Friluftsland reviews

Friluftsland reviews

9.0

God god service!

Min datter skulle 4 mdr til Asien, og vi var noget sene om at begynde på forberedelserne. Som begyndere inden for friluftsområdet virkede det meget uoverskueligt, og vi brugte meget tid i mange butikker uden at ende med at købe noget.
Til trods for massiv travlhed i butikken, var der ingen tvivl om at vi skulle have nøjes med at besøge Friluftsland. Her blev vi mødt af en storsmilende ekspedient, der tog sig tid til os. Ikke nok med at hun vidste rigtig meget om udstyret, så havde hun rejst flere af de steder hvor Sara skulle hen, og kom med en masse tips til rejsen.
Der var nogle ting de ikke havde i butikken, i de størrelser vi skulle have, men de havde dem på lager i butikken ved Nørreport, hvor ekspedienten også arbejdede.
GOD GOD SERVICE!

P,S, Til Christina: skal hilse fra Sara og sige tak.

Sendte ikke det, som de skulle, men rettede dog fejlen hurtigt

Jeg havde bestilt tre varer, hvoraf to var ens (baggagetag) og den sidste var et par solbriller. Da pakken ankom var der kun ét baggagetag og et par solbriller i pakken. Det viste sig desuden, at solbrillerne havde været udstillingsmodel, hvilket ikke havde fremgået af hjemmesiden. Da jeg kontaktede kundeservice svarede de hurtigt, og de sendte det manglende baggagetag til mig med posten for deres egen portoudgift. Desuden tilbød de mig rabat på solbrillerne, da det ikke er normalt, at man ikke oplyses om det, hvis en vare har været udstillingsmodel. Dette afslog jeg dog, dels fordi brillerne var slidte pga. udstillingen, dels fordi modellen ikke levede op til mine forventninger. Jeg aftalte derefter med kundeservice, at jeg kunne afleverere brillerne i den nærmeste butik og få pengene tilbage dér, så jeg slap for portoen.

Så alt i alt er jeg lidt lunken ved at bestille fra Friluftsland igen, men jeg er villig til at give dem en chance til, da dette nok bare var en smutter. Det undrer mig dog, at tingene kan gå SÅ stærkt, at man laver så banale fejl. Hvis ikke kundeservice havde svaret så hurtigt og imødekommende ville jeg aldrig have overvejet at handle der igen.
Friluftsland A/S

Reply from Friluftsland A/S

Hej Nicole

Ja, det var en decideret smutter og vi beklager. Er dog glad for, at vores kundeservice fik gjort hvad de kunne for at gøre fejlen god igen, og at det kunne mildne din skuffelse lidt.

Mvh, Frank
Friluftsland

Hurtig levering trods det var en udsalgsvare.

God kundeservice og hurtig levering!

Købte en Canada goose jakke hos dem og kan kun anbefale at handle hos dem!

Leverede den lovede vare hurtigt

Hurtig ekspedition og den korrekte vare. 5 stjerne for det. Har flere gange modtaget varer fra Friluftsland og alle gangene det korrekte.

Der er styr på det!

Har kun haft gode oplevelser med denne side :-)

God service, hurtig ekspedition og altid produkter af den bedste kvalitet

Har handlet i Friluftsland i mange år og de skuffer aldrig! Altid god service med råd og vejledning og høj ekspertise. Troværdig betjening og man har ikke indtrykket af den sædvanlige "sælger-tilgang", men i stedet at ekspedienterne oprigtigt forsøger at finde netop det produkt der passer allerbedst til kunden.

God service, kompetente medarbejdere, gode produkter

Fin service

Det er første gang, jeg har købt noget på www.friluftsland.dk, normalt handler vi fysisk i butikken. Men da de sandaler, jeg ville have var på tilbud er det jo ikke sikkert, de har den i alle butikker, når der var begrænset med hvilke størrelser, der var tilbage. Og med gratis fragt over 500 kr, så var det nemmere at bestille på nettet.

Det gik hurtigt nok, og der var næsten ikke behov for at bruge trackingnummeret.
Det er dejligt, det er muligt at bytte varerne i de fysiske butikker - men det blev heldigvis ikke relevant denne gang.

Det eneste, jeg savner er, at man kunne få gratis levering til døren eller at man måske kunne hente inde i butikken, hvis det nu bare var et spørgsmål om, man ikke havde tid til at komme derind, mens tilbuddet galt.

Men ellers ikke nogen anmærkninger, her handler vi helt klart igen, hvis vi har noget over 500 kr, der skal købes på én gang.

Spændende og bredt sortiment

Savner en mere præcis angivelse af størrelse på varerne. Fabrikantens mål omsat til metersystemet. Det er langt nemmere at vælge den rigtige størrelse, når du ikke har den fysiske vare i hånden.

Nemt - og m. Forbrugsforeningen!

- og så kan man spare retur porto, hvis man har brug for at bytte, og levere retur direkte til en butik.

Jeg nyder at handle i friluftsland

Jeg sætter stor pris på den service jeg får når jeg handler i friluftsland ( og det gør jeg ofte ). Som regel har de et godt og afvekslende udvalg og har de ikke lige den størrelse eller model man har brug for henter de den hjem fra en anden butik.

Perfekt!

Varen var i den kvalitet som firmaet havde beskrevet på hjemmesiden og den blev leveret hurtigere end lovet, så det må jo så blive 5 stjerner...selvom man er jyde ;-)

Perfekt! :-)

Spændende vareudvalg. Uproblematisk og hurtig nethandel.

Blød og varm

En fleec der både kan bruges som udendørs jakke og en indørs hygge jakke

Perfekt at handle med Friluftsland

Det er super at handle Friluftsland. Varen kommer hurtigt

Perfekt.

Alt forløb let og problemfrit, kan varmt anbefales.

God service og hurtig levering

God service, hurtig levering og styr på kvitteringer og retursedler. Kan godt anbefales.

Jeg købte blot et gavekort, hvilket var nemt samt smertefrit da det kom i tide og som lovet.

Friluftsland A/S Details

Visit Friluftsland