Froebutikken reviews

Froebutikken reviews

9.2

God oplevelse

Lækker indpakning der bare gør oplevelsen bedre, hurtig levering og en lille gave også pænt pakket ind.

De frø jeg har sået indtil nu, har også god spireevne - bestemt en vigtig detalje ;-)

5 stjerner

super lækker pakke med alverdens gode sager - og en lille gave :) Glæder mig til at komme i jorden. Janne

Perfekt:-)

Diana leverer super god service. Blev simpelhen så glad, da jeg modtag mine varer. Rigigt fint pakket ind og med en ekstra gave - dejligt:-) Det kan varmt anbefales at handle hos frøbutikken.

Nina

Den bedste onlinehandel

Mit første køb, men bestemt ikke det sidste.
Varerne afsendt få timer efter min bestilling og endda nydeligt indpakkede og med en lille ekstra gave :-)
Derudover glæder jeg mig som et lille barn til at prøve alle de spændende frø jeg fandt, super udvalg af interessante, økologiske og biodynamiske frø for den glade køkkenhave entusiast.

super

har i år igen bestilt varer fra Frøbutikken, og er igen meget positiv over hurtig levering, indpakningen og en dejlig ekstra gave. Det er også supert at kunne følge pakken via pakkepost. Endnu engang tak for god service til Diane :-)

Glimrende

Jeg har bestilt varer herfra et par gange, og er begge gange blevet meget positivt overrasket. Super fin indpakning, hurtig levering og den lille gave er bare prikken over i'et :)

Hvis man kunne give 4,9 stjerner ville jeg gøre det, men grunden til det "kun" bliver 4 stjerner er at mit pakkepost ID desværre ikke var blevet skrevet på pakken, så PostDK brugte ekstra ekspederingstid på at levere pakken.
Froebutikken

Reply from Froebutikken

Hej Nadia.

Tak for, at du tog dig tid til anmeldelsen.

Jeg kan godt se, at jeg åbenbart ikke har fået dette nummer på og derfor resulteret i længere levering, end der skulle have været. Det beklager jeg meget.

Som plaster på såret og min største undskyldning refunderer jeg dine forsendelsesomkostninger og håber, du tør komme igen en anden god gang :)

De bedste anbefalinger

Jeg har for første - og IKKE sidste gang brugt frøbutikken.
En fantastisk butik, med økologiske frø fra gamle Danske sorter.
Nem og overskulig hjemmeside. Hurtig forsendelse og yderst venlig betjening.
Frø ankomer i lækre kuverter med gode tips på bagsiden.
Stort udvalg.

Mere end perfekt

Jeg har handlet hos Frøbutikken flere gange og hver gang har jeg været ovenud tilfreds. Frøbutikken har et meget stort udvalg af frø, også af de mere usædvanlige/ukendte arter. Indpakningen er et kunstværk i sig selv og der er vedlagt en lille overraskelse. Kort sagt: Et godt og pålideligt sted at handle.

Prøv det, prøv det!!!

Bestilte spændende frø til fødselsdagsgaver hos frøbutikken. Sjove grøntsager, blomster og krydderurter, man ikke finder i sit lokale supermarked/plantecenter.
- En helt fantastisk og enestående service;
- Levering dagen efter bestilling, (Ovenikøbet til døren grundet særlige omstændigheder).
- Akvarelmalede frøposer med vejledning/info på bagsiden.
- En fantastisk indpakning, som vil gøre enhver kvinde lykkelig.
- Ovenikøbet en fin fin gave....
- Lækker overskuelig hjemmeside.

Frøbutikken har mine varmeste anbefalinger!!!

Mange frø i poserne, god spireevne og udsøgt service

Jeg har handlet hos Frøbutikken siden 2008 og har altid været yderst tilfreds. Udvalget er stort og spændende. Både økologiske og ældre sorter, som det kan være svært at finde andre steder. Der er mange frø i poserne og god spireevne. Der er hurtig levering og god service. Altid med en lille ekstra ting samt en personlig hilsen. Jeg anbefaler på det varmeste Frøbutikken.

varm anbefaling!

Jeg købte frø sidste år fra froebutikken, og var meget tilfreds! Udvalget er stort med både gamle kendinge og (for mig) nye blomster, og kvaliteten af frøene var fremragende! Især deres ærteblomster var skønnne!
Priserne er OK, særlig taget i betragtning, at der er mange frø i hver pose!
I år har jeg købt alle mine frø hos froebutikken, og jeg glæder mig til at komme i gang med at fremspire og så! Jeg anbefaler froebutikken til mine venner og bekendte!

Fantastisk handel!

Super hurtig handel! Bestiller lørdag og modtager frøene allerede mandag. Flot indpakning med en dejlig lille ekstra pose frø. Glæder mig til at så det hele og smage på lækkerierne

Hurtigere end hurtig!

Frøene modtaget mindre end 24 timer efter de var bestilt! Også endda i meget smuk og lækker indpakning. Tak for det og tak for jordbærfrøene der fulgte med. Glæder mig til smage dem!

Dejlig oplevelse

Dejlig oplevelse. Først har man svært ved at begrænse sig ved bestillingen. Dagen efter bliver man overrasket over at pakken allerede ligger i postkassen Endnu større er overraskelsen når man som 1. gangs køber åbner pakken og ser en lækker indpakning af lækre frøposer, pynt og ekstra pose frø. Glæder mig til at kommer i gang med såning når vi når lidt længere hen mod foråret.

Super Service og udvalg

Jeg har tidligere handlet ved andre frøfirmaer på nettet, men har aldirg oplevet sådan en service som man får her.
Der er flere forskellige og ældre sorter, som man ikke finder andre steder. Fik varene dagen efter at jeg havde bestilt, i en fin indpakning, og en lille hilsen på fakturaen og fik en gave med, som jeg ikke lige havde regnet med.
Glæder mig virkelig meget til at jeg kan komme i jorden, nu kan det godt blive forår.

Dårlig forretnings moral

Det er for dårligt, man skal betale 45 kr for at få tilsendt en lille pose frø på få gram. Et frimærke koster jo kun 8 kr.

Anbefales!!

Flott og oversiktlig hjemmeside, rask levering i nydelig innpakning og solide frøposer.

Helt vidunderlig oplevelse

Det er en virkelig fin og overskuelig hjemmeside, den eneste kritik er at der hurtigt kommer alt for meget i indkøbskurven :o)
Meget hurtig levering og så er det det hele værd at få sådan en fin pakke, selvom man ved hvad der er i.
Og rigtig dejlig med en lille gave, tak

Kathrine

Den dejligste frøbutik

Meget hurtig levering. Godt forsvarligt indpakket, og med en lille fin gave. Hvor blev jeg glad. Desuden er der i web-butikken et spændende udvalg af nogle af de nye sorter. Jeg kan varmt anbefale frøbutikken og gemmer den på min liste over de steder, hvor jeg handler frø, til næste sæson.

Skønne sager ;0)

5 stjerner for en fantastisk butik og super service ;0)
Som altid en fornøjelse at handle.
Julie

Froebutikken Details

I Frøbutikken handles der frø som i gamle dage. Masser af økologiske frø fra gamle sorter samt nye trend frø. De mange spændende frø er håndpakkede i rustikke nostalgiske frøposer, hvor der ikke er fedtet med indholdet.

Visit Froebutikken