Fugleredens reviews

Fugleredens reviews

7.7

utrolig service!

Har nu handlet 2 gange hos fugleredens, og kan klart anbefale dem til andre!
Har købt plastik kæder hos dem til at lave legetøj med, og først gang bestilte jeg 10 og kunne selv bestemme farver. anden gang bestilte jeg 20 og de havde desværre ikke den mængde af de forskellige farver som jeg ville have, men fik en sms og vi aftalte at de der manglede af en farve bare blev skiftet ud med en anden. Modtog pakken allerede dagen efter.

- Hurtig levering og fantastisk service

Fantastisk service

Har købt derfra 3 gange, og har anbefalet til famillie, alle handler har været perfekte, varene har altid været modtaget ca 3 dage efter bestilling. Utrolig service minded ansatte. Kan klart anbefales

Is Fugleredens your company?

Visit Fugleredens