Funktionelmad reviews

Funktionelmad reviews

7.7

super god side :)

Jeg har handlet der flere gange, man får sine varer efter 1 til 2 dage, de trækker først pengene efter at man modtager sine varer, jeg er super tilfreds, og fortsætter med at handle her :)

Meget tilfredsstillende handel

Overskuelig hjemmeside. Super hurtig levering og betalingen trækkes først efter modtagelse af varen. Jeg vender tilbage. :-)

Is Funktionelmad your company?

Funktionel Mad gør det lidt lettere at spise sundt. Vi tilbyder produkter for dig som vil leve sundt uden at ofre den gode smag.

Visit Funktionelmad