Friferie reviews

Friferie reviews

9.0

Professionel og kompetent viden om rejsemålet

Lytter til ønsket rejsemål, henviser til medarbejder med indsigt i præcis det område og bestiller efter fornyet samtale med det pågældende rejsemål.

Dansk fri ferie, bare de bedste.

Talte denne gang med Malene Rasmussen, og som altid fik vi en super god og varm service, så nu kan vi kun glæde os til endnu en ferie med dansk fri ferie.
De er altid behjælpelige med at finde frem til et godt ferie mål.
Venlig Hilsen
Lisette...

Super service og hurtig tilbagemelding

Det er 2. gang vi rejser med Fri Ferie og jeg vil absolut gøre det igen og igen. Jeg fremkom med forslag til rejse og straks fik jeg et tilbud på denne rejse med deres anbefalinger af evt ændringer.
Som kunde bliver du hørt og din henvendelse ligger ikke bare i en indbakke og venter. Nej hos Fri Ferie bliver henvendelsernebesvaret.

Friferie.dk er god for en snak

Kære Friferie.dk,
Tak, for en god behandling vedrørende bestilling af ferie for 2 familier. Vi fik den hjælp og forklaring som vi havde brug for, og så til den rigtige pris:-)

Tak for rejsen, hilsen
Familierne Mathiesen & Stensgaard

Holder hvad de lover

Vi var sidste i år i Weissenhäuser Strand og det hele var booket i gennem Friferie, alt var som det skulle være og vi havde en super dejlig ferie.

Effektivt og for mig tidsbesparende. Friferie fandt præcis det jeg havde oplyst ønske om. Rejse og fly

Super nemt med Friferie. Jeg har kun meget lidt fritid hvorfor det var en stor fornøjelse at booke min rejse hos Friferie. Jeg oplyste mine krav og ønsker, bad om en mail med forskellige tilbud, valgte ud fra mailen og ringede tilbage med et par spørgsmål hvorefter ferien var på plads. Nemt og effektivt. Prisen er også ok. Jeg vil til enhver tid anbefale Friferie til venner, familie og bekendte. Rigtig god oplevelse :-)

God service, søde medarbejdere

Jeg har rejst med Friferie flere gang og har alle gange haft en god dialog omkring forskellige destinationer og typer af ferie. Har altid fået den hjælp jeg har haft brug for, så jeg har intet at klage over.

Super ferie, dejlig selsskab, god service!

Dejlig ferie, super nemt at have med at gøre, og det ikke sidste gang vi rejser med :)

Servicemindede og imødekommende

Bestilte ferie via telefon. Sælgeren spurgte ind til vores ønsker og behov og skræddersyede en perfekt ferie til os. Vil hen sikkert bruge Friferie igen....

Dejlig ferie i Italien med børn.

Vi havde vores børn med i Italien på campingplads. Virkelig dejlig ferie både for os og vores børn. Ferien levede virkelig op til vores forventninger. Kan varmt anbefales.

Hej Annette.
Mange tak for den flotte anbefaling. Vi er rigtig glade for, I havde en dejlig ferie. Med venlig hilsen

Ferie uden overraskelser

Vi havde en fantastik tur tilrettelagt at DFF. Først et par dage i Prag så videre til Firenze og til slut på camping i Venedig. Det var bare super hoteller og en velordnet campingplads, alt var meget tilfredsstillende..

Hej Dorte.
Mange tak for de pæne ord. Vi er glade for at have været med til at give jer en dejlig ferie ferie og glæder os til at sende jer på ferie en anden gang.

Flinke medarbejdere

Vores lejlighed var god og de spørgsmål vi havde fik vi hjælp til hurtigt. Det er rart når man ikke er så god til internet at man kan ringe og få hjælp. Vi skal helt sikkert rejse med Friferie igen. Tak

Hej Jette.
Vi bestræber os på altid at yde den bedste service og er rigtig glade for, at vores booking har hjulpet jer, så I fik den bedst mulige ferie.
Vi glæder os til at sende jer på ferie en anden gang.
Ditte, friferie.dk

vi havde en god ferie og vil anbefale Friferie til andre

er var rigtig god service

Hej Brian.
Mange for for anbefalingen.
Ditte, friferie.dk

Fantastisk cruise-ferie i Middelhavet - kan kun anbefales!

Sommerferien sidste år bød på familiens første cruise - og det bliver bestemt ikke det sidste :-)

Med super hjælp fra Fri Ferie valgte vi at kombinere en uges camping udenfor Venedig med et Costa Cruise fra Venedig til Grækenland og Kroatien - og det var en kæmpe oplevelse for både voksne og børn og vi vil anbefale alle at prøve det...

Der var rigtig god information og vejledning fra Fri Ferie's side, så det var utrolig nemt at finde krydstogshavnen, parkere og komme ombord på det utrolig flotte skib. Kahytten var som et lille hotelværelse og opgraderingen til udvendig kahyt med balkon var alle pengene værd. Fra første øjeblik blev vi grebet af følelsen af virkelig luksus-ferie - der var sørget for alt og alt var inklusive! Det var en fantastisk følelse at kunne pakke ud, være på et hotel med masser af aktiviteter, pools, spillerum, lækre restauranter mv. og at hotellet så flyttede sig, så udsigten ændrede sig og hver dag bød på nye oplevelser og indtryk. Der var masser af muligheder - hvad enten vi trængte til sjov og underholdning, eller ro og afslapning og det er bestemt ikke sidste gang at vi har valgt denne ferieform - det er sjældent at vi har oplevet at få så meget værdi for pengene!

Familien Skovgaard, Rødovre (mor + 2 drenge på 8 og 11 år)

Hej Mette.
Mange tak for de fine ord. Vi bestræber os altid på at give alle familier præcis den ferie, de drømmer om og vi er rigtig glade for, at I havde et fantastisk cruise. Det er også en virkelig dejlig ferieform for hele familien.
Vi glæder os til at sende jer på ferie en anden gang.

Rigtig god kundepleje.

Dygtige og kompetente i mennesker når man bestiller ferie. Svar på alt og som virkeligt holdt da vi kom på vores ferie .

Hej Kathe.
Mange tak for den fine anmeldelse, som vi sætter stor pris på.
Ditte, friferie.dk

Professionalisme kombineret med højt informations niveau.

Vi har rejst med fri ferie flere gange. Blandt andet til Italien og Tyskland.
Hjemmesiden og personalet er helt i top. Enkel og let overskuelig hjemmeside, er der noget man mangler svar på, sidder de klar med svaret så snart man ringer. På papirerne som man modtager, står alle informationer tydeligt og klart, og der er intet at være i tvivl om. Od de gode priser og det store udvalg, skal man heller ikke glemme.

Hej Michelle.
Mange tak for den flotte anmeldelse, som vi sætter stor pris på. Det er vigtigt for os altid at yde den bedste service og give vores gæster alle de nødvendige oplysninger, så det er vi naturligvis rigtig glade for, at I også har fået.

Ingen problemer

Hurtigt svar ved henvendelse og ingen problemer med online bestilling.
Venlig kunde betjening.

Hej Lobna.
Det er vi glade for at høre. Tak:)
Ditte, friferie.dk

Vi har som sædvanlig været fuld tilfredse med friferie.

Har været med dem mange gange og der har aldrig været noget at sætte nogen finger på, alt har bare været i orden.

Hej Jens.
Vi bestræber os altid på at yde den bedste service og derfor er vi rigtig glade for, at alt har været i orden.

Fantastik

Farmeli hotel Isabel ! er bare farmeli relayx

Hej Sonny.
Mange tak for den 5 stjernede anmeldelse.

Godt børnehotel

Vores ferie på Limonaia ved Gardasøen var rigtig godt, især for vores søn på 10 år.
Friferies tilbud gav meget for pengene. Vi kommer igen i år.

Hej Nils.
Tak for de pæne ord. Vi er rigtig glade for, at hele familien havde en god ferie til Gardasøen.
Vi glæder os til at sende jer på ferie næste gang.

Friferie.dk Support

Om friferie.dk:

friferie.dk og danskfriferie.dk har Danmarks største udvalg af børnevenlige ferieboliger i hele Europa og giver prisgaranti. Vi tilbyder altid de rigtige produkter til den bedste pris, så vores gæster har den største fleksibilitet og frihed til selv at sammensætte deres ferie. Vi er med vores gæster hele vejen, fra rejsen bestilles og til hele familien er hjemme igen. Hos friferie.dk og danskfriferie.dk er vi ikke blot tilfredse med at sælge rejsen, vi vil være kendt som det rejsebureau, der altid yder den bedste service og giver en personlig og venlig betjening.

Visit Friferie

Kontakt os her: