Froeken Larsen reviews

Froeken Larsen reviews

7.4

Flotte smykker til en aldeles god pris

Jeg har nu af to omgange købt øreringe hos Frøken Larsen, og jeg er yderst tilfreds. Man bestiller smykker ved at sende en mail, og jeg har begge gange fået svar samme dag. Desuden bliver smykkerne sendt med det samme, når betalingen er gået igennem, og de er bare rigtig flotte.

Det var måske en god idé at få oprettet direkte dankortbetaling via hjemmesiden en gang i fremtiden, men indtil da skal kontooverførsler i hvert fald ikke afholde mig fra at købe noget.

Is Froeken Larsen your company?

Froeken Larsen Details

Velkommen - www.froeken-larsen.dk