Frellsen reviews

Frellsen reviews

5.5

God gaveide - desværre alt for lang leveringstid

Jeg købte i november 2013 en æske chokolade, der skulle leveres til en veninde på Fyn. I min bestilling angav jeg, at ordren gerne skulle sendes dagen efter bestilling, da jeg gerne ville have den leveret to dage senere. En uge senere havde min veninde fortsat ikke modtaget gaven, og det begyndte næsten at virke som om, at jeg ikke havde bestilt noget. Jeg kontaktede derfor kundeservice, og de oplyste, at hvis gaven ikke kom frem på den dag, hvor jeg kontaktede dem, så ville de sende en ny gave på den anden side af weekenden. Dog havde de allerede trukket pengene på min konto, så jeg synes egentlig, at det var en utrolig dårlig service, at der skulle gå mindst 3 ekstra dage, inden min veninde ville modtage gaven. Mandag ugen efter var der stadig ingen gave, hvorefter jeg igen rettede henvendelse. Jeg fik så besked om, at den person, som jeg skulle kontakte, ikke var til stede, og at jeg derfor måtte vente lidt endnu. Utroligt men sandt dukkede gaven så alligevel til sidst op, men jeg kan ikke andet end at sidde tilbage med en følelse af, at min ordre var blevet glemt og først sendt, da jeg havde rykket for den. Det er rigtig ærgerligt, da jeg flere gange tidligere har købt chokoladegaver hos Frellsen. Nu ved jeg ikke, om jeg har tillid til, at de en anden gang vil sende min gave til tiden - når de nu alligevel har trukket pengene på min konto. De to stjerner er for den gode chokolade, som min veninde endte med at få leveret.

Lækkert

Lækker chokolade til rimelige priser. Er pjattet med deres kakao med is. Det er både godt og skidt, at sortimentet er ens i alle butikker. Godt, fordi man ved hvad man kan forvente, skidt, fordi det ikke føles så "eksklusivt".

Nemt og i orden

Jeg har nu for andet år i træk brugt dem til at udsende chokolade til nogle kunder. De har enda tilbudt at jeg bare sender hele ordren på mail inkl. de tekster jeg ønsker på kortene. Så klare de resten og sender en faktura.

Se det er nemt :-)

Update: 2013. Jeg har brugt dem igen i år, og også forrige år. Forsat er service og system perfekt

God service og god kaffe.

Fik en god og positiv oplevelse af deres sælger i Nordjylland. God service, god kaffe og fornuftige priser.

Is Frellsen your company?

Frellsen Chokolade Details

The description