelse med din trailerleje, det er naturligvis ikke meningen. Ligesom over telefonen skal jeg her forklare dig om grunden til gebyret, der påløber i forbindelse med for sen afhentning.

Når du reserverer en trailer hjemmefra vælger du selv et afhentningstidspunkt. Ligesom du selv vælger, hvad tid du vil aflevere traileren igen. De to tider skal overholdes, hvilket tydeligt fremgår af vores generelle betingelser, ligesom det fremgår under reservationen samt af den bekræftelse, du modtager pr. mail i forbindelse med reservationen.

Vi har lagt en buffer ind, så man har en time at løbe på i forbindelse med afhentning af traileren. Hentes traileren ikke inden for den time, kan den annulleres, ligesom der løber et gebyr på kr. 199,- på. Grunden til det er, at vi gerne vil give så mange kunder som muligt muligheden for at låne en gratis trailer. Vi vil derfor ikke have trailere stående på pladserne, som er reserverede men ikke afhentede, så vi skal afvise kunder, der kan have glæde af f.eks. at køre deres varer hjem i den pågældende periode. Mange kunder låner vores trailere på timebasis og det er derfor vigtigt med stor tilgængelighed og at de trailere, der står på pladserne også kan lånes ud.

Det er altid muligt at komme uden om gebyret ved at ændre sit afhentningstidspunkt. Det kan gøres via selvbetjening eller ved at ringe til os eller til butikken.

Mht. betalingen så trækker vi, som nævnt i telefonen, ikke noget før traileren er indleveret.

Jeg håber, ovenstående har været med til at kaste lys over, at gebyret ikke er ment som andet end en måde at gøre vores trailere så tilgængelige som muligt.

Du ønskes en fortsat rigtig god dag.

freetrailer

Fy Freetrailer, Fy for en pengemaskine!!!

Jeg er en meget dynamisk og spontan person, derudover er jeg ikke så glad for at læse. I dette tilfælde havde jeg derfor troet at jeg havde gjort mig selv en sjælden tjeneste ved at bestille en trailer til mig selv. Da jeg på den måde var sikret mod min egen evne til altid at gøre ting i sidste øjeblik.
Jeg bestiller meget ofte ting på nettet og har derfor vænnet mig til at det der tikker en positiv kvittering i indbakken, den får jeg også i dette tilfælde. Som så ofte før, for jeg den dog ikke læst. I dette tilfælde straffes man dog hårdt for at være distræt. Men da jeg havde bestilt produktet var jeg af den overbevisning at jeg ikke skulle nå noget. Jeg er meget distræt, ofte er jeg blevet beskyldt for at være det mest distræte menneske i danmark. Jeg er dog aldrig blevet straffet med et gebyr for det. Forrige gang jeg skulle bruge en trailer betalte jeg 175 kr i leje hos en normal trailerforretning. Det gør jeg også næste gang. Aldrig mere Freetrailer!!!! Måske kommer jeg for sent til afhentning. Hatten af for jeres smarte forretningsplan, selvom pengene bliver betalt af fattige studerende, som mig.

Hej Lasse,

Tak for at du tog dig tid til at skrive til os. Vi vil altid rigtig gerne høre vores kunders mening om os, så vi hele tiden kan forbedre os.

Jeg har været inde og kigge nærmere på din ordre, og jeg kan se, at du afhentede din trailer næsten 1 1/2 time efter det afhentningstidspunkt, du havde valgt, da du reserverede traileren.

Du har altid en time at løbe på i forbindelse med afhentning af din trailer. Det fremgår af vores generelle betingelser, ligesom det meget tydeligt fremgår af den bekræftelsesmail, som du selv nævner.

Grunden til at vi har et gebyr for "for sen afhentning" er, at vi ikke vil risikere, at vi har en masse trailere stående ude på pladserne, som er reserverede men ikke afhentede. Det medfører nemlig, at vi må afvise kunder, der kunne have glæde af at låne traileren i en time eller to.

Jeg har stor forståelse for, at det nogle gange går lidt stærkt, og at der er meget, der skal læses igennem. Men da den eneste kontakt vi har med vores kunder under reservationen er via internettet, er vi nødt til at forholde os til de forhold og betingelser, der reserveres ud fra. Og da vi gerne vil give flest muligt kunder muligheden for at låne en gratis trailer, har vi valgt at lægge gebyret på ved for sen afhentning, så de trailere der er er reserveret også bliver afhentet i stedet for at stå stille på pladserne.

Det er altid muligt at komme uden om gebyret ved at ændre i afhentningstiden enten via selvbetjening eller ved at kontakte os pr. mail eller telefon eller ved at kontakte butikken.

Så det er bestemt ikke fordi vi ønsker at presse penge ud af fattige studerende :), det er udelukkende fordi vi har nogle regler, som vi er nødt til at forholde os til, når din trailer er reserveret over nettet.

Jeg ønsker dig en fortsat rigtig god dag, og jeg håber, at vi trods denne oplevelse får muligheden for at byde dig velkommen tilbage som kunde hos freetrailer.

Elendig service

Mødte op hos Bilka Hillerød for at hente den trailer, som jeg havde booket nogle dage ingen. Selvom jeg var der til tiden var der ingen trailere hjemme, og ekspedienten konstaterede, at der var 7 bookinger registreret, men de havde kun 5 trailere.
På kundearealet stod en pc til fri afbenyttelse, og sammen med ekspedienten konstaterede jeeg, at det stadig var muligt at booke trailer på det pågældende sted, selvom der ikke var udsigt til at der kom nogen hjem foreløbigt.
Han lovede derfor at annulere min booking, men som kvittering fik jeg en mail om at de vil trække 39 kr i ekspeditionsgebyr.
Jeg afventer om de reelt trækker de 39 kr., inden jeg sender sagen til politiet og forbrugerombudsmanden. Har hørt tilsvarende oplevelser fra familie, Freetrailer forekommer at være et uhæderligt foretagende, hold jer væk.

Hej Niels Anker,

Jeg skal starte med at beklage, at du ikke kunne få den reserverede trailer.

Jeg kan se, at min kollega har svaret dig på en mail angående problemet, og jeg indsætter svaret herunder:

Først og fremmest beklager jeg dybt den uheldig oplevelse du havde i forbindelse med lån af en Freetrailer.
Vores system lavede pludselig denne fejl, at der kunne reserveres ubegrænset i systemet - dette blev opdaget lørdag formiddag, og blev med det samme stoppet af vores IT afdeling. Men det ændre jo ikke på, at der allerede lå reservationer, der var dobbeltbooket.
Vi skrev ud til alle partnere, så snart vi opdagede fejlen, og fik den som sagt stoppet.

Det er utrolig beklageligt, men vi har som sagt gjort, hvad vi kunne for, at rette op på fejlen hurtigst muligt.
Du skal naturligvis ikke betale noget som helst da du jo ingen trailer har lånt - kr. 39,- er defor også tilbageført til din konto.

Beklager endnu engang den uheldige oplevelse.

Tina / Freetrailer

Ventede i 45 minutter på udlevering af trailer i Silvan

Havde booket en trailer for tre timer fredag 9/11-2013 fra kl 13-16. Da jeg ankommer til Silvan i Glostrup (Fabriksparken) kl 13 er traileren ikke blevet afleveret af den forrige lejer. Derfor har Silvan ingen trailer til mig. Jeg får at vide, at jeg jo kan blive i Silvan og vente på at den kommer retur "på et tidspunkt" eller jeg kan annullere min booking. Derudover virkede ekspedienten totalt ligeglad med min tilstedeværelse. Han stod alene i kassen kl 13 med en kø på over 20 betalende kunder samt 3-4 kunder i kø til at modtage såkaldt kundeservice.

Jeg vælger at annullere min booking, da jeg kan se, at der står en ledig lukket trailer ude i Silvan P-område. Jeg får ikke info om at det koster 19 kr at annullere en booking. Det virker også grotesk at tage penge for at annullere en booking, når I ikke har traileren til rådighed på udlejningstidspunktet!?!?

Ekspedienten kan heller ikke finde den lukkede trailer i deres system, så jeg venter i 30 minutter i Silvan og forsøger at ringe venner og familie op, da jeg skulle bruge en trailer kl 13! Et yngre par kommer og afleverer en lukket trailer, hvilket jeg overhører og stiller mig i kø igen.

Da det endelig bliver min tur, bliver jeg bedt om selv at lave en reservation på en kunde-computer, så jeg kan booke traileren, der netop er blevet afleveret. Herefter står jeg igen i 20 minutter for at skulle vente på at ekspedienten har tid til at finde papirer til printeren og hente mit udprintede låne-bevis. Køen er nu vokset sig halvt gennem Silvan af utilfredse kunder.

Da jeg får lejebeviset, må jeg selv bede ekspedienten om at finde ledning og lås til traileren, da jeg ellers ikke har mulighed for at køre den væk. Han må være godt stresset, da han pludseligt beder en kollega om at tage over ift. udlejning. Hun svarer retur, at hun intet ved om udlejning, men at hun da gerne vil forsøge!?

Jeg er målløs over den ekstremt dårlige service og uddannelsesniveau ift. udlejning af trailere hos Silvan og ydermere skuffet over at man kan leje trailere ud uden at vide, om de står til rådighed! Jeg er også forundret over at I tillader jer at trække 19 kr i gebyr, når traileren i første omgang slet ikke var til rådighed på udlejningstidspunktet!?!?

Jeg spildte udover pengene også en time på at stå i Silvan og bøvle med jeres udlejer og med et system, der kun virker, hvis alle lejere afleverer til tiden.

Det er bare ikke godt nok... slet ikke :/

Hej Janus,

Vi har skrevet sammen angående denne uheldige sag på mail, men jeg vil naturligvis også gerne kommentere den her på Trust Pilot.

Som jeg skrev i mailen til dig, skal jeg starte med at beklage den dårlige oplevelse, du havde i forbindelse med din trailerleje.

Jeg har naturligvis tilbageført de kr. 19,- du var blevet trukket, så du ikke betaler for den annullerede trailer.

Det var et meget uheldigt forløb, du var igennem før du fik din trailer, og jeg har selvfølgelig taget fat i butikken, da alle kunder naturligvis skal have god og ordentlig behandling i forbindelse med deres trailerlån.

Jeg beklager igen din oplevelse og ønsker dig en fortsat rigtig god dag. Ligesom jeg igen vil sige tak for de forslag til forbedringer du efterfølgende sendte mig pr. mail.

Kanon kundeservice

Bookede en trailer men pga. blandt andet vejarbejde blev traileren først afhentet lidt over en time for sent, dette resulterede i et gebyr på 199 for, for sen afhentning. Jeg synes umiddelbart ikke det fremgik ret tydeligt før jeg afhentede traileren hvor jeg blev mødt med en "regning" på 258,-

Jeg kontaktede kundeservice fredag aften og vågnede op til et svar lørdag morgen, her blev jeg informeret om at gebyret var efter reglerne men at freetrailer valgte at annullere gebyret. Kanon og super hurtig kundeservice. Det er meget imponerende, dette er i mine øjne et eksempel lige til lærebøgerne som andre virksomheder kan lære meget af.

SOLID service og gode kvalitetstrailere

Den 31/10 var jeg i Silvan i Valby og fik lidt for meget købt, så jeg stod virkelig og manglede en transport af mine varer. jeg syntes at transportfirmaer er dyre generelt, så jeg undersøgte om jeg kunne låne en gratis trailer fra freetrailer og sørme om det ikke var muligt at låne en dejlig lukket en, til alle mine varer.
Havde store problemer med at få sluttet kablet på bilen og jeg ringede derfor til en sød dame hos Freetrailer som guidede mig igennem hele processen.
Det var en super oplevelse på en ellers lidt stresset situation med for meget købt. Jeg fik mine varer kørt hjem og kunne beholde traileren i flere timer - til 0 kr. i leje!!!!
Fed service. Skal helt sikker benytte mig af den en anden god gang.
Peter

Alle gode gange tre.

Endnu engang har vi lejet en trailer. Fra bestilling via hjemmeside, til afhentning og aflevering har vi ikke oplevet andet fantastisk service. Så endnu engang tak for lån:-)

snyd og bedrag

Jeg har netop afleverede den trailer som sælgeren oplyste mig at jeg havde i et døgn. Da jeg så aflevere den efter mindre end et døgn, får jeg en bøde fordi den skulle have været afleveret før kl. 09.00. Traileren var oven i købet letterr defekt, men var den eneste af deres trailere der virkede bare nogenlunde.
600 forbandede kroner, lige ud af vinduet.
--------------------------------------------
Det er fint at man kun har den til 09 næste dag.
Men så skal i ikke sige at man har den i et døgn, når man spørger hvor lang tid man så har den...

Hej Alex,

Jeg skal starte med at beklage, at du har haft en dårlig oplevelse med freetrailer. Det er vi naturligvis rigtig kede af at høre.

Mht. trailernes stand kan jeg oplyse dig, at det er noget vi går meget op i. Jeg har derfor videresendt din mail til vores servicemænd, så de kan tjekke op på, om der skulle være problemer med trailerne i Bilka. Vores servicemænd servicerer trailerne løbende for at sørge for, at de altid er i god og lovlig stand.

Jeg har været inde og kigge nærmere på din ordre, og jeg kan se, at det afleveringstidspunkt, der stod på din lejekontrakt var d. 21/10 kl. 9.00. Tidspunktet fremgår af den kontrakt, du har skrevet under på, da du fik din trailer udleveret. Det fremgår ligeledes af kontrakten, at der påløber en bøde, såfremt traileren ikke indleveres til tiden.

Du indleverede traileren kl.15.45.

Grunden til, at der i et sådan tilfælde kommer et gebyr på er, at andre kunder kan reservere traileren i systemet fra kl. 9.00, når det står som din afleveringstid. De kunder risikerer så at møde forgæves op i butikken, som ikke har nogen ledig trailer at udlevere til dem.

En flyttetrailer fra freetrailer er altid gratis den dag du låner den til den efterfølgende dag, en time efter den pågældende butik åbner. Det er naturligvis muligt at have traileren i længere tid, det koster så kr. 199,- pr. nyt påbegyndt døgn.

Dit afleveringstidspunkt fremgår også af den mail du modtog i forbindelse med at du hentede traileren, ligesom det fremgår af kontrakten, som vi forholder os til, da det er den aftale der er indgået mellem os og dig som kunde.

Jeg håber, ovenstående kan være med til at forklare, hvorfor der er påløbet et gebyr.

Jeg ønsker dig en fortsat rigtig god dag.

Meget tilfredsstillende

Jeg har ikke meget andet at sige end at konceptet bare virker. Kan kun anbefale andre at bruge dem.

Hilsen
Andreas

Hurtigt, nemt og billigt.

Hentede traileren i IKEA taastrup og under kørslen sprang en pære. Sagde det da jeg leverede den og hun noterede det blot og sagde at det ville blive lavet.

Alt forløb som det skulle. Helt sikkert ikke sidste gang jeg har brugt dem :)

Bøvlet, men varen leveret tilfredsstillende

Jeg bookede en trailer dagen inden, til afhentning kl 13 (+1 times buffer, da jeg vidste jeg kunne samle den op omkring 13:30-13:40).

Ved afhentning, kørte jeg ud til den oplyste adresse - men til min overraskelse var stedet forladt, og påklistret "Til leje" skilte. Men adressen var korrekt i forhold til deres anvisninger. Forvirret kører jeg lidt ned af vejen, for at se om de bare havde ramt nummeret forkert på siden.

Det havde de heller ikke.

Hele arrangementet var flyttet knap 3 kilometer væk, hvilket jeg fandt ud af da jeg henvendte mig til kundeservice.

Jeg kørte så ud til den rigtige adresse, og fik leveret traileren (endelig!), og brugte den til det formål jeg nu engang skulle bruge den til, hvorefter jeg afleverede traileren dagen efter, på det aftalte tidspunkt. Og blev trukket 200 kroner for sent afhentning. Lige der blev jeg lidt træt af freetrailers, men efter jeg snakkede med kundeservicen (igen), fik jeg tilbagebetalt de 200kroner, med en besked om "fordi jeg ikke lige kunne finde det".

Selvfølgelig kunne jeg ikke finde det, når stedet ligger næsten 3 kilometer fra den oplyste adresse.

Hej Ole,

Jeg skal starte med at beklage, at der var forkert information på din ordrebekræftelse. Det skyldes, at der lige er ændret på afhentningssted af trailere, og det havde vi ikke fået ind i vores system.

Som nævnt da jeg besvarede din mail, skal du naturligvis ikke betale noget i den forbindelse, og vi sætter stor pris på den ros du gav trailerne i din mail.

Du ønskes en fortsat rigtig god dag.

uoverskuelig

uoverskuelig hjemmeside ! - på hjemmesiden foreslog den tidspunktet kl.11.00 til afhentning af trailer -så kom jeg lidt for sent til afhentningen og så får man en bøde på 200 kr !

-hvad med at skrive en lille advarsel for alle inden man kommer til betalingssiden om at det koster 200 kr at komme bare et minut for sent til afhentning ?

-desuden er kasserne hvor man kan ændre afhentnings/afleveringstidspunkt meget små og nemme at overse

Hej Bjarki,

Jeg kan se på dit ordrenummer, at du havde sat dit afhentningstidspunkt til kl. 11.00 og traileren blev først hentet kl. 12.48.

Man har ved afhentning en time at løbe på, da vi er opmærksomme på, at der kan være trafik eller kø ved kasserne eller lignende der gør, at man ikke kan hente traileren lige til tiden. Kommer du mere end en time for sent og henter traileren, pålægges der et gebyr på kr. 199,-.

Grunden til at vi har valgt at have gebyrer ved for sen afhentning er, at vi gerne vil give så mange kunder som muligt chancen for at kunne låne en gratis trailer. Vi vil derfor gerne undgå de situationer, hvor der står en masse reserverede trailere på pladserne, og vores partnere alligevel må afvise kunder, der kunne have haft glæde af trailerne.

Man kan altid komme ud over gebyret ved at kontakte enten os eller partnerne eller ved at gå på selvbetjening og ændre afhentningstidspunktet. Ligsom man ved reservation af traileren kan sætte afhentningstidspunktet så det passer. Hjemmesiden kommer med et forvalg, men det kan, som du selv nævner ændres både mht. afhentningstid samt afleveringstid.

Når du reserverer din trailer får du en bekræftelsesmail, hvoraf det fremgår, at såfremt traileren ikke afhentes til tiden, vil der komme kr. 199,- på i gebyr.

Jeg håber, ovenstående kan være med til at kaste lidt lys over, hvorfor gebyret er pålagt.

Fortsat rigtig god dag.

Super Service!!!

Jeg lejede en trailer I Randers. Det gik hurtig og nemt. Kan kun anbefale freetrailer.

Rigtig fint koncept

Det var let at booke på nettet og de 19 kr i dankortgebyr synes jeg er fair. Ingen problemer undervejs, udover lyset i højre side af traileren ikke duede og 'nabotraileren' havde skiftet kablet en gang uden held, så vi tog chancen.

Vil helt sikkert bruge muligheden endnu en gang, for det er rigtig fint..

Freetrailer Danmark Details

Freetrailer ApS ånder for tilfredsheden hos brugeren og vores samarbejdspartnere. Dette er vores første prioritet, og vi gør en ære i at opretholde den. Vores kundetilfredshed er høj- 98,7% af vore kunder anbefaler os gerne til andre. Kundeservice hos Freetrailer er åben mandag til fredag fra 9-16, så vi kan hjælpe alle vore kunder og skabe den dialog, som gør en konstant forbedring mulig.

Visit www.freetrailer.dk

We live here: Frederikssundsvej 62, 2 sal