Front Runner reviews

Front Runner reviews

8.9

Super!

Ruim assortiment, je wordt altijd goed gelopen via de email of telefoon. Gratis je producten ophalen in een Frontrunner winkel, waar je het gelijk kan passen en eventueel meteen retourneren en dan krijg je gelijk je geld terug! Alleen een idee is misschien vanaf de zoveel euro gratis verzending.

Helemaal super!

Nog nooit problemen gehad met Front Runner. Fijne overzichtelijke site, alles goed te vinden. Daarnaast regelmatig leuke aanbiedingen. Ook het assortiment wisselt regelmatig en wordt regelmatig uitgebreid. Soms zie ik zoveel leuke producten dat ik moeite heb om een keuze te maken wat in mijn winkelwagentje mag blijven en wat weer weg moet.. Als de keuze eenmaal gemaakt is is de bestelling zo geplaatst, alle belangrijke maar bovenal nuttige informatie over het bestellen staat overzichtelijk rechts in het scherm. Daarnaast nooit problemen gehad met de verzending, alles netjes binnen de levertijd bezorgd en de producten zijn goed verpakt. Zou deze webwinkel aan iedereen aanraden!

Nooit problemen gehad

Heb er 3x besteld en was altijd prima afgeleverd en geen problemen gehad

Leuke producten voor weinig geld

Heb al 6/7 keer besteld bij Front Runner. Ze hebben elke keer weer aparte en leuke sneakers die je ergens anders niet kan krijgen. Je wordt op de hoogte gehouden en elke keer had ik mijn sneakers binnen de aangegeven periode binnen. Top service!

Makkelijk, snel, vriendelijk en een goede service

Laatst een pet gekocht via de website. Ik had er voor gekozen om het de bestelling op te halen in het dichtstbijzijnde filiaal. Werd na een paar dagen gebeld dat de bestelling binnen was en kon het ophalen. Werd erg vriendelijk ontvangen. De bestelling en de betaling waren helemaal goed gegaan. Helemaal super. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen aan iedereen.

Da's snel, het lijkt Frontrunner wel!

voor het eerst bij deze webshop besteld want ik zag New Balance-sneakers voor mijn zoontje die ik heel stoer vond. Nou waren ze ook nog 20 euro afgeprijsd dus ik móest ze hebben!
Ik koop al jaren online zijn sneakers en heb verschillende ervaringen gehad.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik positief verrast was over de snelheid die Frontrunner aanhield met betrekking tot informatie over mijn bestelling en de desbetreffende bestelling zelf!

Ik zal zeer zeker nog een keer de webshop bezoeken voor sneakers voor mijn zoontje!

groot assortiment, overzichtelijke webshop.

-grote overzichtelijk webshop ideaal om online te shoppen.
-groot assortiment
-alleen jammer dat er nu wel verzendkosten zijn

Goede service en kwaliteit

In deze shop krijg je de beste service en garantie! Veel uiteenlopende sportartikelen en accesoires voor het hele gezin! Leuke aanbiedingen. Ga zo door!

Goede, snelle service en prima producten voor een goede prijs

Onlangs iets besteld via de webshop van frontrunner.
De site is overzichtelijk en er zijn genoeg zoekopties zodat je snel vindt waar je naar op zoek bent.
Snelle levering en goede service.
Top!

Goede persoonlijke en snelle service el levering van kwaliteitsproducten

Mijn New Balance 576 (road to London) waren onlangs afgeprijsd door FrontRunner en gelukkig was mijn maat nog aanwezig.
Binnen 2 dagen stonden de schoenen op me te wachten in de het voor mij dichtstbijzijnde filiaal.
Hier werd ik vriendelijk, professioneel benaderd door een medewerker met verstand van sneakers en lifestyle.
De schoenen bevallen goed, zoals ik van NB gewend ben.
Het gehele proces van bestelling op website t/m levering in de winkel ging soepel en makkelijk in zijn werk.
De mogelijkheid om met accept-giro te betalen werkt voor mij drempelverlagend omdat je bij retournering geen geld hoeft terug te gaan claimen bij het bedrijf. Een slimme zet van Fron Runner om hieraan mee te werken.
Al met al ben ik een tevreden klant welke nog vaak zal bestellen.

Perfect

De winter komt eraan, dus ik heb een muts en dogear pet besteld. Ik vond alles perfect gegaan, je word goed op de hoogte gehouden wat er met je bestelling gebeurd (al verzonden etc.) en je krijgt je bestelling snel thuis voor lage verzendkosten.

Front shopper

Nou Front Runner, Zoals je ziet ben ik een vaste klantenvriend bij jullie!! Jullie hebben altijd super sales en daar ben ik dol op!! Daarom geef ik jullie een goede beoordeling. Ik had laatst wel alleen wat problemen met het verzenden maar dat lag meer aan het verzend bedrijf dan aan jullie. Nou tot op de volgende SALE!!

Groetjess,
Dina

Geen leuk ervaring

Ik had laatst een Adidas horloge willen bestellen op de website. Ik had voor het product betaald en na een paar dagen kreeg ik een e-mail dat het product niet meer verkrijgbaar was. Ik vond dit geen leuke ''ervaring'' want ik wilde de Adidas horloge echt en aangezien het bij Front Runner wel goedkoper was besloot ik om het bij Front Runner te halen maar dit had dus echt totaal geen nut. Hierna heb ik het horloge toch bij Adidas moeten bestellen, mja...

Superservice

Ik heb vrijdag een paar schoenen besteld en had ze vandaag (maandag) al in huis!

Mooie kleding, scherpe prijzen, goede service.

Ik koop vaak in de uitverkoop kleding bij Front Runner, aangezien de merkkleding normaal veel te duur is. Ik heb hierbij al een aantal mooie koopjes te pakken gekregen.
Laatst kocht ik echter schoenen voor een supermooie prijs, maar toen bleek dat deze al waren uitverkocht. Daar baalde ik wel goed van natuurlijk. Ik kreeg toen een mailtje met dit bericht, en de vraag of ik mijn geld terug wilde of een ander product wilde bestellen. Ik heb toen dit laatste gedaan en dat artikel werd toen snel geleverd. Op zch netjes opgelost, maar ik baalde er natuurlijk wel goed van en echt een goed gevoel houd ik hier niet aan over. Desnoods hadden ze me een 5euro tegoedbon kado gedaan ofso.

Slechte leverantie

Alleen het geld afschrijven van mijn rekening ging snel. Ik heb nog steeds niets binnen. Telefonische afspraken worden niet nagekomen.
Ik bestel er nooit meer!

Fout tijdens de bestelling

Een fout tijdens de verwerking van de bestelling, maar wél geld van mijn rekening afhalen. Schande, en ik moet er maar weer achteraan.

Ik bestel nooit meer wat bij deze site!

Super aanbod en goede service

hele vette shop met erg mooi aanbod. Ik bestelde iets dat niet direct uit voorraad leverbaar was, maar kreeg keurig mail over de vertraging. Uiteindelijk na 2 dagen mijn schoenen al binnen. Allemaal makkelijk en overzichtelijk.

Super service

Had mijn schoenen eerst ergens anders gezien, toch even doorgezocht.. Waren bij Front runner goedkoper dus daar besteld. In 2 dagen in huis, super service en overzichtelijke site. Aan iedereen aan te raden!

Fijne site om je schoenen te bestellen.

Echt een fijne overzichtelijke site en ik hoefde geen bestelkosten te betalen. Omdat ik een CJP-pas heb, kreeg ik ook nog korting.

Front Runner Nederland B.V. Details

Front Runner is een dynamisch bedrijf dat al meer dan vijftien jaar voorloper is op het gebied van Fashionable streetwear en footwear. Met meer dan 11 vestigingen voorziet Front Runner je van een ruim assortiment en de meest trendy merken.

Visit Front Runner

Contact information