Fruhansenshobby reviews

Fruhansenshobby reviews

7.0

Dejlig butik!!!

Ved et tilfælde faldt jeg over fru Hansens hobby på nettet, og jeg blev bestemt ikke skuffet. Britta har et kæmpe udvalg af produkter til bl.a. scrapbooking og kort og det til gode priser, så det er absolut ikke sidste gang, at jeg køber hos hende! :-)

Lang forsendelsestid

Bestilte nogle varer hos Britta, varen blev betalt men udeblev dog i postkassen, jeg kontaktede Britta som ville efterlyse brevet, tiden gik(ca 1 uge) men hørte intet kontaktede igen Britta for at høre om hvor varen blev af men hun ville jeg skulle lige vente og se tiden lidt an endnu men det ville jeg ikke da jeg stod og skulle bruge og havde betalt for varen. Britta indvilligede noget modvilligt at sende nye men gjorde det dog og ny varer var fremme 3 dage senere, så alt godt på den måde.
Vil lige overveje at handle hos Britta igen men da hendes forretning har MEGET af det man skal bruge til håndarbejde så STOR ros på den front. Så ender nok med at handle der igen :-)

Ingen dankort betaling på nettet

Man kan kun betale med bankoverførsel på nettet .
Da hun ikke stoler på sine kunder til at man kan betale med kort, men hvordan vil hun ha at hendes kunder skal kunne stole på hende hår hun ikke stoler på dem.
Det er hende som butik der har hele sikkerheden og dig som kunde har ingen.
Hvis hun bare ture stole på sine kunder ville hun ha fåget flere stjerner.

Service

Her finder man en butik, hvor der er masser at vælge mellem i netbutikken, men endnu mere i den fysiske butik. Altid god service. Hvis man har et ønske, som ikke føres tages det hjem, hvis det er muligt. Når man bestille på nettet, bliver ordreren hurtigt ekspederet. Hun har gode priser og næsten altid et tilbud, der er værd at tage med hjem.Fru H. er desuden altid god for en sludder når man er i butikken, men også hvis man ringer. Er man gået lidt i stå, kan man altid finde inspiration, og hun tager og selv gerne mod gode råd.

Rigtig god hobbyforretning

Har handlet flere gange hos Fru Hansens Hobby, varerne bliver leveret lynhurtigt, fin indpakning, rigtig god kommunikation, rimelige priser - og ikke mindst et kæmpe udvalg såvel i den fysiske butik som på netsiden. En forretning jeg vil blive ved med at vende tilbage til.

Hyggelig sted at komme.

Et godt sted at komme venlig og hjælpsom.
lige fra små dimser til bøger og blade.
Køber stikkers 3d ark. osv..

god netbutik

Har handlet flere gange hos fruhansenshobby. Det er en god butik, varerne leveres hurtigt og fint, og er altid pakket korrekt. Denne butik kan man trygt handle hos.

Her finder du VIRKELIG noget at vælge imellem....

Til dig der er vild med 3D-kort.
Hos FHH finder du så seriøst MANGE stickers, at du tror det er løgn. Og klikker du på 3D-ark vil du se så mange mærker at du blir helt svimmel.
Prisen er ganske vist lidt højere end hos konkurenterne, men udvalget og servicen opvejer det.
Der er også mange tilbud.
Du skal ikke putte noget i kurven førend du har tænkt dig at bestille, på denne side blir kurven nemlig ikke 'gemt'.
Mvh Lone

Is Fruhansenshobby your company?

Fru Hansens Hobby Details

Visit Fruhansenshobby

We live here: Frejasvej 73 , kld.
3600 Frederikssund