Friluftslageret.dk reviews

Friluftslageret.dk reviews

8.4

Unpleasant impression

I ordered coat. Friluftslageret sent it quickly. When I had recieved coat I discovered that they sent me wrong size.Then they replied that will send me a new coat.
I send wrong coat back.(It was delivered in Odense at 3.12 )
After that they didn't answer any of my letters.

Super hurtig levering

Min vare ankom indenfor MEGET kort tid. Jeg havde dog skrevet en kort kommentar til firmaet om, at min vare skulle bruges til en gave, og om den kunne blive "pakket ind" i noget neutralt, da jeg bor sammen med den der skulle have gaven... Det virkede dog ikke til at min besked var blevet læst, da den blev afleveret i et Friluftslageret-papir... Så hvis jeg ikke selv havde været hjemme, ville det have været ret indlysende hvad min gave var, men alt i alt er jeg meget positivt overrasket over den enormt hurtige levering.

Har lavet flere køb hos jer - både til hel og halv pris... Altid samme gode service - smil og hjælpsomhed - så jeg kan kun give gode anbefalinger :-)

Glimrende

Bestilte i weekenden og modtog varen tirsdag.

Glimrende og præcist.

God handel.

Mvh.

Mogens

God betjening men dårlig lagerstyring

Min bestilling blev hurtigt behandlet og afsendt . Men de havde ikke jakken i min størrelse som der stod.

Super hurtig levering

Der er ikke så meget at sige. Det er bare i orden. Hurtigt og effektivt

Fejlfri oplevelse med hurtig levering.

Produktet jeg skulle bruge var billigt, på lager og blev leveret meget hurtigt og uden problemer.

Altid en fornøjelse at handle med Friluftslageret, hurtig forsendelse, fair priser, og de rigtige varer.

Fint

Hurtig leveringstid og fint produkt.

Ingen problemer - hurtig levering

Du kan roligt bestille varer hos Friluftslageret. De leverer varen hurtigt og uden problemer med bestillingen. De har udsøgte kvalitetsvarer.

Ingen problemer ved køb og hurtig levering

Det er altid spændende at købe på nettet; er sitet brugervenligt, er leveringstiden længere end der står og hvad hvis det bestilte skal byttes - bliver det så til en dårlig oplevelse?
Friluftslageret har alle dage levet op til mine og det blev endnu engang bekræftet ved at være et helt igennem problemfrit køb med levering allerede dagen efter.
/perlund

Hurtig og præcis levering

Hej
Købte 1 Sleepingbag og 3 Positron Keylock Screwgate, forventede ikke at varen var til afhentning den kommende weekend ( 4 Dage efter ), dagen efter kunne jeg hente varen på det lokale udleveringssted.Meget tilfredsstillende, at jeg ikke skulle vente en ulidelig lang tid på en varer jeg har bestilt. Tak for god behandling.
Carsten

Hurtig og korrekt, som altid

Hurtigt levering, og varen var som forventet - har aldrig prøvet andet hos Friluftslageret.
Eneste lille ridse i lakken: var meget i tvivl om størrelsen under bestilling, og googlede mig derfor til andre slagssteder hvor der blev oplyst at trøjen var vid i størrelsen, så bestilte et nummer mindre end normalt og det var rigtig. Denne oplysning kunne jeg godt have brugt at Friluftslageret havde på deres ellers meget gode og lange beskrivelser af deres produkter.

Hurtig men der er plads til forbedringer

Jeg bestilte en bluse ud fra et billede, jeg havde set. Da varen kom, var det en anden farve og en anden model. Jeg lavede en reklamation telefonisk, og det gik smertefrit. Jeg printede en returlabel ud, som blev tilsendt via e-mail, og så måtte jeg ned på posthuset igen. Pengene er nu sat ind på min konto igen.

Der var hurtig levering, så det er jo et plus for en webshop.

Når man går ind i Outlet for at købe et produkt, er det først når man prøver at lægge det valgte produkt i kurven, at der bliver oplyst at produktet er udsolgt. Det var irriterende. Kunne det ikke gøres mere overskueligt?

Udmærket

Hurtig levering, stort udvalg, dog mangler info om kontakt email eller telefon af kundeservice/kundesupport på websiden. Havde nogle spørgsmål vedr. varen jeg bestilte, med de er blevet afklaret relativt hurtigt.

Ekstremt dårlige ombytningmuligheder - ingen fleksibilitet

Var, indtil jeg skulle bytte min vare til en anden størrelse, ok tilfreds med handlen. Der er dog ingen fleksibilitet, ombytningsmuligheder eller lign. Du kommer således til at betale porto 3 gange, hvis du får bestilt en forkert størrelse. En enorm dårlig kundeservice i disse internettider. Jeg vender ikke tilbage, men vil i fremtiden handle, hvor jeg som kunde ved, jeg er bedre stillet.

Bar' iorden!

Hurtig og smertefri levering :)

Billig og hurtig levering

Varen levede 100 % op til det beskrevede/billede. Var den billigste på nettet samt hurtig levering. Ærgerligt de ikke har fri fragt over et vist beløb, som de fleste, men ellers intet at sætte fingeren på. Thumbs up herfra... :)

Friluftslageret ApS Details

Visit Friluftslageret.dk