frishop.dk reviews

frishop.dk reviews

8.3

drivhus med SUPER service!

Bestilte et drivhus, leverance kom før tid
Alt super!
Måtte grundet sygdom dog vente 4 mdr. Med at få det sat op..... da tiden kom opdagede jeg at havde glemt ar bestille sokkel - helt alene min fejl!
Jeg ringede til frishop, ingen ventetid og fik en service ud over al forventning! Super flink dame der med en smilende og kompetent service fik fundet den sokkel jeg søgte og bestilt den....
Denne kom også før tid!
Da dagen for opsætning kom forløb at planmæssigt, men til allersidst da glassene skulle i var 8 af dem gået i stykker under transport..... øv
- jeg skrev samme afyen mail til frishop og vedhæftede billed af det knuste glas....... næste dags morgen (inden kl. 8) modtog jeg mail med rekvisition til min lokale glarmester hvor jeg bare kunne bestille de 8 glas jeg manglede!
DET ER I MIN VERDEN SUPER SERVICE!

Billige priser og ekseptionel god kundeservice

Ligesom med forsikringsselskaber, så ved man først hvor godt ens selskab er når man får brug for at melde en skade. Sådan er det også med webshops, det er først når man har en reklamation at man finder ud af hvor god webshopen egentlig er.

Jeg havde købt nogle halogenlamper, de var meget billige hos frishop, og så kan man vel ikke forvente alverden af firmaets service, tænker jeg. Men sådan tænker man ikke hos frishop, der får man den fulde servicepakke OG billige priser. Det fandt jeg ud af da én af lamperne ikke virkede. Jeg fik en mail direkte fra direktøren med beklagelse, og lampen blev omgående byttet uden ekstra omkostninger for mig. I pakken havde frishop desuden lagt lidt ekstra i til mig, uden beregning.

Så handl trygt i frishop; de får herigennem mine bedste anbefalinger.

Lidt lang leveringstid - men god service og en forklaring

Der var sket en mindre kommunikationsbrist, hvor jeg ikke havde fået at vide, at varen ikke var på lager, og at den var i restordre. Men efter en lille mailkorrespondance og en uforbeholden undskyldning, samt tilsendt to ekstra poser røg chunks uden beregning, vendte det hele til en positiv oplevelse.
Jeg blev overbevist om, at frishop.dk gør hvad de kan for at kunderne skal være glade og tilfredse. Vi kan vel alle blive overrumplet af succes..

En smule billigere end andre

Ledte efter ørerpropper (min mand snorker seriøst) og nogle vindsejl og fandt netbutikken som var en smule billigere end andre. Leveringen gik hurtigere end der stod og alt var fint og ok

Perfekt handel

Købte Weber grill hos dem og fik den leveret 2 dage efter. Markedets bedste pris og fin levering, det bliver ikke bedre.

Handler der gerne en anden gang

ca. 36 Timer

Bestilte varer den 17 om aftenen, og de kom den 19 om morgenen. Hurtigt og nemt, samtidigt med at prisen også var god :-) ordrenr. 74584

Nemt og hurtigt

Jeg bestilte et stykke Proxxon el-værktøj søndag, og jeg fik det med posten tirsdag. Ingen problemer dér.

Kan ikke levere varen til tiden

Kan ikke levere den bestilte vare til den tid der var angive på hjemmesiden og jeg skulle selv henvende mig for at få oplyst at varen ikke var afsendt endnu. Spild af tid!

Alt efter bogen

Hurtig levering af en vare som lever helt op til varebeskrivelsen.

Dårlig svar og behandling

Bestilte min Q320 i sommeren 2013. Fik grillen hurtigt og det var fint. Da jeg samler den er der ingen gevind i termometeret. Jeg kontakter Frishop som vil reklamere det ved Weber. Der går et par uger, og jeg modtager intet, da Weber åbenbart har det i restordre, men det skulle komme om 2-3 uger. Jeg venter denne gang et par måneder før jeg skriver igen. Får besked om at det stadig er i restordre og at de ikke kan gøre noget. Det var i november måned.

Jeg har i sidste uge skrevet til Weber, og fik idag svar. De ved ikke hvad der er sket, og er kede af min oplevelse. Termometeret er på lager og de sender et til mig med det samme. Utrolig dårlig service og kommunikation fra Frishop. Måske er det en lille ting, men en stadig en vigtig ting.

Thumps up for Weber :-)

Hurtig service

Fik min vare inden 24 timer og faktisk før de overhovedet havde trukket pengene på mit kort!

kan gøres bedre

Ikke varer på hylden, selv om den viser lagervare, porto for dyr, og selv med kontakt før afsendelse, betalt for 2 gange porto for en samlet ordre de selv laver om på grund af minus på hylden, de ser ikke fejlen og sender først retur da jeg igen kontakter dem. Men efter endnu en snak med Frishop, de ringede op, blev det en god dag og handel, da de eftergav alt porto.

Nærmest Lykkelig

En fin handel var det. Ringede for at få svar på et spørgsmål og det blev besvaret af en sød venlig dame.
Handler gerne her igen

Man bliver jo helt afhængig af at købe på nettet når det går så godt.

Vi har fået en gave indkøbt i Frishop. I brugsanvisningen stod, at der skulle være et ekstra glas - og det var ikke i pakken (der var i øvrigt heller ikke plads til det).
Da vi forespurgte - fik vi det tilsendt omgående!

Et køb der forløb godt

Bestilte en vare på deres hjemmeside. Fik kort efter en bekræftelse på mail. Varen kom ca 5 dage efter bestilling, sendt direkte fra underleverandøren. Ganske som beskrevet på hjemmesiden på varen.
Fakturaen kom et par dage varen blev leveret, på mail.

Dårlig kundeservice som blev til god kunde service

Der har været en misforståelse mellem kunde og firma som der er rettet op på.

Alt var som det skulle være, gode priser og hurtig levering

Super service, super priser og hurtig levering....

Jeg skulle bruge nogle udendørs lamper i forbindelse med ombygning, og checkede frishop.dk, som jeg havde hørt meget godt om.

2 dage senere fik jeg lamperne og alt var godt....

Så skete det uheldige at jeg i vinters, havde et problem med fygesne og den ene af lamperne desværre brændte af. Jeg kontaktede Frishop og fik fat i en vældig rar medarbejder, der lynhurtigt fandt min oprindelige ordre og VUPTI.... Så kunne jeg bestille en lampe magen til resten... Igen til superpris.

Så jeg checker nu først frishop.dk før jeg checker andre.... De har imponeret mig og der skal meget til :-)

Fremragende kundeservice!!

Jeg ønskede mig nye persienner til stuen og havde søgt på de kendte sider, hvor jeg er vant til at handle.

Googlede til sidst "persienner" og frem kom frishop.dk.

Jeg kiggede på siden og fandt hurtigt de 3 persienner jeg manglede.
Det var nemt at bestille og allerede om eftermiddagen samme dag, modtog jeg mail om at varerne var sendt fra lager.

Men ak, for en pakke jeg modtog :-(
Den var flænset og det lignede mest af alt at den var blevet kørt over adskilige gange.
Persiennerne havde lidt en voldsom medfart.

Jeg ringede med det samme til Frishop og talte med en meget venlig medarbejder!
Han beklagede meget og spurgte om jeg ville ulejlige mig med at tage billeder af forsendelsen og se om alle persienner var skadet.
Det gjorde jeg og desværre var de alle 3 skadede.

Det mailede jeg til forretningen.
Få timer senere, modtog jeg en mail med nye varer på vej.
De er kommet med posten i dag og de har heldigvis ikke en skramme :-)

Det er rigtig god kundeservice!
Det var jo hverken min eller frishop's skyld, men postdanmark's !!

Jeg vil gerne anbefale andre at kigge på siden og jeg vil helt sikkert handle der en anden gang!

frishop.dk Details

frishop.dk er en dansk webshop som sælger kvalitets produkter som du normalt finder i byggemarkeder og professionelle håndværkerbutikker. Her finder du som sagt alt til huset, haven og alt i professionelt værktøj - bare til en lavere pris. frishop er fri og uafhængig - deraf navnet. Vi er medlem af indkøbsforeningen Ditas, er godkendt af ehandelsfonden og forsøger, at yde en høj service.

Visit frishop.dk

Write to: mail@frishop.dk