Fullrate A/S reviews

Fullrate A/S reviews

7.2

Dårlig forbindelse/ingen forbindelse

Vi har haft Fullrate siden 2007, og vi havde ikke haft problemer med. Lige indtil midten af 2013, hvor det bare er blevet mere og mere ustabilt. Nogen gange kan der gå to dage uden vi har internet. Jeg kan på ingen måde anbefale Fullrate.

Hej Rasmus

Det er ikke muligt for mig at finde dig i systemerne på baggrund af informationerne her på TrustPilot, men vil gerne undersøge sagen nærmere hvis du sender en e-mail til Trustpilot@fullrate.dk med dit kunde nr. og kopiere din anmeldelse ind. Jeg er sikker på vi kan finde fejlen, og sørge for du igen får en stabil forbindelse.

Kobberforbindelser kan blive medtaget med årene, men det kan i mange tilfælde løses ved at tilpasse hastigheden. Det kan dog også skyldes routeren, specielt hvis den ikke er blevet byttet siden oprettelsen.

Sublim service - ALTID!

Jeg har haft Fullrate i snart 6 år, og jeg har aldrig oplevet nogle problemer, hverken teknisk eller med servicen.
Jeg føler at de går langt, meget længere end konkurrenterne, for at gøre kunder glade og yde en fantastisk service.
Jeg er meget uforstående overfor de negative anmeldelser som er her på Trustpilot, da jeg personligt aldrig har oplevet en lignende service et andet sted. Kunderservicemedarbejderne er altid venlige, og kommer godt omkring ens behov, uden at man føler at man konstant sidder i en mersalgssituation.

Til hver en tid vil jeg anbefale jer.

Hej Kasper

Tak for din meget rosende anmeldelse.

Vi arbejder kontinuerligt på at forbedre servicen, og jeg er glad for det er noget du har kunnet mærke.

For dårligt!

Jeg har nu ringet 7 gange og blevet smidt af linjen efter laaaaaaaaang ventetid, hver gang! Vi har en erhvervsforbindelse med udvidet service og support - så vil jeg da ikke vide hvordan det er at være privatkunde!!!! Vi mister omsætning minut for minut når vores internet ikke virker.

Hej Kia

Vi har tidligere i en kort periode, haft problemer med vores telefonsystem, der bevirkede at nogle oplevede at blive smidt ud af køen. Fejlen blev dog hurtigt lokaliseret og rettet.

Med hensyn til forskellen på Privat og Erhverv, vil man ikke opleve den store forskel indenfor den normale åbningstid. Man har dog mulighed for at få kontakt til vores Support udenfor normal åbningstid, ved at følge instruktionerne der medfølger ifm. oprettelsen af abonnement.

Fullrate

Det er svært at komme af med Fullrate!

Gider ikke at fortælle hele historien. Kort sagt.:

1. Min fortrydelsesret endte FØR jeg fik servicen.
2. Jeg skal betale 224 kr for 7 dage. Selv om abonnementet hed 99kr om måneden.
3. Nemt at skifte TIL, men svært at skifte FRA.
4. Dårlig service - nogle gange op i 5 dage til et tilbagesvar.
5. Dårligt internet til mobilen.
6. Det halder kun om at få dine penge. Service er ikke noget de går op i.

F-ing scumb*gs!

Hej

Tak for din anmeldelse. Da det ikke er muligt for mig at finde dig i systemet, på baggrund af de informationer der er tilgængelige her på TrustPilot, kan jeg ikke undersøge din specifikke sag.

Men jeg er ked af det er den opfattelse du har fået af os, da det bestemt ikke er sådan vi ønsker at drive forretning. Service og svartid er nogen af vores store fokusområder, og der kommer løbende nye tiltag der har til hensigt at forbedre begge dele.

Det er korrekt at fortrydelsesretten i nogle tilfælde kan udløbe inden produktet leveres, det skal dog nævnes, at man hos de fleste udbydere mister fortrydelsesretten når produktet tages i brug.

Derudover lyder det også til at du på den første regning er blevet opkrævet for oprettelsen der normalt koster 199 kr. hvilket passer meget godt med beløbet du nævner.

Hvis du sender mig en e-mail til Trustpilot@fullrate.dk vil jeg meget gerne undersøge sagen nærmere, og se om vi kan gøre noget for at sikre at du i det mindste forlader butikken uden at føle dig snydt.

Gidseltagning!

Hej!
Det er ikke nemt at skifte fra Fullrate til et andet selskab. Man bliver holdt i 1 måned inden man får lov til at flytte. Jeg synes at det er et bondefangeri, der ikke nogle andre selskaber der gør det længere. Hold Dig lang væk fra dem! MVH Utilfreds Fange.

Hej Andrzej

Jeg er ked af du har valgt at give os 1 stjerne på baggrund af de 30 dage, da det er normal praksis at man har et 30 dags opsigelsesvarsel på mobil –og bredbånds abonnementer.

TAK FULLRATE

Min leveringen omfatter oprettelse, fik fortalt at der vil gå 20 - 30 dage før det kom op at køre, men efter 8 dage var alt som det skulle være, så jeg har tv og bredbånd nu og ikke nok med det er jeg også ved at flytte mit mobilnummer over til Fullrate som kan gøre det billiger for mig end CBB.
Og har jeg spørgsmål ang. produkt kan jeg ringe og der bliver taget om det med det samme i en venlig tone og medarbejder hos Fullrate er fantastisk er der for at hjælpe, der er nok andre selvskaber der kunne lære noget af det :-)

Hej Kalle

Tak for de 5 stjerner! :)

Jeg er glad for du har fået en god start med din nye forbindelse, og at vi snart også får dig som mobilkunde.

Dårlig service & Inkompetente medarbejdere

Jeg må sige til dem der vil gerne være kunder hos Fullrate, at I skal hold jer væk fra dette firma.

Jeg har bestilt et internetforbindelse + TV gennem dette firma før nytår hvor jeg fik bekræftelse på min e-mail og modtog produkterne. Derefter skiftede jeg mening og opsagde mit TV abonnement indenfor tidsperioden som skulle overholdes. Men de sendte mig stadigvæk rykkere for et produkt som jeg har opsagt.

Ikke nok med det, da jeg skulle opsætte mit internet forbindelse, så virkede det ikke. Et af grundene var at de havde sendt en defekt router. Så teknikeren fra TDC bestilte et nyt router fra deres kundeservice som jeg modtog senere. Men pga. fejl skyldtes hos dem hvor jeg fik nedsat hastighed, måtte jeg bede dem om at gøre op for min regning, så jeg betaler for hvad jeg får.

Alligevel sender det en opgørelse der ikke matcher hvad jeg skal betale. Og i mellemtiden rejser jeg. Når jeg kommer jeg så er jeg sendt til inkasso med ekstra forhøjet regning og uden internet og uden telefoni.

Jeg beder deres medarbejere om at rette det, men de hjælper ikke og henviser til inkasso firmaet. Selvom jeg spørger for hvad jeg betaler for, så bliver svaret fra deres medarbejdere: Når regningen er overdraget til inkasso skal den klares hos vores advokatfirma Collectia. Du kan få fat i dem på telefon 77411688." i stedet for at oplyse om hvorfor jeg betaler ekstra for noget jeg ikke har noget med at gøre.

Jeg vil gerne sige at mine kort oplysninger er gemt i deres system på deres website. Og de har trukket for nogle regninger fra der, som stemmer. Så der ikke noget med at jeg ikke vil betale men alligevel handler deres medarbejdere i ond tro og venter på at sende deres kunder til inkasso med det samme, som sikkert deres firma tjener eksta penge på hver kunde de sender til inkasso.

Så mit råd til dem der vil være i Fullrate er at I skal holde jer væk fordi:

1: De sender udstyr der ikke virker.

2: Kræver betaling fra forbindelsens tilslutningsdato, selvom deres udstyr ikke virker og man ikke har adgang til internet.

3: Selvom man bor langt til internet centralen og får nedsat hastighed, så oplyser de det ikke og kræver betaling for høj hastighed.

4: Deres kundesupport er elendig og inkompetente.

5: Selvom ens kreditkort oplysninger er registeret på deres website, som bliver brugt til at betale deres regninger, så sender de rykkere og derefter til inkasso med glæde.

Hej Mustafa

Tak for din anmeldelse.

Jeg har kigget på sagen, og kan godt se der har været en del opstartsproblemer, som skyldes uheldige sammenfald af menneskelige og tekniske fejl.

I forbindelse med en bestilling af bredbånd, bliver den valgte hastighed undersøgt i vores underleverandørs systemer og derefter manuelt godkendt. I sjældne tilfælde er systemerne nede, og når dette sker, er vi afhængige af den manuelle håndtering. Desværre blev der her vurderet, at det ville være muligt at levere en 20mbit, som viste sig ikke kunne lade sig gøre.

Vi kan desværre ikke sikre os imod der kan være enkelte routere, som kan være defekte ved leveringen, når vi har med denne type teknologi at gøre. Men står man i den uheldige situation at den er defekt, sender vi selvfølgelig en ny, uden beregning og hurtigst muligt.

Årsagen til du på den første regning også skulle betale for TV-produktet var, at annulleringen af TV-produktet skete efter regningen var lavet. I forbindelse med annulleringen, blev den første regning derfor udskudt, så kreditering af TV-produktet kunne fratrækkes.

Det fremgår af oprettelsen, at betalingen blev registret til at gå gennem Betalingsservice, og der vil derfor blive tilsendt et indbetalingskort i forbindelse med den første regning. Det skal betales og tilmeldes Betalingsservice via bank eller netbank. I dit tilfælde er der simpelthen sket en misforståelse i kommunikationen og det har vi nu fået afklaret.

Når man kontakter os, forventer vi at evt. fejl vil blive forsøgt afhjulpet på bedst mulig vis, samt at man mødes af en glad og venlig medarbejder. At du ikke føler dette har været tilfældet er jeg ked af.

Hold jer langt væk!!

Jeg er tidligere kunde hos M1, men blev flyttet til fullrate da de slog sig sammen. Siden sammenslutningen af M1 og fullrate har det var det rene møg.

Der er dyre betalings gebyrer på 9,75 pr. fakturer.

Jeg har et abonnement som lyder på 4 timers tale og 1 GB data + fri mms og sms for 99 kr om måneden. Denne måneds regning lyder dog på 162,95 kr. Jeg er blevet bonet for 34 opkald til en værdi af 54,25 kr, MEN da jeg satte mig ned og skrev ALLE mine opkald op (med dato, varighed og pris) stemmer det ikke overens! Som sagt er abonnementet på 4 timer. De første 129 opkald (til en sammenlagt varighed af 128,86 minutter) koster ikke noget, men de sidste 34 opkald (til en sammenlagt varighed af 69,53 minutter) koster åbenbart 54,25 kr!

En lille hovedregning lyder på: 128,86+69,53 = 198,39. Det vil altså sige, at jeg IKKE EN GANG har brugt de 4 timer, men alligevel skal betale for 34 opkald!! (det er tjekket om de er udenlandske eller andet, men dette er ikke tilfældet i denne sag. Alle er danske, ikke-kostende numre)

Fullrate er aldrig til at komme i kontakt med, og hvis man endelige er så heldig at komme igennem, er der ingen der kan give svar på noget. Det er ringe service og det rene svineri!

Hej Line

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af du oplever vi aldrig er til at komme i kontakt med. Vi har travle perioder, men også perioder hvor telefonen bliver taget med det samme.
Der er jo også muligheden for at skrive en e-mail til os.

Jeg vil derfor bede dig skrive en e-mail til kundeservice@fullrate.dk så du kan få svar på dine spørgsmål. Du kan forvente svar indenfor 1-5 hverdage.

Hvis du hellere vil ringe er telefonnummeret 3215 4500.
I skrivende stund er der mellem 0 og 4 minutters ventetid til Kundeservice og vores medarbejdere er uddannet til at svare på dine spørgsmål. Derfor beklager jeg du ikke har følt dine spørgsmål er blevet besvaret tidligere - den fornemmelse er det slet ikke meningen du skal sidde tilbage med.

Generelt:
9,75 er gebyr for at være tilmeldt Betalingsservice. Det kan for nogle være en fordel at betale med automatisk kortbetaling. Med danske kreditkort er det gratis eller med et mindre gebyr afhængig af korttype - du kan læse mere om det her: http://www.fullrate.dk/kundeservice/betaling

Vores mobilabonnementer er minuttakseret og det er selvfølgelig ikke noget vi lægger skjul på. Ud fra de tal du skriver herover er jeg sikker på, vi kan finde et abonnement der eventuelt passer bedre til dig.
Det er også noget Kundeservice kan hjælpe dig med.

Jeg vil afslutningsvis endnu en gang opfordre dig til at kontakte Kundeservice.
Du er meget velkommen til at indlede med du ikke følte dig godt modtaget sidst du talte med os. Vi forventer vores medarbejdere behandler enhver kundehenvendelse professionelt og vi træner løbende hvordan vi kan få en konstruktiv dialog.
Det er en selvfølge vores kunder kan få hjælp uanset hvilken type henvendelse det er. Vi kan altid komme frem til et svar og en løsning via en god dialog.

Fullrate

Gnidningsløs og stram levering :)

Har haft 4G internet i et stykke tid for at få fornuftig hastighed på internettet herhjemme, sidst jeg forsøgte at få bredbånd via kobber eller fiber ville TDC nedgradere min 15/1 til garanteret 1.8/0.28mbit - der var ingen hjælp at hente og - relativt ringe kundeservice og jeg måtte derfor ty til 4G som jeg egentligt har været glad for men er noget dyrt med hjemmets forbrug.... Derfor surfede jeg for ikke så lang tid siden rundt og tjekkede om jeg nu ville kunne få fiber eller VDSL og da jeg forsøgte på Fullrates hjemmeside var der bid, forventet hastighed 35/5 - Super, jeg bestiller og kort tid efter har jeg en bekræftelse, lidt efter en router, regning og abonnement samt en forbindelse der ofte giver mig op til 40/10mbit og ikke under 30/5.... Alt inden for omkring 1 uge ... Jeg er SUPER tilfreds, fornuftig pris, hurtig og særdeles kompetent behandling og ENDELIGT en fornuftig og stabil fastforbindelse til en god pris - Man skulle ikke tro at fullrate var en del af TDC for alt i processen fungerer bare og produktet er i orden...

Hej Troels

Tak for din fine anmeldelse af Fullrate her på Trustpilot.

Det glæder mig at høre om din gode oplevelse og endnu mere at vi har formået at overraske dig positivt. Det er altså sjovere end "blot" at leve op til forventningerne.

Alle former for feedback hjælper os til at vide hvad vi skal arbejde videre med og når det så er ros - ja, så er det den ros, vi får fra vores kunder, der er den største.

Tak for din tid.

Med ønsket om et fortsat godt samarbejde,

Skidt..

De bliver ved med at sender regninger til mig selvom jeg havde det der tank selv mobil også efter jeg skiftede selskab. Vil også gerne påpege at der er dårlig sende-styrke i det meste af sønderjylland.

Hej Michael

Jeg er ked af du har oplevet dårlig dækning. Vores Kundeservice kan altid tjekke dækningen i dit område og hjælpe med gode råd til at forbedre oplevelsen, så jeg håber du til en anden gang vil overveje at tage kontakt til dem inden du skifter selskab - når dette er sagt håber jeg så du har fundet en udbyder, der kan levere en mere stabil dækning end du oplevede i omtalte periode.

Det er selvfølgelig ikke meningen du skal modtage regninger, du ikke kender årsagen til.
Jeg vil derfor bede dig kontakte Kundeservice og få afklaret regningerne, så vi kan få sagt pænt farvel med ønske om held og lykke til dig.

Fullrate

indtilvidere har det været godt'god services og billige priser

Jeg vil gerne anbefale Fullrate til andre uden dårlig samvittighed kærligst tim Bak

Kære Tim

Tak. Vi er glade for du har lyst til at anbefale os.

Al godt til dig.

Slet ikke gennemsigtige!

Jeg har haft mobil abonnoment hos fullrate. Kundesupport på telefon er svær at finde. De bliver ved med at sende rykkere på trods af at jeg har skiftet selskab. De referer til en selvbetjening jeg ikke er blevet oprettet på og ikke kan logge ind på. Tak for ingenting.

Hej Andreas

Tak for din anmeldelse af Fullrate på Trustpilot.

Jeg kan se du har været i kontakt med Kundeservice.
Når et abonnement oprettes hos Fullrate registrerer man sig med en e-mailadresse, hvor al kommunikation sendes til.

Det første, vi sender er en ordrebekræftelse med kundenummer og log-in til selvbetjeningen og det er sendt til samme e-mailadresse som evt. rykkerskrivelser.

Jeg vil benytte lejligheden til at ønske dig god vind fremover.

Sørgelig oplevelse

Min mand og jeg skiftede sidste år i december til Fullrate, da priserne var helt i top, og er super SU-venlige. Det gik OK med overflyttelsen af numrene, trods jeg modtog to forkerte simkort, men det nåede at blive fikset inden nummerflytningen var trådt i kraft. Efter flytningen var gået i orden, så har jeg ALDRIG haft signal nok til at kunne gennemføre et opkald fuldt ud, til trods for at det gik nogenlunde med min mand, med hensyn til signal. Så flyttede min mand og jeg tre gader længere ned i byen, i slutningen af februar, og jeg fik endnu dårligere signal - igen til trods for at vi bor direkte inde i byen. Her er det direkte umuligt for mig at ringe, og jeg kan hellere ikke gå på nettet med det data jeg ellers betaler for. Jeg er direkte skuffet over signalet fra Fullrate, eneste positive er at der ikke var oprettelse på skidtet. Sørgeligt at jeg allerede skal til at skifte selskab. Krydser fingre for bedre signal fra cbb!

Hej Nanna

Jeg er ked af at læse din oplevelse af Fullrate er så dårlig.

Vi bruger TDC's netværk som trods alt er et af de stærkeste netværk i Danmark, så sandsynligheden for du skulle opleve ringe dækning har været lille...
Når det så alligevel er sket, kan det skyldes der jo netop er et "hul" i nettet lige hvor du bor.
Oftest er det man bogstavligt talt har masten i baghaven, hvorfor man måske slet ikke kan fange signalet - eller du bor lige hvor to mastet når hinandens rækkevidde og din telefon derfor skiftet konstant mellem de to master.

Jeg vil bede dig sende en e-mail til trustpilot@fullrate.dk med en kopi af denne tråd samt dit kundenummer.
Med disse oplysninger vil jeg gerne tjekke dækningen på din adresse og finde en løsning der kan få fortsat eller afsluttet dit kundeforhold på en god måde.

Fullrate

Ingen Løsning efter at blevet lovet det utallige gange.

Det er rigtig træls jeg skal skrive dette herinde, Jeg føler mig desværre nødsaget til det da det ikke er muligt at finde en reklamations email som man har ved andre selskaber og kundeservicen ikke har kunne hjælpe mig.
Jeg har Brugt fullrate i ca 3 år og det har fungeret upåklageligt lige indtil vi flyttede det til en ny adresse.
Efter det var blevet flyttet virkede det stadig ikke og vi skulle have en tekniker ud. han fik det dog til at virke. men fortalte vi kun havde 3mbit (betaler for 12mbit). han fortæller at jeg skal flyttes til en node der ligger tættere på og det ikke burde være et problem. Så jeg ringer selvfølgelig ind og får fortalt at det kan man sagtens, men jeg skal opgradere til 20mbit, dette har jeg egentlig ikke lyst til men jeg vil gerne have det til at virke. så jeg går med til det.
Efter 2 uger og stadig intet sket ringer jeg igen, og nu skal jeg åbenbart have en 30mbit før de kan hjælpe mig. jeg siger jeg ikke ønsker det, men han siger det er nødvendigt, så jeg går med til det. og derefter får jeg tilsendt et nyt modem. det nye modem virker stadig ikke og det gamle modem har stadig kun ca 3mbit.
Jeg ringer så ind igen for at høre hvornår der sker noget, jeg får det samme svar igen og at han så vil kontakte mig efter weekenden om mandagen eller tirsdagen. det er i midlertidigt aldrig sket og jeg har samme uacceptable hastighed.
Det eneste mit abonnement er at det skal flyttes fra noden i Århus C til Viby J. men det er åbenbart ikke ret nemt?

Jeg har ellers været glad for det indtil da.
Jeg er stadig interesseret i en løsning, men hvis det ikke kan lade sig gøre må vi skifte udbyder.

Kundenummer: 225780

Stefan.

Hej Stefan

Tak fordi du har brugt tid på at skrive en anmeldelse her på TrustPilot.

Jeg har undersøgt sagen, og kan se at årsagen til centralomlægningen afvises er kapacitetsproblemer.

Kapacitetsproblemer fremgår desværre ikke af de systemer vi benytter hos vores underleverandør, til at undersøge om der er ledige pladser på en central.
Og da der er mange ledige pladser på den omtalte central, ser det i systemerne ud som om en omlægning hertil sagtens kan lade sig gøre.

Før det er muligt at omlægge linjen, kræver det at TDC opgradere linket mellem den fremskudte central, og hoved centralen. Jeg har derfor nu taget kontakt til TDC, for at høre om de kan oplyse en dato for hvornår de forventer at dette vil ske, og jeg vil informere dig ligeså snart jeg har fået et svar, som typisk vil være indenfor en uges tid.

Grunden til vi i nogle tilfælde kan være nød til at opgradere hastigheden i forbindelse med en centralomlægning, er fordi at hastigheden skal være højere, end den hastighed linjen er prækvalificeret til på den central man er tilkoblet.

Med hensyn til manglende tilbagemelding ved kontakt til vores Support beklager jeg den uheldige oplevelse, og har videregivet informationerne til rette vedkommende, da vi selvfølgelig forventer man overholder de aftaler man laver.

Jeg håber ovenstående på fyldestgørende vis har givet dig en afklaring i problemstillingen, og at du er villig til at revurdere din anmeldelse ud fra at du trods alt har været en tilfreds Fullrate kunde i ca. 3 år.

Bare bedre....

Efter et år væk fra Fullrate, har vi nu valgt at skifte tilbage.
Både for internet - fastnet og mobiler for hele virksomheden.

Rart, at det altid er den samme i kundeservice, der tager telefonen, kort ventetid og yderst fleksible og ikke mindst billige løsninger.

Tak, Fullrate - vi er kommet tilbage, for at blive!

Hej Brian

Tak for din anmeldelse.

Jeg er glad for I er kommet tilbage til os!

Sælger meget blev vred

Blev efter aftale ringet op af sælger fra fullrate ang mobiler. Da vi for kort tid siden har skiftet til fullratebredbånd. Han vil ha vi skal flytte vores telefoner over til dem. Han kommer med mange forskellige løsninger, og man kan slet ikke få et ord indført. Efter vi næsten er nået til enighed, siger jeg at en af telefonerne kræver 4G, han han begynder at spørge ind til hvilken Tlf det er, hvor jeg afbryder ham og siger at han kan ringe igen når de har 4G, bliver han så vred at han smider røret på. Min store søn sad ved siden af og kunne høre det hele, vi er begge dybt forundret over sådan en sælger??????

Hej Laila

Tak fordi du har taget dig tid til at lave denne anmeldelse.
Jeg er dog ked af den oplevelse du beskriver, som hverken vi eller vores kunder er tjent med.

Jeg vil meget gerne undersøge sagen nærmere hvis du sender mig en e-mail på trustpilot@fullrate.dk med dit kunde nr. så jeg kan finde dig i systemet, og finde ud af hvem der har kontaktet dig.

Fullrate

Har i årevis aldrig haft problemer

Jeg var mobilkunde hos M1, som senere slog sig sammen med Fullrate. Jeg har aldrig haft nogen problemer med deres hjemmeside og deres mobildækning er i hvert fald væsentligt bedre end på min arbejdstelefon, som er tilknyttet en konkurrent. Da min gratis M1 aftale udgik til fordel for Fullrate's model med fast månedpris fik jeg tilsendt en særlig aftale for tidligere M1 kunder, til en særdeles favorabel pris, som gjorde at det godt kunne betale sig at blive hos firmaet.
Deres kundeservice (ud over selvbetjening) har jeg ikke nogen erfaring med, da jeg ikke har haft en grund til at kontakte dem.

Hej Jimmi

Jeg vil gerne takke dig for du har taget dig tid til at anmelde os her på Trustpilot.

Det glæder mig, du har haft en god oplevelse både under og efter vores sammenlægning med M1 og jeg forventer bestemt det fortsætter - også selvom du på et tidspunkt skulle have behov for at komme i kontakt med Kundeservice.

Meget tilfreds

Jeg har både abonnement + bredbånd og er helt tilfreds med det. Gode priser og man får svar på sine spørgsmål når man spørg. Har fået en masse ekstra end det jeg egentlig bestilte og det er med samme pris, er super posetivt overrasket, tak Fullrate :)

Hej Anja

Tak for din positive anmeldelse.
Jeg er glad for vi kunne overraske dig og give noget ekstra :)

Dårlig service

Man får ikke nok oplysninger om deres produkt! Så skuffet. Intet at gøre når man så ringer til kundeservice! Glæder mig til jeg kan opsige mit internet og tv!

Hej Patricia

Jeg har undersøgt sagen, og hørt samtalen igennem, hvor du bestiller produkterne.
På baggrund af samtalen, er jeg meget uforstående overfor hvad du ikke mener at være blevet oplyst. Der bliver løbende forklaret priser og procedure, samt hvordan du skal forholde dig til bindingsperioden og fortrydelses retten. Såfremt du ønskede at gøre brug af fortrydelsesretten har du haft rig mulighed for dette.

Jeg kan se at du har været i kontakt med vores Kundeservice, der har afvist at opsige dig indenfor bindingsperioden, på baggrund af ovenstående.

Fullrate

Alt i Alt Full tilfreds..

En lille ting: ungerne klager over net dækningen på deres Iphone, ikke er god nok...

Hej Dorthe

Tak for dit lille ordspil :)

Hvis internettet på mobilerne driller, vil jeg bede dig kontakte Kundeservice pr. tlf. 3215 4500 så de kan give det et servicetjek.
Det er en god ide at have en af telefonerne ved hånden når du ringer.

Vores åbningstider finder du her: http://www.fullrate.dk/om-fullrate/kontakt

Fullrate

Vi har siden 2006 leveret internet-forbindelser af høj kvalitet - men til lavpris. Virksomheden er siden blevet udvidet med både billige mobilabonnementer og to attraktive tv-pakker, og den dag i dag har over 300.000 kunder allerede sagt ja tak til billige kvalitetsprodukter. Vores målsætning er at give vores kunder den optimale kombination af stabile og billige produkter samt den bedste kundeservice på markedet - rent ud sagt!

Hvad kan vi tilbyde?

Vi giver dig mulighed for at vælge imellem faste bredbånds-forbindelser helt op til 50 Mbit og mobilt bredbånd op til 15 Mbit, mobilabonnementer der passer til dit behov uanset hvor meget du bruger din mobil, samt to attraktive tv-pakker med op til 28 kanaler. Alle vores produkter er til den prisbevidste kunde, der ønsker value for money.

Visit Fullrate A/S

Vil du i kontakt med os?

We live here: Telegade 2, bygn. 4
2630 Taastrup