Freshsushi reviews

Freshsushi reviews

7.7

Sushi i verdensklasse - altid frisk og sød betjening

Jeg bestiller tit sushi hos freshsushi og det er altid tip top lækkert og man møder altid et smilende ansigt, nårman henter det. Ros ros og atter ros, kan varmt anbefales til alle :o)

Helt igennem perfekt!

Da Fresh Sushi åbnede på hjørnet i bremensgade, hvor både gamle caféer og værthuse har måtte dreje nøglen rundt, gav jeg ikke denne nye sushi butik mange chancer for overlevelse, og sandt nok, da man gik forbi de første mange gange, var bordene altid tomme trods den smukke restaurante.

Da min kæreste og jeg en dag bestemte os for at prøve sushi igen, efter mange dårlige oplevelser andre steder, gik vi med korsets tegn ned til butikken og bestilte. - Siden denne dag, har vi været afhængige af sushi, da dette var den bedste oplevelse jeg har haft her i Danmark. Den sushi der bliver fremstillet i denne butik er FRISK og en KÆMPE oplevelse som man ikke kan få andre steder. Og da de nu har bragt en 3 timers alt hvad du kan spise buffet på menu-kortet gør det bare til et helt igennem perfekt sted. Maden er i top, stedet er smukt og priserne frem for alt, er bedre end du kan få det andre steder.

Kort sagt: FRISKT, BILLIGT og SMUKT <--- PRØV det! I vil ikke fortryde det! - men bestil i god tid, for bordene er ikke tomme mere ;)

Is Freshsushi your company?

Visit Freshsushi