Frydenlund Vvs reviews

Frydenlund Vvs reviews

7.4

Rigtig godt håndværk

Vi har fået lavet badeværelse i samarbejde med Frydenlund VVS, og vi er ovenud tilfredse med resultatet. Vi brugte en anden murer og de to firmaer koordinerede alt internt. Frydenlund gav os endvidere nogle gode råd mht. til at flytte nogle centralvarme rør i kælderen, så de blev placeret mest hensigtsmæssigt. Vi kan kun anbefale firmaet til andre, der gerne vil sikre sig god kvalitet.

Bedre service og godt arbejde får man ikke bedre nu til dags

Hej Alle
Jeg har fået monteret et solfanger anlæg her i sommer efter en længer samtale med både Dennis og Tommy som rådgiver til mit nye fyr, og det blev så til solfanger på taget, og det er jo fedt, at jeg nu laver varm vand gratis hvor før jeg brugte 800l olie om sommeren.
Fra jeg besluttede mig, til at håndværkerne gik igang, gik der kun en uge og stod færdig tre dage efter :-) gutterne som kom var super venlige, og de rydde også op efter dem selv, det har jeg ikke set før :-) så jeg kan kun varmt anbefale Frydenlund vvs til næste job

ringe koordinering, for sent færdigt og ignorerede opkald

Jeg fik lavet en større renovering til ca. 200.000 kr., som også involverede murer og tømrer. Selvom Frydenlund selv havde valgt de andre håndværkere, formåede de ikke at koordinere arbejdet, som dermed blev forsinket i forhold til den aftalte tid, hvor jeg ankom med flyttegods. Det betød bl.a., at der blev muret efter mit tøjfirma var installeret i kælder og der kom stænk på tøjet, samt at der ikke var håndvask på toilettet, da jeg holdt indflytterfest.
Jeg skulle have fjernvarme installeret, men fik ikke at vide, at jeg selv skulle bede kommunen grave ind til huset og det viste sig desværre at der var lang ventetid, så det blev nogle kolde måneder (november og halvdelen af december) i huset.
For at få 10.000 kr. i tilskud fra staten til etablering af fjernvarme skulle firmaet attestere på en hjemmeside, at de havde installeret fjernvarmen. Men firmaet ignorerede mine henvendelser pr. mail og beskeder til kontordamen. Til sidst måtte jeg bede statsmyndigheden om udskrift af blanketterne og cykle ud til firmaet, hvor jeg fik kontordamen til at skrive under.
Det virkede ikke som om firmaet kendte den fjernvarmeunit, som de havde valgt til mig, for 2-3 gange måtte jeg tilkalde hjælp, da kældergulvet flød med vand, når jeg havde været i bad. Til sidst fandt de på at lægge et rør fra fjernvarmen til afløb og siden har det fungeret godt.
Senest har jeg bedt om instruktion i hvordan man checker sikkerhedsventil, som man ifølge vejledningen skal gøre to gange om året, men "det er der ikke nogen, der gør", var svaret.
Som tilflytter ved man jo ikke noget om håndværkerne i området. Hvis jeg havde spurgt genboerne, var jeg blevet advaret mod firmaet, fandt jeg siden ud af. Jeg er nok lidt naiv og tror på håndværkere, der "naturligvis vil have tilfredse kunder", så denne hjemmeside er en god ide.
Frydenlund VVS ApS

Reply from Frydenlund VVS ApS

vi beklager vi ikke kunne servicere dig bedre - men det er med noget undren du anmelder 1 år efter udførelsen - pga. en sikkerhedsventil vi ikke kunne skifte / ville gratis - beklager virkeligt

kvalitet og god service

Jeg er så glad for mit nye badeværelse, som Frydenlund vvs har hjulpet med at gøre til virkelighed. Montørerne er super hjælpsomme og MEGET dygtige. Vi havde kontakten med Dennis Frydenlund, som hjalp med at putte ideer ned og blive til tegninger, som så blev til de dejligste møbler i gode farver. De sørgede endda for maler og murer, så jeg ikke skulle til at finde det. De satte også et solvarme anlæg op, som fungerer optimalt, og nu er det varme vand gratis OG vi er med til at passe på miljøet.

Frydenlund VVS ApS Details

Visit Frydenlund Vvs