Friheden reviews

Friheden reviews

7.5

Friheden er FED!

Friheden har virkelig gjort det godt i år, angående deres Fed Fredag. Der har været rigtig mange fede kunstner.. Der var lidt for mange mennesker til fx. Medina og Nik og Jay, men man kan jo ikke rigtig klage over at folk bakker op..

Det eneste jeg synes er lidt et minus er at de tager så meget over pris for deres drikkevarer. Det har afhold mig fra at købe noget..
Generelt en rigtig fed måde at starte en god fredag aften i godt selskab

Super fed dag for hele familien.......

Vi, hele familien far, mor og 2 piger havde en super fantastisk dag i Friheden i går mandag.

Den nye 5D biograf er så super fed og fantastisk, og specielt ham Uffe som passede biografen er en oplevelse i sig selv.

Det kan bestemt anbefales...........-:)

Hyggelig super aktiviteter ungerne morede sig

Vi var 6 voksne og 4 børn havde en rigtig god dag Da vi alle gerne ville have en is,(men en havde diabetis), kunne vi ikke købe en sukkerfri is det synes jeg er for dårligt. Vi spiste aftensmad i pizzakarusellen ikke noget at råbe hurra for.

Hyggelig park.

Fin med en opdeling af Parken så de mindste har deres eget hjørne.

Deres buffet på res. var dog en hel del overvurderet på de billeder udenfor. Meget lille udvalg da vi kom ind, dog ros for jævnlig udskfitning (men det ser tyndt ud med fade der kun er fyldt 1/3)

Super sommerunderholdning til børn

Vi har årskort og kommer der fra foråret til de lukker i efteråret.
Det er fedt at man kan tage mad og drikke med og grille derinde, det sparer nu en del penge. Det er et trygt sted for børn at færdes og de lærer hurtig parken at kende.
Det vile være dejligt hvis man kunne købe andet end frituremad, hotdogs, burgere og pizza. En lækker sandwich kunne være godt.
Fed fredag arrangementerne er gode og sikke en masse mennesker. Dejligt at man som Sæsonkort holder ikke skal stå i kø med alle dem som først skal købe billetter.
Den sidste stjerne vil jeg gemme til hvis man en dag kan købe sund mad derinde.

Tivoli Friheden - Godt!

Tivoli Friheden er et dejligt og hyggeligt sted! Det eneste jeg godt ville var at Tivoli Friheden købte nogle forlystelser, der henvendte sig lidt mere til voksne!

Is Friheden your company?

Frihedens Automat Haller A/S Details

Visit Friheden