Frydenlund reviews

Frydenlund reviews

6.3

Oplysning omkring forsendelse.....

Jeg har netop bestilt en bog og jeg har brug for den hurtigt.
Da jeg søger på bogen får jeg at vide at Frydenlund.dk har den til levering inden for 2-3 dage.
Da jeg HAR afgivet ordren og jeg HAR betalt, så får jeg at vide at der er forsinkelse på alle ordrer og at de beklager.
Det ville have været god kundeservice at oplyse om det på forsiden eller i det mindste inden man bestiller således det er muligt at vælge til eller fra.
Den eneste grund til jeg valgte Frydenlund var at leveringstiden var kort - det var på ingen måde billigere end andre steder.
Jeg håber Frydenlund vil tage det til sig og oplyse om det tidligere i købet og allerhelst også gøre min irritation til skamme og levere inden for de 2-3 dage de lovede.
Så vil jeg til gengæld æde min mugne anmeldelse;)

Forbløffende langsom levering

Det er helt i orden, at en ordre, der er afgivet mellem jul og nytår, først bliver behandlet i det nye år, men det er alt, alt for sent at vente med at sende pakken til d. 4. januar - navnlig når det drejer sig om en bog, som er på lager.

Ordrebehandlingen var også mærkelig, for jeg fik først en mail om, at pakken var afsendt, da bogen var blevet leveret!

Til sidst skal det nævnes (og det bør næsten trække ned til én stjerne), at bogen var ødelagt i ryggen, da jeg modtog den. Det er ikke sket under forsendelsen, for selve indpakningen var fin og intakt, så den ødelagte ryg har altså været synligt under pakningen.

Man undres!

Når jeg alligevel giver dem to stjerner, er det, fordi jeg trods alt modtog bogen.

Hurtig ordrebekæftelse men langsom levering

Selve ordresystemet laver hurtigt et svar tilbage, men det tager straks lidt længere tid, før man høre mere fra Frydenlund.
Om bogen er i restordre eller hvad sker der er uvist, for man hører intet på forventet leveringsdato.

Ganske vist afsendes en email, når bogen afsendes, men hvis leveringen tager mere end 3-4 dage, burde der lige sendes en email, om hvornår varene afsendes.

Is Frydenlund your company?

Frydenlund ApS Details

Bogforlaget Frydenlund