Frisørlageret.dk reviews

Frisørlageret.dk reviews

9.5

God service hel i tip

Rigtig god service og hurtig levering

rigtig godt

Jeg er tilfres med jeres vare ;)

Fine varer og hurtig levering.

Jeg købte farve til bryn og vipper. Farven er helt enkel at anvende, billig og holder godt.
Desuden købte jeg en skum til håret. Den er også god. Varerne blev lynhurtigt leveret, indpakningen omhyggelig og sikker. Det var dejligt. Kommer helt sikkert igen. Kan kun give Frisørlageret min bedste anbefaling.

Nemt at bestille

Er hel tilfreds både med bestilling og modtagelse, hurtig ekspedition, tak.

Hurtig levering næste dag

overskueligt website, ordren kørte igennem uden problemer, jeg blev underrettet undervejs om forløbet, og varerne kunne afhentes det aftalte sted allerede næste dag.

alletiders

virkelig god handel varer kommer som lovet

super

Jeg er super glad.
God service og hurtigt med varen.

Gråthår

Jeg havde i et helt år, søgt efter hvordan jeg selv kunne farve mit hår gråt.
Sidste år blev det gjort hos en frisør og jeg ville ikke bruge 700 kr hver gang det skulle friskes op.
Jeg har løbende haft kontakt med flere firmaer, som sælger hårfarve. Alle meldte ud, at de ikke kunne hjælpe mig. Det fandtes ikke,
Får 14 dage siden fandt jeg en hjemmeside på frisørlageret og jeg fik en god snak, med service afd. Efter vi havde snakkede frem og tilbage, blev vi enige om hvad jeg skulle bestille. Jeg købte produkter til at lysne mit hår og vi blev enige om, at skulle købe 2 grå hårfarver, M12 og M17, da sevice medarbejderen jo ikke kunne se mit hår Brugte først M12, med håret blev ikke gråt, prøvede M17, bingo håret blev lysegråt. Nu har har jeg vasket håret 2 gange med blåshampo og jeg vaskede håret 2 gange og lod det sidde i 3 min og nu har jeg et flot gråt hår og er meget glad. tak for hjælpen.

God oplevelse. Lyn hurtig levering. Kom allerede dagen efter jeg bestilte. Tilfredsstillende produkter. Kan kun give gode anbefalinger.

Super godt firma.

Perfekte varer og lynhurtig levering.

Det var en positiv oplevelse!

Jeg var tilfreds med mit farveresultat.

Venlig betjening og effektiv forretning

Hurtig gennemført handel.

Kan ikke komme med andet end ros,
Bestilte mine vare den ene dag og modtog dem næste dag.
Oven i havde jeg lavet en lille fejl i min bestilling og de ringede og spurgte om det var korrekt. Super god service. :)

Dejligt nemt og bestille sine varer , og hurtigt levering . Gode farver .

Super tilfreds :-)

Jeg er utrolig tilfreds, og ikke sidste gang jeg handler på frisørlageret! Fantastisk service, tip top iorden :-)!!

Hej Nana,

Neeeeeej hvor bliver vi glade, når vi læser dette :-)

Tip top iorden anmeldelse!!

:-))

God service på mail og hurtig levering

Sådan!

Tak for ordene, Louise :-)

Utilfredshed..

Jeg har lavet lyse striber med jeres produkter. Mit hår er desværre bare ikke blevet lyst ;-( Det er blevet brunt/orange, Hvad kan der vare sket ? Mvh. Heidi Rasmussen

Hej Heidi,

Jamen åh nej da! Der kan jo være rigtig mange årsager til at det bare ikke har virket som planlagt. Som jeg skrev til dig på mailen, så er jeg nødt til at høre lidt mere om fremgangsmåden, hvis jeg skal hjælpe med at finde ud af hvad der er sket.
Et gæt kunne være, at trækketiden har været for kort eller at blandingsforholdet ikke har været helt korrekt?! Det er svært at sige og det er derfor jeg gerne lige vil tale med dig. Jeg ringer til dig senere idag og så håber jeg vi kan finde en løsning i fællesskab :-)
Vi bliver så kede af det, når vores søde kunder ikke er tilfredse med os.
Så forhåbentlig kan vi få chancen for at gøre det hele godt igen :-)

Mange hilsener,
Linda, ejer.

Perfekt! Hurtig levering og gode produkter

Dag-dag-levering og rigtig gode produkter, og ikke mindst priser.
Jeg gav 250 kr for et sæt med afblegning og shampoo og plejende produkt som alle virkede super godt!

Hej Sima,

Hvor skønt at høre, at du synes du fik nogle gode produkter til billige penge :-)

Håber du besøger vores shop snart igen :-)

Virkelig god service

Virkelig godt og hurtig service, de kan ikke gøre for post Danmark laver ged i min adresse. Kanon service at blive ringet op når der er noget man ikke lige forstår! Handler der helt sikker igen!!

Det dejlige frisørlager!

Jeg synes at frisørlageret et et supert sted og handle!
Det gik lidt kuk i min forsendelse, men pyt det var kun et par dage ekstra jeg skulle vente, oven i det fik jeg nogle ekstra produkter med som undskyld, (virkelig lækre produkter).
Så jeg ville ihvertfald anbefale FL!

Frisørlageret Support

Gratis fragt

Ved køb for over kr.699,- leverer vi dine varer helt uden omkostning for dig.

Vi afsender altid pakker indenfor 1-2 hverdage, så du ikke skal vente alt for længe på at få det, du har bestilt.

Fuld tilfredshed eller pengene tilbage

Det vigtigste for os, er , at du som vores kunde føler dig sikker på en god og ordentlig handel. Skulle du mod forventning modtage nogle varer der ikke lever op til dine forventninger, har du selvfølgelig altid fuld returret. Og ikke kun i 14 dage!

Professionel vejledning

Med en uddannet frisør bag Frisørlageret.dk er der altid mulighed for at få gode råd, hjælp og vejledning. Support 24/7 - vi svarer alle dage og næsten hele døgnet. Tøv ikke med at skrive til os, såfremt du har spørgsmål til vores sortiment eller bare mangler hjælp til hvordan du skal bruge produkterne eller hvad som helst andet - vi vil altid forsøge at svare på bedste vis.

Om virksomheden

Frisørlageret.dk er en online webbutik der sælger billige, professionelle frisørartikler. Vi fører et stort udvalg indenfor kendte professionelle mærker som Panasonic, Parlux, Denman, RefectoCil osv. Har vi ikke lige den vare du søger, vil vi altid gerne prøve at se om vi kan bestille det hjem til dig. Vi importerer desuden selv vores hårfarver og hårprodukter, så vi kan derfor tilbyde meget konkurrencedygtige priser. Vi sælger både til private og frisører. Kig forbi og se vores spændende sortiment og skriv gerne hvis du har spørgsmål. Den ene halvdel bag Frisørlageret.dk har en uddannelse som frisør, så der er altid hjælp at hente. Hos os er god service, hurtig levering og professionel vejledning en selvfølge. Vi håber at se dig i shoppen. Mvh. Frisørlageret.

Visit Frisørlageret.dk

We live here: Mosevej 6