frishop.dk reviews

frishop.dk reviews

7.9

En smule billigere end andre

Ledte efter ørerpropper (min mand snorker seriøst) og nogle vindsejl og fandt netbutikken som var en smule billigere end andre. Leveringen gik hurtigere end der stod og alt var fint og ok

Perfekt handel

Købte Weber grill hos dem og fik den leveret 2 dage efter. Markedets bedste pris og fin levering, det bliver ikke bedre.

Handler der gerne en anden gang

ca. 36 Timer

Bestilte varer den 17 om aftenen, og de kom den 19 om morgenen. Hurtigt og nemt, samtidigt med at prisen også var god :-) ordrenr. 74584

Nemt og hurtigt

Jeg bestilte et stykke Proxxon el-værktøj søndag, og jeg fik det med posten tirsdag. Ingen problemer dér.

Ufattelig lang leveringstid og absolut ingen information!

I dag har jeg efter næsten en måneds ventetid modtaget en del af min bestilling, som jeg rykkede for, for 14 dage siden. Havde jeg ikke selv kontaktet dem, havde jeg intet hørt.
Virkelig dårlig service - meget uprofessionelt.

Kan ikke levere varen til tiden

Kan ikke levere den bestilte vare til den tid der var angive på hjemmesiden og jeg skulle selv henvende mig for at få oplyst at varen ikke var afsendt endnu. Spild af tid!

Alt efter bogen

Hurtig levering af en vare som lever helt op til varebeskrivelsen.

Dårlig svar og behandling

Bestilte min Q320 i sommeren 2013. Fik grillen hurtigt og det var fint. Da jeg samler den er der ingen gevind i termometeret. Jeg kontakter Frishop som vil reklamere det ved Weber. Der går et par uger, og jeg modtager intet, da Weber åbenbart har det i restordre, men det skulle komme om 2-3 uger. Jeg venter denne gang et par måneder før jeg skriver igen. Får besked om at det stadig er i restordre og at de ikke kan gøre noget. Det var i november måned.

Jeg har i sidste uge skrevet til Weber, og fik idag svar. De ved ikke hvad der er sket, og er kede af min oplevelse. Termometeret er på lager og de sender et til mig med det samme. Utrolig dårlig service og kommunikation fra Frishop. Måske er det en lille ting, men en stadig en vigtig ting.

Thumps up for Weber :-)

Hurtig service

Fik min vare inden 24 timer og faktisk før de overhovedet havde trukket pengene på mit kort!

kan gøres bedre

Ikke varer på hylden, selv om den viser lagervare, porto for dyr, og selv med kontakt før afsendelse, betalt for 2 gange porto for en samlet ordre de selv laver om på grund af minus på hylden, de ser ikke fejlen og sender først retur da jeg igen kontakter dem. Men efter endnu en snak med Frishop, de ringede op, blev det en god dag og handel, da de eftergav alt porto.

Nærmest Lykkelig

En fin handel var det. Ringede for at få svar på et spørgsmål og det blev besvaret af en sød venlig dame.
Handler gerne her igen

Man bliver jo helt afhængig af at købe på nettet når det går så godt.

Vi har fået en gave indkøbt i Frishop. I brugsanvisningen stod, at der skulle være et ekstra glas - og det var ikke i pakken (der var i øvrigt heller ikke plads til det).
Da vi forespurgte - fik vi det tilsendt omgående!

Et køb der forløb godt

Bestilte en vare på deres hjemmeside. Fik kort efter en bekræftelse på mail. Varen kom ca 5 dage efter bestilling, sendt direkte fra underleverandøren. Ganske som beskrevet på hjemmesiden på varen.
Fakturaen kom et par dage varen blev leveret, på mail.

Dårlig kundeservice som blev til god kunde service

Der har været en misforståelse mellem kunde og firma som der er rettet op på.

Alt var som det skulle være, gode priser og hurtig levering

Super service, super priser og hurtig levering....

Jeg skulle bruge nogle udendørs lamper i forbindelse med ombygning, og checkede frishop.dk, som jeg havde hørt meget godt om.

2 dage senere fik jeg lamperne og alt var godt....

Så skete det uheldige at jeg i vinters, havde et problem med fygesne og den ene af lamperne desværre brændte af. Jeg kontaktede Frishop og fik fat i en vældig rar medarbejder, der lynhurtigt fandt min oprindelige ordre og VUPTI.... Så kunne jeg bestille en lampe magen til resten... Igen til superpris.

Så jeg checker nu først frishop.dk før jeg checker andre.... De har imponeret mig og der skal meget til :-)

Fremragende kundeservice!!

Jeg ønskede mig nye persienner til stuen og havde søgt på de kendte sider, hvor jeg er vant til at handle.

Googlede til sidst "persienner" og frem kom frishop.dk.

Jeg kiggede på siden og fandt hurtigt de 3 persienner jeg manglede.
Det var nemt at bestille og allerede om eftermiddagen samme dag, modtog jeg mail om at varerne var sendt fra lager.

Men ak, for en pakke jeg modtog :-(
Den var flænset og det lignede mest af alt at den var blevet kørt over adskilige gange.
Persiennerne havde lidt en voldsom medfart.

Jeg ringede med det samme til Frishop og talte med en meget venlig medarbejder!
Han beklagede meget og spurgte om jeg ville ulejlige mig med at tage billeder af forsendelsen og se om alle persienner var skadet.
Det gjorde jeg og desværre var de alle 3 skadede.

Det mailede jeg til forretningen.
Få timer senere, modtog jeg en mail med nye varer på vej.
De er kommet med posten i dag og de har heldigvis ikke en skramme :-)

Det er rigtig god kundeservice!
Det var jo hverken min eller frishop's skyld, men postdanmark's !!

Jeg vil gerne anbefale andre at kigge på siden og jeg vil helt sikkert handle der en anden gang!

Super oplevelse..... heldigvis

Under bestilling på hjemmesiden bliver jeg gjort opmærksom på at en af varerne jeg har valgt var i retordre og ville forsinke hele ordren med ca. 14 dage om det var i orden? Nej tak jeg fravælger den givne del og og ordrer resten. De bestilte varer ankommer som ventet 2 dage senere. Ingen problemer overhovedet.
Super service at give besked om at en af delene vil skabe leveringsproblemer, noget som jeg kan læse af disse anmeldelser at ikke alle har oplevet, måske en ny funktion?
Ingen tvivl om at jeg havde en god oplevelse men efter at have læst mange af disse anmeldelser kan jeg godt se at jeg har været heldig at netop min oplevelse har været god og jeg er ikke helt sikker på at jeg havde valgt at handle hos Frishop.dk hvis jeg havde set dem inden, ikke fordi der er voldsomt mange men fordi der er larmende tavshed fra Frishop´s side. De er ikke inde og kommentere og beklage på de negative poster og det fortæller mig at deres kundeservice og -fokus er mangelfuld, hvilket anmeldelserne også giver udtryk for.

Frishop .dk, en troværdig handelsforbindelse.

Jeg har med meget stor tilfredshed indkøbt og modtaget min Garageportåbner.
Jeg bestilte pr. e-mail onsdag den den 10. juli og modtog varerne allerede fredag den 12. juli perfekt emballeret med posten. Hurtigere kan det næppe gøres.
Portåbneren blev installeret om lørdagen og fungerede efter hensigten (og alle dele var i pakken).
Det er anden gang jeg handler hos "Frishop" men bestemt ikke den sidste gang selvom jeg er meget kritisk og forsigtig med at købe over nettet.

Hans Thomsen.

frishop.dk Details

frishop.dk er en dansk webshop som sælger kvalitets produkter som du normalt finder i byggemarkeder og professionelle håndværkerbutikker. Her finder du som sagt alt til huset, haven og alt i professionelt værktøj - bare til en lavere pris. frishop er fri og uafhængig - deraf navnet. Vi er medlem af indkøbsforeningen Ditas, er godkendt af ehandelsfonden og forsøger, at yde en høj service.

Visit frishop.dk

Write to: mail@frishop.dk