Frigavekort reviews

Frigavekort reviews

5.2

spild af tid at bruge denne side!!!

Siden er fuld af gamle kampanger, så har primært optjent point ved og logge ind.
Da jeg bestilte en bigraf billet for over 2 måneder siden kom den ikke. Skrev til supporten men fik intet svar.
Dette sites kan jeg ikke anbefale andre at bruge

opdatering: min bestilling kom deværre aldrig øv

Lang ventetid.....

For 1½ måned siden, bestilte jeg et gavekort på 400 kr.
Det er ikke dukket op endnu, så jeg begynder at føle man snydt.

Så det virker som om, at det er spild af tid, at bruge det på dennne side.

Der gik over 2 måneder ..

Jeg har været medlem af denne side meget længe, og har kun tjent point derinde ved at folk har meldt sig til via mit link - så ved ikke så meget om de andre optjeningsmuligheder ...

Men vil sige, at jeg får over 2 måneder siden bestilte mit første gavekort derinde fra på 400 kroner - og har først fået det nu her ...

Havde desuden meget kontakt til deres support, som hele tiden bare kom med latterlige undskyldninger, meget dårlig service ...

Is Frigavekort your company?

Visit Frigavekort