Frou Frou reviews

Frou Frou reviews

7.3

venter stadig

Har bestilt nogle meter farvet lampeledning.
Så nu gået 10 dage uden at varen er kommet frem.
Email forsørgelse er ikke blevet besvaret efter 2 dage.
Er det mon for besværligt at svare på en email eller hyr?
Redigeret.
De får en ekstra stjerne fordi varen kom frem, men ellers ikke noget at råbe hurra for.

kun 20 timer fra onlinebestilling til jeg modtog varen

Glædeligt overrasket! Jeg bestilte varer hos Frou-Frou i går kl. 13.45. Og brevpakken lå i postkassen i dag kl. 9.30. (Med de flotteste plakatbogstaver) I må være i direkte forbindelse med julemanden. Stor ros her midt i juletravlheden :-) :-)

Ingen anmærkninger

Bestilte 2 skærme til eventyr-lamper. Modtog dem ganske kort tid efter!

FANTASTISK

Købte på siden nogle virkelig fine gamle sager - Valgte den gratis levering og sørme om jeg ikke fik varene leveret personligt! :o)

Fik en fredag aften mine varer leveret, selvom jeg bor helt i Odense! - Det er GOD service! :o)

Mine varer er også virkelig lækre og kan KUN anbefale Frou-Frou! :o)

Glimrende service, hurtig levering

Hjemmesiden er sjov, beskrivelserne - efter min erfaring - detaljerede og korrekte, og leverancerne kommer hurtigt og fint og praktisk pakket ind. Jeg ved ikke, hvordan de reagerer, hvis man klager over noget - for jeg har ikke haft noget at klage over.

Pålideligt, nemt og hurtigt

Hos frou-frou.dk er servicen bare helt i top. Du får en personlig bekræftelse på dine handler og kan videreføre dialogen med hurtige svartider. Produkterne kommer hurtigt efter og altid i god indpakning.

Frou-frou Aps Details

Håndplukket vintage detaljer til dit hjem, sjove gamle ting og designklassikere til køkken, hus og have. Danmarks største udbud af stofledninger, ren retro.. Antik fund

Visit Frou Frou

Write to: info@frou-frou.dk