Freewebsite Service reviews

Freewebsite Service reviews

5.1

Falsk varebetegnelse

Sitet fremstår med falske informationer på hjemmesiden, da deres FAQ meddeler siden er reklamefri. Den første besked man modtager efter oprettelse er det stik modsatte, - at der netop er reklamer på sitet.

Det er falsk varebetegnelse.

Dejlig nem og gratis hjemmeside

Jeg er super glad for denne hjemmeside, der er den slags jeg har ledt efter som har ubegrænset plads uden reklamer og med masser af frihed. Den er super. Har haft lidt problemer med submenuen men ellers kanon.

nemt men ikke pænt

Det virker som en meget nem måde at lave en hurtig hjemmeside på men der er utrolig mange fejl, upload der ikke virker helt perfekt, sider der ikke bliver tilpasset i bunden af siden, hjemmesiden bliver vist forskelligt på diverse browsere.
en ok nem måde at komme igang uden den store kendskab men langt fra god nok til dem der har prøvet det før og kender til programering.
Kender ikke nok til deres nede tid på serverne men har været inde og kikke 3 gange i denne uge og lige nu er serveren nede.

Upload fungerer ikke - Support kan ikke kontaktes

Fuld af optimisme oprettede jeg en gratis hjemmeside via freewebsite-service.com og startede på redigering af siderne. Jeg løb hurtigt ind i problemer. Upload af billeder og videoklip lykkedes aldrig på flere af siderne. Måske gør jeg noget forkert, men det er endnu ikke lykkedes mig at "finde" en vejledning, jeg kan bruge.
Jeg har flere gange sendt en mail til support, men ingen af deres mailadresser fungerer. Hver gang får jeg en mail retur med beskeden: Delivery to the following recipients failed.
Indtil nu må det siges, at have været en dårlig oplevelse. Så jeg lukker min nyoprettede hjemmeside og finder en anden udbyder af hjemmesider.

God brugervenlighed og dejlige frie rammer!

Jeg har været bruger hos Freewebsite i snart 2 år og har været virkelig glad for min hjemmeside hos dem. Synes deres system er meget nemmere at arbejde med, end One.com som jeg brugte tidligere.

Samtidig tiltaler de frie rammer mig meget, så man kan lave en mere personlig hjemmeside. Der har været lidt problemer igennem de 2 år, men det er der jo hos alle udbydere. Så holder fast ved de 5 stjerner.

muligheden for noget stort

Hej jag har haft og er der stadig væk med min gratis sider
jeg er en der ikke har så meget pc-erfaring men jeg kan sige jer
at hvis man er bange for at starte noget stort så skal man brug free website
det er starten på en vej i det frie
suporten er foryende de tager fat med det samme hvis du skriver til dem
og det er viktigt at man husker der er stadig menesker bag det her

husk
Nem , hjælpsomme, bruger vendlig , Gratis

jeg takker jer mange gange
mvh
FFcyklker, sjovlørdag, cykelshoppen

Freewebsite er en god idé!

Jeg har været bruger på freewebsite fra servicen startede. Som med enhver ny ting har der været problemer undervejs, men folkene bag er dygtige, og deres ide med tjenesten er flot. At give brugerne fri plads, gratis adgang til mange muligheder og billig adgang til flere endnu, uden reklamer på mit site og uden irriterende grimme designskabeloner, det er helt rigtigt tænkt, og med den grundtanke synes jeg de er kommet langt, formentlig uden den store kapital. Jeg giver topkarakter for ideen, men selv på trods af ustabilitet og småfejl kommer min bedømmelse ikke under 4 stjerner.

BAD AND CLOSED

My website are just closed and I do not know why or when, or if it will be back running at some point. This is not the first time.
And there are no information of any kind.
I am loosing buiness every day.................

Skønt!

Freewebsite.dk er rigtig fantastisk. Brugervenlig, gratis, reklamefri osv... der er kun positivt at sige. Det er klart den bedste gratis website udbyder.

De er dog nogle dage om at besvare en e-mail men de har ellers venlige supportere når man får et svar og så har de 2-3 gange inden for de sidste 10 mdr. haft nogle alvorlige nedbrud som har været kedelige.. Men dem håber jeg ikke at se igen :) Ellers 4/5 - godt arbejde!

Den bedste udbyder af gratis hjemmesider!

Jeg har efterhånden erfaring med flere af de forskellige udbydere af gratis hjemmesider og jeg synes klart Freewebsite slår både Mono og 123hjemmeside.
I modsætning til andre udbydere, er gratis hjemmesider hos freewebiste reklamefri, med ubegrænset plads og vigtigst af alt - stor funktionalitet og brugervenlighed. Freewebsite er den eneste hjemmesideservice der tilbyder alle disse ting på samme tid. Du er derfor ikke tvunget til at bruge penge, for at få en personlige og brugbar hjemmeside, som du er hos de andre hjemmesideudbydere.

Servicen er desuden i top. Stor anbefaling herfra!

5 stjerner og alligevel gratis!

Jeg er meget glad for, at freewebsite giver ALLE en mulighed for at lave en gratis hjemmeside. Sågar med flere forskellige ting til at gøre din side endnu mere spændende for dig selv, din familie og dine besøgende. Jeg må indrømme at jeg ikke har kunnet finde en "gratis" side som denne her! Ingen reklamer, ingen spam og mulighed for at få hjælp osv. Så ja, 5 stjerner er ikke noget tilfældigt...
Fortsat en god udvikling.
mvh
z.m.

Nemt, ligetil og super service!

Jeg er anti-computer-nørd, men uden de store problemer er det lykkedes mig at lave en hjemmeside hos freewebsite. De spørgsmål der er opstået har jeg hurtigt og indgående fået svar på. Jeg kan bestemt anbefale dem til andre.

Gode!

Jeg syntes freewebsite er gode fordi de hjælper en hvis man ikke forstår tingene og hvis man lige skal have hjælp er det ikke noget med "Læs reglerne! Find selv ud af det!" men "Hvad skal du have hjælp med? Jeg skal nok hjælpe kontakt lige ..." Altså de sponsorere os og det er vi mega glade for! Vi syntes i er flinke at skrive med fordi i er hurtige til at svare tilbage og ikke negative!

//Oliver

God service, men supporten kunde være bedre.

Det er nemt at lave en hjemmeside hos Freewebsite.dk, men De er dog lidt længe om at svare når man sender en e-mail, men ellers kan jeg anbefale dem for deres gode service.

Is Freewebsite Service your company?

Freewebsite Details

Gratis reklamefri hjemmesider! F.eks. Blog, foto/video galleri, gæstebog, kontaktform.. Nem og hurtig sideoprettelse, flotte designs, Moderne hjemmesideadministration.. Prøv det selv!

Visit Freewebsite Service