Friluftslageret.dk reviewed by

God ærlig service og hurtig respons og levering

Jeg har handlet på friluftslageret.dk omkring 10 gange over de sidste 3-4 år, og er altid blevet mødt med fornuftig og hurtig respons på mail. Der har været nogle smuttere med manglende opdatering af varelager på hjemmesiden, men de har altid informeret mig samme dag som bestilling, eller dagen efter. Nogle gange med forslag til ændring. Desuden har de skrevet at jeg skal være opmærksom på små/store størrelser på det jeg har købt, så jeg har fået en chance for at revurdere min ordre inden den er blevet sendt.
Leveringen er hver eneste gang sket inden samme dag eller efterfølgende arbejdsdag.
Jeg har også handlet i andre friluftsbutikker på nettet, men er gradvis begyndt at gøre alle mine køb her, fordi servicen simpelthen er bedre. Indrømmet, det er ikke altid de er billigst, men jeg giver gerne nogle få procent ekstra for god og hurtig service.

En negativ ting dog: lige meget hvor meget man køber koster det i forsendelse. Det er efterhånden en sjælden ting, og jeg havde gerne set det bortfalde ved køb over X kr..

jeg ville give 4,5 stjerner hvis muligt :)