Fullrate A/S reviews

Fullrate A/S reviews

7.2

Internet stabilitet under alt kritik - Og mangel på kundeforståelse.

Mit net falder ud i 5-10 sekunder hvert eneste minut. Ofte kan man godt glemme helt, at komme på nettet. Og når jeg var på målte jeg svartider på 300-700ms!!

Har nu 3 gange forsøgt, at tale med fullrate, som nægter, at anerkende problemet.
Første gang mente de, at det var fordi jeg kørte trådløst på, hvilket jeg forklarede deres "tekniker" ikke var muligt da jeg havde fin svartid fra computeren til routeren. Efter, at have testet en kablet løsning nåede jeg (sjovt nok) frem til den samme konklusion. Og først da ville fullrate acepterer, at det ikke var den trådløse forbindelse.
Derefter mente de, at det var virus på min computer, som var problemet. Hvilket jeg også (næsten) kunne afvise, men igen modarbejder deres teknikere mig, og nægter, at hjælpe mig med, at finde det faktiske problem, før jeg har kørt en række af anti- malware og -vira programmer. Sjovt nok, var det heller ikke problemet.
Efter deres opfattelse er problemet nu på en anden måde i min computer, da de kan måle, at svartiderne falder når min computer logger af nettet. Jeg mener derimod, at de høje svartider skyldes, at forbindelsen er så svag, at linjen ikke engang kan bærer de lette synkroniserings-services som kører i baggrunden på min computer (Men det koster jo penge, at udbedre sådan en fejl, så det vil de ikke anerkende). Hvorfor, forbindelsen så er ringe når det er en hvilken som helst anden computer eller smartphone der er på, kan de dog ikke helt forklarer, eller hvorfor min computer ikke har nogen problemer på en hvilken som helst anden linje (Ja selv hvis den bare får internet deling fra min smartphone er der svartider som ligger en faktor 30 under dem fra fullrate), men, at problemet ligger i deres løsning er jo helt udelukket.
Nu kan man kun vente på, at den "dejlige" 30dages opsigelseperiode udløber...

Og selvfølgelig, så måtte man finde sig i UALMINDELIG ubehøvlet behandling fra deres "kundeservice", da man ville opsige sit abonnement.

Hej Theis

Det lyder som et rigtigt ærgerligt forløb du har været igennem.

Jeg vil rigtigt gerne følge op sagen op på sagen, men jeg kan ikke finde dig i vores system, så jeg vil gerne bede dig om at sende en mail til trustpilot@fullrate.dk med dit kundenummer og en kopi af dit indlæg her på siden.

Du kan forvente svar tilbage inden for 3-5 arbejdsdage.

ualmindelig god service

d.15-4-2014.havde bestilt net og stor tv pakke til sommerhuset,og skulle opstarte det,men kunne ikke få det til at virke.ringede straks til fullrate fik dennis i telefonen og efter han fik forklaret problemet ville han snakke med teknikerne og ringe tilbage.efter flere opringninger hvor han forklarede mig hvad de foretog sig fik han klaret det så nettet og tv kørte upåklgelig,så rigtig god service.venligst leif nielsen

Hej Leif

Hvor er jeg glad for at høre om din oplevelse og for at du vil bruge tiden på at dele den med os herinde på Trustpilot.

Jeg vil hører om du kan overtales til at sende en mail med din kundenummer og en kopi af dette indlæg til trustpilot@fullrate.dk så kan jeg sende de flotte ord videre til Dennis, da jeg er sikker på, at det vil være et kærkomment påskeæg.

Fullrate

Total belasende telefon-ventetid og mange nedetider på bredbånd...

Hvis der er noget der kan få selvmordsraten til at stige her i Danmark, så er det altså Fullrates telefon-kø.... ;-)
Kan simpelhen ikke klare at man overdænges med reklamer og dårlig lyd ...

Hej Jesper

Vi har et stort fokus på at mindske ventetiden på telefonerne mest muligt og vi har allerede oplevet positiv fremgang på dette punkt.

Jeg håber dog til trods for du ikke er helt glad for ventetiden, at det ikke helt demotivere dig, for at ringe til os, hvis du har brug for assistance.

Ellers hvis du har et spørgsmål der måske ikke er akut, så kan du også skrive en mail til os, hvor du inden for 3-5 arbejdsdage gerne skulle have svar på dit spørgsmål.

Hvis det drejer sig om tekniske spørgsmål, så skal du skrive til support@fullrate.dk og hvis det er spørgsmål til regninger, mobile produkter og generelle ting så kan du skrive til kundeservice@fullrate.dk.

Fullrate

Ikke den bedste oplevelse..

Jeg møder en sælger på Vesterport st. som fortæller mig at det er meget billigere at skifte fra BiBob til Fullrate. Jeg vælger at høre nærmere, for sælger er flink og det lyder interessant. Jeg får at vide at jeg kan spare penge, da jeg ikke bruger al den data jeg betaler for. Han tilbyder mig så 3GB data, 300 minutter tale og ubegrænset SMS/MMS for 119 kr/md. Det lyder jo godt! Han forsikrer mig om at der LANGT bedre dækning hos Fullrate end hos BiBob. Jeg spørger så om jeg stadig får 4G, og det siger han ja til. Jeg går tilfreds derfra og har underskrevet aftalen. Alt kører, jeg får mine breve og mails fra Fullrate, og modtager det nye SIM-kort med kode osv. Desværre opdager jeg først da jeg er kommet hjem at Fullrate slet ikke kører med 4G/LTE endnu, og føler mig ærlig talt en smule snydt.
Jeg har elendig dækning på min mobil, og skal hele tiden slukke og tænde for 3G for at kunne opretholde forbindelsen, uden den går på "E".
Rigtig ærgerligt, da jeg synes medarbejderen ved Vesterport var rigtig flink.
Undersøger nu hvilken udbyder jeg skal skifte til.

Hej Amalie Sofie

Jeg er oprigtigt ked af, at høre om din oplevelse med forkert information fra en af vores gadesælgere.

Der er ikke nogen der får gavn af ukorrekt information og jeg vil gerne undskylde for eventuelle misforståelser der er sket på baggrund af din samtale med sælgeren.

Jeg kan informere om at TDC er i gang med en kæmpe opbygning af deres netværk, både til LTE men også til bedre dækning, men i denne process kan man opleve steder, hvor der ikke er den bedste dækning.

Hvis du har mulighed for det, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på 32 15 45 00 hvor du taster 1 – 2 – 1, så vi kan se på hvad situationen eventuelt er der hvor du oplever problemer med din dækning.

Jeg har også lavet en note på dit kundenummer, at du ikke skal have din 30 dages opsigelse, så hvis du fortsat ønsker at flytte, kan du bede ny udbyder om at lave en straksportering.

Ellers vil jeg ønske dig god vind fremover, også selv om den skulle føre dig hen til et andet selskab.

Effektiv og informativ

Jeg er vældig godt tilfreds med Fullrate. Hurtig og effektiv betjening. MEN det er urimeligt, at man skal betale 2 mdr. forud. Der er jo ingen der får løn 2mdr. forud. Så det synes jeg, Fullrate skal lave om hurtigst muligt.

Dorthe Lemke

Hej Dorthe

Først og fremmest er jeg glad for at høre, at du er tilfreds med Fullrate. Det betyder meget for os at få de tilbagemeldinger.

Da vi opkræver abonnement forud, fungere det således at man eksempelvis i starten af april opkræves for maj måneds abonnement, altså en måned fra ud.

Vi har dog også muligheden for, at vores kunder kan tilmelde sig betalingsservice, der så vil blive opkrævet d. 1. i indeværende måned for abonnement, dog opgøres fakturaen d. 11 i forhenværende måned.

Det vil sige som eksempel, at din faktura opgøres 11. april, men trækkes først 1. maj.

I forbindelse med at være tilmeld betalingsservice, er der et gebyr på 9,75 kr. forbundet med det.

Du kan læse nærmere på dette link: http://www.fullrate.dk/kundeservice/betaling

Endnu en gang tak for du brugte tiden på, at give roserne og dine tanker om vores faktureringsproces.

Fullrate

leverer det de lover til tiden

De meget få gange, hvor jeg har haft brug for support, har de svaret rigtigt alle gange, osse selvom jeg undertiden har skulle til 2 eller endog 3 line support.
Det eneste som har gjort mig usikker er ved tilkøb af fast IP, hvor man får tildelt en DHCP IP, som så bare har uendelig levetid, jeg har på 4½ år måtte justere IP adresse, men det var annonceret og ellers uden komplikationer.

Hej Niels

Jeg er rigtigt glad for at høre om dine gode oplevelser med vores tekniske support når du har haft brug for den. Det betyder meget for os, at vores kunder får den hjælp de har brug for, og jeg vil bringe din flotte ord videre.

Formidabelt godt tilbud

,For mig er abb. 50 hos M1 lige, hvad jeg manglede. Jeg bruger næsten ikke min mbl. i DK men mest i udlandet. Glemte jeg at sige at servicen var hurtig, venlig og alt gled så hurtigt som nu CBB mobil tillod mig at slippe ud af deres kløer.

Hej Anni-E

Jeg er glad for at høre om din positive oplevelse med M1’s produkter og håber du bliver mindst lige så glad for din tid hos Fullrate.

Ulovligheder

Med hvilken ret sender I nyhedsbrev til mig på en privat mail Der aldrig bliver brugt til oprettelse af modtagelse af nyhedsbreve men kun til private formål. Det er kun lovligt hvis jeg har givet accept hvilket jeg aldrig vil gøre på pågældende mailadr og slet ikke til fullrate

Hej Karsten Bo

Jeg syntes det lyder mærkeligt at du modtager mails på en mailadresse som du ikke har oplyst som accept til nyhedsbreve.

Jeg vil anbefale at du kontakter kundeservice, så der kan kigges på dit kundenummer så vi kan finde ud af hvad der er sket.

Du kan finde kontaktinformation her: http://www.fullrate.dk/om-fullrate/kontakt

Godt tilfreds......... troede jeg :-(

Har d.9/4-14 haft en samtale med en medarbejder pga. at jeg har fået en ny router pga. ændring i hastighed. Da jeg ikke kan få routeren til at virke forventer jeg at han kan men nej, der kan gå flere timer endnu.
Er blevet informeret om at der kunne være afbrydelser men ikke en afbrydelse der kunne vare hele dagen.
Jeg kan ikke gøre andet end at vente og håbe på at det var det eneste problem jeg vil få med Fullrate.

Update 10/4-14 : Jeg fik routeren til at virke i går, men den nye router kan ikke komunikere med mit netværkskort.
Jeg ringede til Fullrate for at beklage min nød, snakkede med en rar mand der sendte mig et link hvor jeg kunne downloade en ny driver til mit netværkskort, det gør jeg så men nu kan jeg ikke noget som helst, jeg kan slet ikke komunikere med den nye router ( heller ikke via lan-kabel).
Men ham jeg lige har snakket med her kl 17 sagde til mig at det er sådanset ikke deres problem da jeg åbenbart bare skal have en ny computer der kan snakke med deres nye router..... :-/ :-(

Har ellers aldrig haft nogle problemer, god service, også når "skidtet" bryder sammen, så har jeg fået nyt udstyr og ventetiden har jeg fået kompensation for.
Har langt om længe (har ikke været muligt på min adr. før nu(2014)) fået en TV løsning fra Fullrate, samt en 50/5 hastighed den fungerer upåklageligt, og dog...bare ikke på min computer :-(

Har været kunde hos Fullrate i ca 8-10 år.

Et af de bedre må man sige.
Jeg har haft et par stykker efterhånden, og jeg har endnu ikke oplevet grund til at blive sur på Fullrate.
Har der været problemer ringer jeg bare og får den hjælp jeg behøver og svar på mine spørgsmål.
Thumps up :)

Hej Uffe

Hvor er det et godt påskeæg i form af flotte ord du har skrevet. Jeg er meget glad for at høre om din oplevelse med Fullrate og at du har taget dig tiden til at dele dem med os på Trustpilot.

FREMRAGENDE SUPPORT

Jeg havde et problem med en efterhånden 5 år gammel router som ikke holdt forbindelsen - selvfølgelig gik den ned efter Fullrates åbningstid, så jeg skrev en mail for lige at høre om noget var galt med forbindelserne.
Jeg fik svar samme (lørdag) aften, om at de godt kunne se noget var galt, men at jeg var nødt til at ringe mandag. Da jeg ringede, frygtede at skulle afvente et teknikerbesøg, men istedet ville Frederik først sende mig en ny router, da det også kunne være her fejlen lå.
Routeren kom allerede tirsdag. Da jeg havde sat den op kunne jeg se at forbindelsen nu var stabil, men det drillede fortsat med at få en korrekt ip adresse pga. min specielle konfiguration. Vi fik dog løst det ad et par gange over telefonen, der blev endda ringet tilbage til mig et par gange i løbet af dagen, det er virkelig en god service man sjældent ser.

Så stor ros til David, Frederik, Dennis og en sidste jeg desværre har glemt navnet på, og tak for kampen !!!
Hilsen Claus

Hej Claus

Hvor er det dejligt at læse om dit forløb.

Jeg er meget glad for at høre, at selv om det i din sag har været nødvendigt med mere end et enkelt opkald, så har du fået samme gode behandling hver gang også selv om der har været flere personer ind over.

Jeg er også glad for, at din udfordring blev løst og for at du har taget dig tiden til at dele det herinde.

Jeg kan ikke finde dig ud fra de oplysninger der er noteret her på Trustpilot, så jeg vil gerne spørge om du har lyst til at sende en mail til trustpilot@fullrate.dk med dit kundenummer, samt en kopi af dette indlæg, så jeg kan bringe de flotte ord videre til dem som har hjulpet dig, da jeg ved det vil betyde rigtigt meget for dem, at modtage disse roser.

Forældet teknologi

I de tidligere dage hørte jeg ofte "Fullrate" blive nævnt, når der skulle diskuteres hvilket net der var bedst til gaming. Om det var engang skal jeg ikke kunne sige, men det er det langtfra nu.

Det er jo fint de stadig tilbyder kobbernet til de hustande der ikke kan få fiber, men der er visse ting man skal tage højde for inden man får fullrate, hvis man ikke vil ende med at blive skuffet.

1. Interleaving
Tidligere da jeg havde fiber (waoo) havde jeg kanon ping (forsinkelse) når jeg gamede. Med fullrate er den 5-6 gange så høj, fordi deres kobberforbindelser kører med interleaving. Med fiber (5 ping på servere), med fullrate (30-40 ping) på servere - danske servere vel at mærke!! Om man kan få en gamer profil, har jeg ikke kunne finde noget som helst information om.

2. IP fastlåst til zyxel router
Der er INGEN mulighed for at jeg kan skifte min ip, da den er fastlåst til min forfærdelige zyxel router's mac adresse (som fullrate sender med).
Det kan være et problem eftersom hacking og ddos er blevet meget mere normalt blandt almene tosser på nettet.

Hvis du ikke kan få skiftet din ip, så kan de ellers hygge sig med at irritere din forbindelse. Der er absolute INTET man kan gøre imod det. Dette betyder også jeg skifter.

Jeg oplevede forleden en person der konsekvent ddos'ed mig med en stress tester fra nettet (Noget som alle kan få adgang til, så det er nemt for folk at gøre det mod en), hvilket betød FULLRATE lukkede for mit net bagefter - i 24 TIMER!

SUPER FEDT, at fordi jeg bliver ddos'ed på min fastlåse ip (tak fullrate for at jeg ikke kan skifte den), så skal jeg straffes ved at mit net bliver slukket helt de næste 24 timer.

Så ha' lige den i tankerne, inden du køber fullrate. Du kan ikke få en ny ip, så får trælse folk på nettet din ip, så hænger du på den. Oplever du et ddos angreb, så tag en dags ferie efterfølgende, for dit net er ude af drift de næste 24 timer.

3. TV
Deres kanaler er ikke i HD udover 1 eller 2 i min tv pakke. Det er lidt som at se et dårligt youtube clip på sit fjernsyn. Overvejer helt at afbestille det, da jeg er træt af at kigge på pixels.

4. (Er nok ikke fullrates skyld, men alligevel) Den teknikker der var ude ved mig, havde måske ikke set et bad i et halvt år.. Min lejlighed stank af gammel sved resten af dagen, og krævede den store udluftning. Jeg var helt målløs, og en ret så ulækker oplevelse.

Men udover dette så får man da internet og noget grumset tv, men kan jeg så vil jeg skifte til mere moderne udbydere, så jeg kan få en god spiloplevelse med lav ping, tv i hd og en DYNAMISK IP samt en udbyder der ikke LUKKER MIT NET I 24 TIMER fordi en klovn laver et ddos angreb mod mig.

Hej Rene

Tak for din fyldestgørende anmeldelse.

For at bevare overblikket vil jeg besvare din anmeldelse i numerisk orden.

1. Vi tilbyder på vores egne centraler at slå interleaving fra, så man i stedet benytter fast path. Dette vil give en reduktion i pingtiderne på ca. 80%. Vi arbejder på også at kunne tilbyde fast path, på de centraler vi lejer os ind på.

2. Normalvis vil man som privat person, ikke blive udsat for DDOS angreb, medmindre der er en årsag.
Grunden til vi spærre for den forbindelse som tilhøre IP-adressen der udsættes for DDOS angreb, er for at sikre driften af vores andre kunder. I langt de fleste tilfælde vil man kun blive udsat for DDOS angreb en enkelt gang, i de sjældne tilfælde hvor det fortsætter, er der flere forskellige måder at komme problemet til livs. Vi kan undtagelsesvis godt skifte IP-adressen og derudover anbefaler vi at man anmelder denne type chikane til politiet.

3. Vi har ingen HD-kanaler, alle vores kanaler er i SD-formatet, som er samme kvalitet som det ”almindelige” TV-signal.

4. Jeg beklager du har haft den uheldige oplevelse med teknikeren, og jeg vil meget gerne følge op på sagen, hvis du sender mig en e-mail på trustpilot@fullrate.dk hvori du kopiere denne anmeldelse ind, samt dit kunde nr.

Jeg håber ovenstående har givet en afklaring på dine punkter, og samt at du vil skrive en e-mail til mig, så jeg kan gennemgå sagen.

Godt tilfreds

Der er rimelig god dækning, rimelige priser -sammenlignet med andre, og en rigtig god service. Post Danmark svigtede så jeg ikke havde fået mit sim kort, men Fullrate svarede straks på min besked og sendte et nyt kort til det hotel jeg befandt mig på.

Jeg kan anbefale Fullrate

P.S. Ærgeligt at man ikke kan få dobbelt simkort. (Mobil + iPad)

Hej Andy

Tak for din gode anmeldelse.

Jeg er glad for det lykkedes at få et simkort ud til dig!

Din efterspørgsel om dobbelt simkort er videregivet til rette afdeling, er der stor nok efterspørgsel, vil vi kigge ind i muligheden for at tilbyde det.

Fullrate

Mange udfald, kundeservice ringer ikke tilbage, 15-20 min. ventetid på kundeservice

Jeg oplever tit, at netværket forsvinder og der er ikke rigtig nogen hjælp at hente i kundeservice. Man ringer og hænger længe (15 min. selv som erhvervskunde) og venter på kundeservice. Der sættes noget test i gang og de vil ringe tilbage, men det sker ikke, så det er forfra igen.....

Hej Hans Jørgen

Jeg er rigtigt ked af at høre, der ikke ringes tilbage til dig, til trods for aftaler der lyder til at være lavet.

Jeg kan ikke finde dig ud fra de informationer der står på herinde, så jeg vil gerne spørge om du vil sende en mail med dit kundenummer og en kopi af dit indlæg til trustpilot@fullrate.dk, så jeg kan følge op på sagen.

Der kan forventes op til 3-5 arbejdsdages behandlingstid.

Fullrate

Lang leveringstid og virker ikke ved opstart.

6 ugers leveringstid er ikke tilfredsstillende og når dagen så endelig kommer hvor de skal være op og køre. Igår mandag d. 7. April får jeg i løbet af formiddagen en SMS at det vil komme op og køre inde kl. 17. Nu har i også bare haft hele 6 uger til det. Kl. 17 virker det stadig ikke og heller ikke idag tirsdag. Under al kritik og meget dårlig service.

Opdateret tisdag kl. 16.45
Fik ok tilfredstillende hjælp hos kundeservice for at få TV og internet op og stå idag. Håber det fra nu af kommer til at virke. Giver en ekstra stjerne for servicen idag. Har absolut ikke oplevet at de ikke var venlige og ikke ville hjælpe med at løse problemet.

Hej Lene

Tak fordi du har taget dig tid til at lave en anmeldelse.

Jeg har undersøgt sagen, og kan se at årsagen til de 6 ugers leveringstid, skyldtes at den første bestilling blev afvist af vores underleverandør, og vi var derfor nødsaget til at sende den igen. Og da der i forvejen lå en aktiv forbindelse som skulle opsiges, tager det som minimum 30 dage, da man har et 30 dages opsigelsesvarsel på internetforbindelser.

Jeg er glad for at du har været tilfreds med den hjælp du har fået, når du har kontaktet vores Kundeservice. At man møder en glad og venlig medarbejder når man kontakter os, er en af de ting vi vægter højt.

Fin betjening

Har 4 mobilabonnementer de fungerer fint. Har talt med jer et par gange og altid fået en fin betjening og behagelige medarbejdere.

J & L

Hej J & L

Tak for jeres anmeldelse.

Det er vigtigt for os man bliver mødt af en glad og venlig medarbejder, der på bedst mulig vis forsøger at hjælpe. Jeg er derfor glad for at det også har været jeres oplevelse.

Tanke bag handling...

Efter at have en "feeeeed FULLRATE oplevelse" skal den selvfølgelig deles:)

En total årvågen medarbejder, sendte en mail om at man ville ændre til et højere timeantal)Tale) selvfølgelig uden ekstra beregning...da man havde observeret at jeg lå lige på grænsen i forehold til den "pakke" jeg havde....
Det er da total god og fin service...

Hej Sonny

Tak for din anmeldelse.

Vi stræber hele tiden efter at yde den bedst mulige service, og jeg er glad for det er kommet dig til gode.

Fullrate

Følger sine kunder hele vejen til døren:)

Jeg har netop ringet ind til Fullrate, fik fat i deres kunde support, og talte med Thomas F. fremragende oplevelse!

Jeg fortalte Thomas om et problem jeg oplevede med opløsningen på mit TV, og Thomas gik igang med den helt store problemløsende undersøgelse af mit data forbrug og hvilke routere, tv bokse ect.

Normalt ville der være sket det, i sådan situation (Telia) at de ville have sagt "Vi kan desværre ikke gøre mere her, det må være dit tv den er galt med." Men det var ikke tilfældet hos Thomas F fra Fullrate, han så mit problem, som at finde en nål i en høstak, og han havde i sinde at finde den nål.

Så efter godt 20 minutters snak, kom Thomas med en fast gameplan for hvordan vi løser mit problem, og har nu en løsning så jeg kan se HD tv for fuld gas.

Helt igennem ægte, venlig og seriøs behandling af en kunde.

Fullrate skal ihvertfald håndtere mit internet og tv i fremtiden;)

Hej Christian

Tak for den positive anmeldelse.

Vi har stor fokus på kontinuerligt at forbedre servicen, og jeg er glad for at du kan bekræfte effekten af det, samt at du har brugt tid på at skrive anmeldelsen.

Jeg har givet de rosende ord videre til Thomas!

ELENDIGT!

Jeg blev kontaktet af en sælger på gaden som lovede mig at jeg kunne skifte nemt og billigt, og jeg skulle intet andet gør, end at udfylde et skema. Fra dag 1 af hvor aftalen træder i kraft, virker min telefon ikke længere (den kan ikke få signal) og når jeg kontakter kundeservice er der intet hjælp at hente, og de kan ikke hjælpe mig. Jeg skal dog stadig betale mine regninger på trods af at jeg hverken kan ringe, skrive sms'er eller gå på nettet via min telefon.. Elendigt selvskab, som tager røven på jer. Pas på derude, for de skider på jer!

Hej Martin

Jeg har kigget dit sagsforløb igennem, og kan se at det ikke helt stemmer overens med det du skriver her på Trustpilot. Vi har ikke registreret at du har kontaktet os på noget tidspunkt i forløbet, og jeg vil derfor meget gerne undersøge dette nærmere, hvis du vil sende mig det telefonnummer du har kontaktet os fra, til Trustpilot@fullrate.dk og kopiere denne anmeldelse ind i mailen.

Alt ser ud til at være aktivt på dit nummer, og så længe du har skiftet SIM-kortet, er der intet i systemerne der begrænser brugen af dit abonnement.

Lover meget! Meget mere end de kan holde :(

Jeg blev tilbudt en "superløsning" af en sælger hos Fullrate. Da TDC-tekniker kom for at gøre klar ved tlf.stik, blev han helt forvirret. Han kunne med det samme sige, at Fullrate havde lovet alt for meget, så han ville slet ikke røre noget. Han ringede herfra til dem og fik den besked, han selv var kommet til.
Nu får jeg en mail, hvori der står, jeg skal sende jeres gear retur og sørge for at få kvittering på forsendelsen. Men nej, siger jeg bare. I kan sende mig portosedler til at sætte på de to pakker -eller alternativt hente det selv.
Forinden opsættelse betalte jeg en opkrævning på over 1.000 kr. - dem har I NATURLIGVIS - lovet at returnere. Men hvad nu med det gebyr på 750 kr., som Energimidt opkræver for at genåbne mit net og TV??? Jeg forventer, at Fullrate betaler det og så kan I trække det fra den smarte sælgers løn.....
Jeg kan bestemt ikke anbefale Fullrate - jeg er ekstremt skuffet og vred.

Hej Gitte

Jeg har undersøgt sagen, og beklager den uheldige oplevelse.

Når vi opretter en ny forbindelse, bliver adressen undersøgt i vores underleverandørs systemer, for at sikre vi kan levere den valgte hastighed. Der er sket en fejl ved dit adresseopslag, som har bevirket at hastigheden blev godkendt til din adresse.

Jeg har sendt dig en returlabel så du kan sende udstyret retur, uden at skulle betale for det. Derudover kan jeg se du har sendt en indsigelse til vores trustpilot@fullrate.dk e-mail adresse, så jeg vil bede den rette afdeling tage stilling til denne.

Fullrate

Vi har siden 2006 leveret internet-forbindelser af høj kvalitet - men til lavpris. Virksomheden er siden blevet udvidet med både billige mobilabonnementer og to attraktive tv-pakker, og den dag i dag har over 300.000 kunder allerede sagt ja tak til billige kvalitetsprodukter. Vores målsætning er at give vores kunder den optimale kombination af stabile og billige produkter samt den bedste kundeservice på markedet - rent ud sagt!

Hvad kan vi tilbyde?

Vi giver dig mulighed for at vælge imellem faste bredbånds-forbindelser helt op til 50 Mbit og mobilt bredbånd op til 15 Mbit, mobilabonnementer der passer til dit behov uanset hvor meget du bruger din mobil, samt to attraktive tv-pakker med op til 28 kanaler. Alle vores produkter er til den prisbevidste kunde, der ønsker value for money.

Visit Fullrate A/S

Vil du i kontakt med os?

We live here: Telegade 2, bygn. 4
2630 Taastrup