Fullrate A/S reviewed by

Aalborg, DK

God hastighed og god serice

Jeg har haft fullrate VDSL siden det kom ud, fordi det var mit bedste bud på en hurtigt uploadhastighed hvor jeg bor. Det virker som sådan udemærket, men firmware i routeren er utilfredsstillende. Masser af fejl og funktionaliteten er både mangelfuld og rodet. Min primære årsag til at vedblive med at bruge dem er at de kan levere en stabil og hurtigt hastighed, men jeg savner virkelig noget velfungerende firmware på routeren.

Opdateret 26/11/12: Efter strømproblemer døde en del af vores elektronik, deriblandt den gamle router. Fullrate sendte en ny uden beregning, og den er mange, mange gange bedre end den gamle! Service var i top, leveringstiden så hurtig som praktisk muligt og den nye router er bare fantastisk!
    Fullrate A/S
    TrustScore 7.2 / 10
    6,946 Reviews

Reply from Fullrate A/S

Hej Kåre.

Tak for din anmeldelse og fordi du er trofast vdsl-kunde hos os.

Jeg er dog ked af at høre, at du ikke er tilfreds med firmwaren i routeren. Har du været i kontakt med vores Tekniske Support for at undersøge om vi afhjælpe de problemer du oplever eller imødekomme de ønsker du har til firmwaren?

Hvis ikke, er du meget velkommen til at kontakte os på tlf. 3215 4500 - tast 1 - 3.

Søren // Fullrate