Froebutikken reviews

Froebutikken reviews

9.2

En sand fornøjelse at handle hos Frøbutikken

En handel hos Frøbutikken er altid en fornøjelse.

Hjemmesiden er nem at navigere rundt i, udvalget er stort og priserne er rimelige.

Der er gode og fyldestgørende information om alle frø.

Varerne bliver sendt hurtigt og den fine indpakning, giver en et indtryk af, at de virkelig går op i hver enkelt kunde.

Jeg handler der gerne igen :)

Hej Ann Kathrine

1000 tak for din fine anmeldelse. Jeg er virkelig glad for din påskønnelse og glæder mig til dit næste besøg.

God påske.:)

En nitte!

7/4 Da frøbutikken i deres svar, på min anmeldelse, undre sig over at jeg først i år har skrevet om min oplevelse med frø fra dem, selvom de blev købt sidste år, har jeg valgt at uddybe min anmeldelse, som jeg godt kan se ikke er helt fyldestgørende.
Jeg købte frø for knap 500 kr i frøbutikken sidste år i maj. Jeg kom noget sent igang med min urtehave, da jeg skulle bearbejde og indvie, et nyt jordstykke, så jeg havde ingen frø til forspirring. Jeg blev dog noget skuffet over spireprocenten, der for nogen frø's vedkommende var under 50% og med et gennemsnit på ca 70%for alle frø. Da det var et nyt stykke jord, havde jeg dog generelt ikke de helt store forventninger. I år har jeg købt nye frø i en anden butik og dem har jeg i forspirring sammen med de resterende frø fra frøbutikken. Spireprocenten for frøene fra frøbutikken har generelt samme lave spireprocent som sidste år så jeg kan udelukke, at mit nye jordlod ha haft betydning for udviklingen af frøene. Rødløg er endda helt nede på omkring 20% De nye frø fra en tilsvarende netbutik spire lystigt, så jeg mener ikke jeg har gjort nogen fejl, i min behandling af frøene fra frøbutikken. Derforvalgte jeg at skrotte resten af frøene, selvom nogle af dem har en holdbarhed der strækker ud over i år. Jeg ma konstatere, at Frøbutikkens frø har været et dyrt bekendskab, pga. den lave spireprocent!
Jeg skal lige sige, at jeg ikke har haft gang i alle 16 frøsorter, da jeg har delt frøpakken med en bekendt. Jeg har haft 10 sorter selv.

Hej Peter

Det var sørme også noget af en nitte at få sådan en trist anmeldelse - ikke mindst så længe efter, at du oplevede den.

Vi får friske frø hjem rigtig mange gange om året for at undgå dårlige spireprocenter, så det undrer mig, at du ud fra 16 forskellige slags frø ( endda nemme frø, kan jeg se ) får så ringe resultat.

Havde du henvendt dig tidligere, kunne vi have lavet spireprøver på frøene og fundet ud af, hvori fejlen lå. Som oftest skyldes det forkert spiretemperatur, forkert fugtighed eller blot forkert håndtering.

Ud fra dine mange andre anmeldelser på Trustpilot, kan jeg se, at du generelt er en lidt uheldig fyr med dine nethandelsoplevelser. Så det synes jeg, gør denne oplevelse oveni endnu mere trist.

Hav en dejlig weekend :)

Super lækkert! :-D

Det er første gang, at jeg har bestilt frø på nettet, så jeg var inde og kigge på nogle forskellige sider, inden jeg bestemte mig for Frøbutikken. Først og fremmest så faldt jeg hurtigt for hjemmesiden, som er både nem at finde rundt på og har et utroligt bredt udvalg, også af økologiske frø.
Jeg "kom til" at bestille lidt mere end planlagt, men det er jo kun et plus, at der er så mange inspirerende valgmuligheder.
Jeg fik pakken idag og var virkelig overrasket over den nydelige indpakning, den personlige hilsen, gaven og selv frøposerne ser rigtig fine ud.
Jeg glæder mig utrolig meget til at få plantet det hele, og eftersom jeg har en stor glas-altan med skydevinduer, skal jeg nok få lavet et smukt "drivhus" i løbet af de næste par måneder, selv i Kbh NV! Jeg glæder mig! :-D
Tusind tak for det hele!

Hej Ina Marija.

Hvor er det dejligt at høre, at du havde sådan en god oplevelse - ikke mindst når det var din jomfrutur.

Københavnske altaner må gerne blive mere frodige, så nu er vi da på rette vej. Har du alligevel fået købt for meget, kan du sikkert låne lidt plads hos naboerne :)

1000 tak for din fine anmeldelse.

Diane, Frøbutikken

En helt fantastisk oplevelse!

Jeg har købt af to omgange og begge gange er jeg blevet positivt overrasket. Lige fra de fine indpakninger til den ekstra frø gave der følger med.
Fantastisk at blive begejstret over frø inden de overhovedet er blevet til nogen man kan spise - tusind tak for det :-)

Line

Hej Line

1000 tak for dine flotte stjerner. De er meget værdsatte.

Jeg håber, du bliver ligeså begejstret for frøene, når engang kan puttes i munden.

Diane/Frøbutikken

Spændende sager - hyggelig levering!

Stor ros til frøbutikken der tydeligvis ejes af mennesker der er store frø-entusiaster. Dejligt med et stort udvalg indenfor grøntsagsfrø, som jeg købte en del af hos dem forleden.

Dejligt med billig forsendelse, og super hyggeligt med smuk indpakning og lille personlig hilsen på ordresedlen. Tusind tak for en dejlig handel, glæder mig til at handle der igen!

Hej Marie Misha

Med sådan en dejlig anmeldelse kan jeg snart næsten heller ikke vente på, at du kommer igen :)

1000 tak for din hjælp.

Kun ros

Det er fantastisk sted at handle! Jeg er tilfreds med sortiment og priser. Ikke mindst alt var smukt indpakket og en frøpakke følget med som gave :)

Hej Villy

Hvor er det bare godt at høre, at det falder i din smag. Det er jeg glad for. 1000 tak for din fine anmeldelse. Jeg vil gøre mit bedste for at gøre det ligeså godt næste gang :)

Diane/Frøbutikken

Frøbutikken - kundeoplevelse i særklasse!

Lad mig starte med at sige - jeg tilhører kategorien, kræsne forbrugere! Uddybet betyder det ganske enkelt - jeg ønsker at opleve en sammenhæng mellem det virksomheden udtrykker og det virksomheden gør, overfor mig som kunde.
Hos Frøbutikken, har jeg oplevet at begge disse kriterier er opfyldt til fulde - og mere end det! Jeg har ganske enkelt fået mere end jeg forventede som kunde - og samtidigt er indpakningen, frøenes kvalitet helt i TOP! Ganske enkelt fantastisk oplevelse!! TAK! Det er en sjældenhed i vore dage at kunden er i centrum og mødes med overskud.

Hej Selise

Det var dog den flotteste anmeldelse jeg længe har set. 1000 tak for den. Vi fortsætter ad samme vej - det kan jeg love dig :)

Fantastisk kundeservice

Havde hørt godt om butikken og bestilte lidt frø som A post, som jeg kunne starte med.
De var ved en fejl blevet sendt som B post, så jeg modtog først mine frø 4dage efter forventet ankomst.
Som god service gav butikken mig hele min betaling tilbage - Det er god kundeservice, hvor man virkelig kan se de sætter kunden i fokus.

Hej Anne

1000 tak for stjernerne. Det var godt, at du kunne bruge løsningen, selvom den blev lidt forsinket.

Held og lykke med frøene.

kun ros ...

fornem betjening fra surfvenlig, pålidelig, alsidig online butik!

Hej Vibe

Mange, mange tak for de fine stjerner. Dem sætter jeg straks på opslagstavlen :)

Det blir` ikke bedre!

Her er et rigtig godt udvalg af blomsterfrø.- Har bestilt frø her en del gange efterhånden. - Og disse bliver omhyggeligt lagt i den fineste indpakning endda med et ekstra brev med frø som gave.- Tak for det! - Med venlig hilsen en meget tilfreds kunde

Hej Helene

Her fra takker en meget tilfreds frøhandler. Jeg håber, du bliver ligeså tilfreds med høsten af dine anstrengelser, når den tid kommer.

Trist at der kun kan gives 5 stjerner. Jeg giver **********

Danske post tager 11 dage om levering og leverer i regn på trappen. MEN Frøbutikken giver SUPERSERVICE og penge tilbage. KAN IKKE GØRES BEDRE!!!
Gert

Hej Gert

Mange, mange tak for din søde e-mail og for denne anmeldelse. Jeg tager imod alle dine stjerner med kyshånd og giver lidt af dem videre til andre, som også fortjener dem.:)

Ha´ en dejlig weekend.

Ikke sidste gang!

En meget overraskende oplevelse at handle ved Frøbutikken. Men er meget god en af slagsen. Jeg bestilte 1x 10 Habernero Chili frø fredag og modtog mine frø i postkassen om tirsdagen, hvilket er fair!
Først og fremmest er indpakningen overraskende personlig og ikke hvad man forventer. Dernæst kommer indholdet. Jeg åbner først min pakke med frø og ser det er frø til en guldvalmue og tænker straks der er en fejl. Men dernæst ser jeg nederst på min faktura hvor der står: "+ en lille gave. Venlig Hilsen Jan". Udover at jeg har fået mine frø til sølle 25 kr. (billigt!) så sender de tilmed en personlig skrevet besked med en ekstra gave.

Fantastik oplevelse og vil helt klart anbefale til andre, samt benytte mig af frøbutikken.dk igen.

Hej Frederik

Jeg overraskes også hver eneste gang over, at kunder tager sig tid til at lave en anmeldelse. 1000 tak for den - det betyder virkelig meget at få respons fra den anden side uanset den er god eller dårlig. Din var heldigvis en af de gode.:)

God oplevelse!

Hurtig, effektiv levering, lækker indpakning og forhåbentlig lige så lækkert indhold. Glæder mig til at give en grøn julegave videre...

Hej Anja

Tak for tilbagemeldingen. Den er altid værdsat.

Grønne julegaver er bare noget af det bedste - næstbedst er at få dem på plads allerede i august :)

Diane, Frøbutikken

Hurtig og præcis levering.

Jeg har bestilt af to omgange nu. Begge gangen har jeg modtaget ordren inden for et par dage, uden mangler og med en lille ekstra pose frø. Det er lige som det skal være, og helt klart et sted jeg vil handle igen.
Eneste lille minus (men ikke noget der koster stjerner :)) er, at hjemmesiden virker en kende rodet og lidt hjemmelavet. Meget brede kategorier og man skal starte helt forfra med søgning når man har lagt varer i kurven. Det virker, men det kunne godt virke bedre. Og den gode service og hurtige levering opvejer helt klart problemerne.

Hej Bjarke

Mange tak for din gode og konstruktive anmeldelse.

I skrivende stund skulle jeg egentlig også have været i gang med at udarbejde et nyt shop system, men udvidelse af Frøbutikkens fysiske rammer har så fået lov at blive prioriteret først. Men næste år bliver det forhåbentlig.

Jeg ønsker dig en rigtig god frø sæson med lige dele sol, regn og vind.

Diane, Frøbutikken

Her er værd at handle......!

Efter den hårde vinter var der kommet et par bare pletter i haven og der kunne man da passende lige sætte et par lyseblå akelejer. Da jeg tidligere har handlet i Frøbutikken og været meget tilfreds, både med udvalg, pris og service klikkede jeg da lige ind på hjemmesiden og fandt også nemt hvad jeg søgte, men skulle da lige klikke lidt rundt og se om der var andet jeg manglede...det var der (som altid!). Nu mangler jeg en større have :-)
Mvh Birgitte

Hej Birgit

Det må jeg forsøge at få bestilt hjem til dig ;)

Mange, mange tak for din dejlige anmeldelse. Jeg håber, du får succes med akelejerne, for de er virkelig skønne.

Find en anden leverandør

Når man bestiller varer, fungerer Frøbutikken uden problemer, men vær opmærksom på, at de fraskriver sig ethvert ansvar for varernes kvalitet. Jeg har de seneste 7 måneder købt 10-12 andre frøtyper hos Frøbutikken og der har ikke været problemer. Har netop haft en dårlig oplevelse med frø til ramsløg og kan hverken få nye frø eller de 52 kr. retur. Det er simpelt hen ikke i orden og vil i fremtiden finde andre leverandører.

Hej Niels Erik Clausen

Som jeg skrev i vores e-mail korrespondance, så forstår jeg godt din frustration. Det er altid træls, hvis frø ikke spirer, som man forventer. Men det er levende organismer, som reagerer overfor mange ting såsom vind & vejr, gnav fra mus, forkert håndtering, etc. Alle disse ting, kan vi desværre ikke tage ansvar for.

Vi kan kun sørge for at bestille friske frø hjem, hvilket vi gør igen og igen hver sæson for at være dækket godt ind. Lige nu har vi endnu ikke fået nyhøstede ramsløg på hylden, og derfor kan der heller ikke leveres nye til dig. Men selvfølgelig kan vi også være uheldige at få frø med dårlig spiring, og derfor har vi som aftalt gemt din henvendelse for at sammenholde den med øvrige evt. reklamationer over disse frø.

Men jeg er glad for at høre, at du trods alt har haft succes med de øvrige 10-12 andre slags frø, du har købt i Frøbutikken.

Meget tilfreds!

Jeg bestilte lidt blandet test frø til haven, så jeg har lidt at lege med her sommeren over.
Der var rigtig god information på hjemmesiden, og desuden også information på de medsendte frø pakker. Prisen og service er her helt i top og kunne ikke ønske mig mere. Frøbutikken kan se frem til mange flere ordre fra mig når jeg får mere kontrol over min køkkenhave :D

Har dog en lille ting, hjemmesiden kunne godt bruge en opfrisker. Kategorierne er ret store med mange sider, jeg ville personligt fortrække at der var flere kategorier eller eventuelt underkategorier. Siden har dog en udemærket søge funktion så hvis man ved hvad man leder efter så er det ret nemt. Men da jeg er ny køkkenhave mand synes jeg det er rart med et overblik, hvilket jeg havde svært ved at danne mig.

Men denne lille ting får mig selvfølgelig ikke til at give andet en 5. Pris og service er helt i top. godt arbejde Diane glæder mig allerede til jeg skal ind og shoppe hos dig igen :)

Hej Morten

Jeg glæder mig da også allerede, til du kommer igen :)

Først og fremmest vil jeg takke dig for de dejlige stjerner. Dem er jeg virkelig glad for!! Dernæst vil jeg takke dig for din gode anmeldelse. Den er vi flere, som kan bruge til noget. Ofte ser man sig jo blind på sine egne sager, så godt, at du påpeger, at du kunne tænke dig det på en anden måde. Det vil jeg notere mig.

Hurtig levering - flot indpakning - gratis lille gave

Købte for 600 kr - leveret med pakkepost til døren på et par dage (trods betaling kun for levering som brev). Flot (yndig!?) indpakning. Lille gave.

Grundig mærkning af frøene.

En god fornemmelse at åbne pakken - fuld tilfreds.

Hej Henrik

Det var rigtig godt at høre det hele. Jeg må have fundet en mere "u-yndig" og maskulin indpakning til havemændene ;)

Hyggelig og personlig netbutik

Jeg bestilte en del frø gennem frøbutikken.dk. De kom to dage efter, endda med en lille ekstra gave og en sød, håndskrevet besked. Helt perfekt service, og hurtig levering. Tak for det!

Hej Ane

Det er da mig, som takker - og at du tager dig tid til sådan en dejlig anmeldelse, gav lige dagen en ekstra stjerne :)

Diane/Frøbutikken

Skøn lille butik på nettet med rimelige priser.

Hvis man som jeg gerne vil have lidt sommerblomster i haven, kan det varmt anbefales at handle hos frøbutikken. Alt fungerer perfekt - leveringstiden er kort, priserne er yderst rimelige og frøene er pakket i de flotteste små kuverter.

Kan kun varmt anbefale froebutikken.dk.

Hej Alexander

Mange tak for din fine anmeldelse og din tid. Jeg håber, du får en skøn blomstring, når solen begynder at få det hele varmet op.

Froebutikken Details

I Frøbutikken handles der frø som i gamle dage. Masser af økologiske frø fra gamle sorter samt nye trend frø. De mange spændende frø er håndpakkede i rustikke nostalgiske frøposer, hvor der ikke er fedtet med indholdet.

Visit Froebutikken