Funkjogging reviews

Funkjogging reviews

8.8

super sted at handle

God service - hurtig respons på spørgsmål/kommentarer og de varer jeg bestilte kom til tiden :) jeg kan ikke sætte min finger på noget negativt. Har købt stof fra siden to gange, og der har ingen problemer været.

Top service

Kan virkelig godt anbefales! Ovenud lækre bleer, god kontakt, og hurtig levering. Glæder mig til at købe mere fra funkjogging :)

Skøn service

Rigtig lækker shop, med fantastiske bleer og gode gds-materialer. Bestilte en eftermiddag ved en 14-tiden og pakken kom næste morgen.

Super service og super kvalitet

Jeg har købt bleer og stofbind hos Funkjogging, og har hver gang uden undtagelse fået en fantastisk service. Derudover er både bleer og bind syet helt utrolig flot med sans for detaljer og komfort. Det er luksusvarer og jeg har kun positivt at sige.

Jeg har købt en hel masse forskelligt stof, elastik og knapper til at lave stofbleer af. Mie var fantastisk til at guide mig via email, og hun svarede hurtigt på mine emails. Og varene kom rigtig hurtigt så jeg kunne komme igang med at sy.

Kvalitet for alle pengene!

Der er super service når du handler ved Funkjogging. Du får kvalitet for alle dine penge og bleer og bind af de lækreste stoffer som findes! Jeg har ikke fortrudt et eneste af min (mange) køb hos Funkjogging. Det kan KUN anbefales at prøve de lækre stofbind og bleerne til sine børn! Der er hurtig levering og servicen er HELT i top!

Hurtig levering og meget god service

Alle de gange jeg har handlet hos FunkJogging har jeg fået god service og god levering. Priserne er fine og varne er altid i bedste kvalitet.

Bleerne er god håndværk og er man i tvivl om noget hjælper Mie så godt hun kan.

Ja nu lyder det næsten som om Mie og jeg er slyng veninder, men jeg har bare handlet hos hende en del og har været lige tilfreds hver gang :)

Luksusbleer

Mie laver bare nogle rigtig dejlige bleer. Hvis der er usynlige fejl sætter hun prisen ned, selvom de overhovedet ikke betyde noget! og så ser funkjogging generelt bare dejlige ud

Super service.

Jeg købte en del stof igennem funkjogging, og oplevede en super god service.
Jeg ville gerne have et stykke som sad sammen på en bestemt måde (sælges normalt i stykker på 50x50cm, men jeg skulle bruge et større stykke) jeg blev kontaktet da den ene farve ikke kunne leveres i det ønskede mål, og sammen fandt vi en løsning på problemet, så jeg fik den mængde stof jeg skulle bruge til de ting jeg skulle sy.

Funky fantastisk

Skønne skønne bleer - perfekt pasform, dejlige materialer, flot flot syet.

SUPER lækre bleer

Har købt 2 stk. Minkee stofbleer - og de er LÆKRE!!!

Flot syet, super bløde og dejlige glade prints.

Leveringstiden var lidt længere end forventet, men bleerne er helt klart værd at vente på.

Kommunikationen har været tæt og god hele vejen igennem.

Glæder mig allerede til at købe flere!

www.funkjogging.dk Details

Visit Funkjogging