Frk.Mage reviews

Frk.Mage reviews

8.6

fin service

Jeg købte 2 havestole som min datter skal have i fødselsdagsgave. De kom i løbet af et par dage, så jeg har bestemt ikke noget at klage over.

Dårlig behandling

Dårlig behandling
frkmage.dk

Reply from frkmage.dk

Hej Sarah,

Ked af du synes du er blevet dårligt behandlet. Men der står i vores værd at vide at vi tager forbehold for fejl i prissætning. Og da det tæppe du havde bestilt i mindre var dyrer end den længde du bestilte, kan man ikke sige du handlede i god tro. Vi beklager selfølgelig at der var sket en fejl i prissætningen og den er rettet.

Charlotte

Kun positivt

Super fin køb og hurtig levering

hurtig og effektiv kundebehandling

Jeg kan kun anbefale Frk. Mage.

Var i top

Varen var så fin, kom til tiden, kunne ikke være bedre.

Super super service, altid en fornøjelse at handle hos Frk. Mage også på nettet.

Jeg er så imponeret over den super service der altid er ved internet handel hos Frk. Mage. Varen jeg har bestilt ,er hos mig en til to dage efter bestilling. Det er noget der betyder meget, når jeg bestiller via internettet. Super super forretning og service.

Nem og hurtig bestilling og modtagelse!! Fuldt tilfreds! Dog var der en enkelt defekt pære, men der var heldigvis en ekstra med i pakken...

Hurtig og effektiv levering og produktinformation.

Jeg købte to krus hos Frk. Mage og fik dem hurtigt leveret. Der var endda en personlig hilsen omkring i brugtagning vedlagt.
Kan kun anbefale at handle hos Frk. Mage.

Super hurtig levering-

Bestilte onsdag, levering torsdag, det kan man vist siger er mega god service, dejligt at varene sendes samme dag som bestilt.

SKØN webbutik :o)

Frk. Mage har de fedeste og lækreste ting - let at finde på gode gaver!! De sender lynhurtigt, og har de sødeste medarbejdere og den bedste service, hvis der er noget man har brug for hjælp til!! Anbefales på det kraftigste at kigge forbi på Nettet, eller deres fysiske butik (hvor jeg dog ikke har været, men jeg ville søreme gerne :o)

Pålidelig og hurtig

Det er nemt at bestille og varen bliver meget hurtigt sendt afsted.

Super service - med hilsen

Opfølgning på ordre helt i top og hurtigt levering endda med håndskreven nytårshilsen.

Bestilte to ens knagerækker - fik en der var ok og en der var tydeligt anderledes...

Vi bestilte 2 ens lilla knagerækker.
Vi fik fremsendt to - men kun den ene var ok. Den anden var kun malet en gang (den første var malet to gange), så der er en tydelig farveforskel på de to.
Vi havde ikke tid til at klage og sende retur, da vi simpelthen bare manglede to knagerækker (i vores nye hus). Så op kom de alligevel...
Ret ringe, at de ikke selv opdager det inden afsendelse, for det er meget tydeligt...

______

Blev efter denne første anmeldelse kontaktet en time senere af Frk. Mage (respekt for responstiden) - og jeg har nu fået et afslag på købsprisen.
frkmage.dk

Reply from frkmage.dk

Godaften Anders,
At der skulle have været en farve forskel, har vi desværre ikke set ved pakningen. Kan ikke forstå du ikke lige har ringet.., men tag et billed af knagerækkerne, så taler vi om en prisreduktion.
Undskyld ulejligheden.
Stor hilsen Charlotte

God service og hurtig hjælp til ændring ved restordre

Hurtig levering og god hjælp til at finde et andet produkt, da en lampe var i restordre
En god overraskelse med et fint personligt kort

Hurtigt levering, flot indpakning og personligt med et lille kort fra Frk. Mage.

Dejligt med hurtig levering, fin indpakning af gaven, hyggeligt med det personlige kort og nem hjemmeside at benytte.

Ingen problemer

Perfekt, ikke haft nogen problemer.

Perfekt......

Nem hjemmeside- og jeg bestilte varen indpakket- og jeg skal lige love for at den var flot pakket ind..., desuden blev leveringstiden overholdt.
Supert...

Super god service

Jeg er meget tilfreds med min bestilling, - kassen var godt "isoleret" med stødtæt papir omkring.... og så var den pakket pænt ind i julepapir.
Derudover fik jeg en lille tillægsgave i form af en sød ske, - hvilket var en super overraskelse.

Personlig service og kommunikation i særklasse

Jeg modtog varen 2 dage efter bestilling. Varen var i fin stand, og der var vedlagt et fint lille håndskrevet og personligt postkort. Det virker nærværende og ægte...

hurtig og effektiv effektuering af ordre

ordren var iorden og godt indpakket

frkmage.dk Details

Visit Frk.Mage