Funkylittlemonkey reviews

Funkylittlemonkey reviews

9.2

Rigtig god kundepleje. Det ser man ikke hver dag. Handler gerne hos Funkylittlemonkey.dk igen.

Levis underbukserne til drenge kunne ikke leveres i den bestilte farve, derfor modtog vi i stedet en anden farve, samt et sødt kort til forklaring. Desuden lå der to slikkepinde til børnene som plaster på såret.
Vi får altid god behandling fra dette firma, og varerne kommer meget hurtigt efter bestilling.

Super handel

Købte en Molo jakke 200,- billigere end i butikkerne, og kunne vælge en fin lille gave med, fordi jeg købte for over 700,- (mener jeg, det var).
Fragten var kun 29,- da jeg fik det sendt til mit job.
Handler gerne her igen :-)

Dejligt udvalg

fint udvalg og følger med på udsalg så man slipper at ærge sig over dyre køb som man finder billigere hos en anden netbutik

Intet mindre end PERFEKT!

Har kun positiv feedback til pågældende firma.
Virkelig hurtig levering, varen var RIGTIG flot pakket ind i lækkert silkepapir og gavebånd, samt konvolut, og så lige en lille slikkepind som "prikken over i'et" :) Det sq god kundepleje :) ABSOLUT et sted jeg vil handle i fremtiden.

Kun positive ord om f.l.m.

Gode tilbud, hurtig levering og fin indpakning :)

Super god service og hurtig afsending

Havde bare en rart oplevelse - igen hos Funkylittlemonkey.dk som igen kørte med nogle tilbud/udsalg og det er bare rigtig fedt med gode priser.

Meget søde og venlige personale, da jeg ringede for at få svar om nogle størrelser. Varene var fremme efter en dag. - Fint pakket ind :D
Et super sted at handle:D Kan VARMT anbefales.

Tilfreds kunde:)

Men synes i holder prisen oppe noget længere end jeres konkurrenter! Det er tit jeg har tænkt at købe noget og når jeg tjekker de andre sites som har de samme mærker, oplever jeg at i har fuld pris mod op til 50% hos konkurrenten. Et lille tip til forbedring ;)

Fantastisk butik

Jeg har købt en del tøj hos funkylittlemonkey, og jeg har simpelthen været rigtig glad for tøjet og dets kvalitet.

Dejligt udvalg - og ofte fin betjening

..... dog har det nogle gange kikset en smule, og resulteret i en noget længere svartid/leveringstid.

Fremragende....

Bestilte torsdag, og modtog allerede lørdag - super service :-)

ok, men dyr fragt

Havde mine varer få dage efter bestilling,, men synes fragten er dyr. Vælger helst de netbutikker hvor det er gratis levering.

Super god netbutik - bedste udvalg og super service

Jeg køber normalt ikke meget børnetøj på nettet, men det ændrer sig efter en super god oplevelse på FunkyLittle Monkey.
Siden er nem at navigere på, udvalget fantastisk, priserne meget rimelige, jeg fik tøjet dagen efter og blev glad for det lille vedlagte brev.
I

Klart 5 stjernet site

Jeg har købt det fedeste Hummel...
4 bluser til mine drenge
Service helt i top og allerede 2 dage efter lå pakken hos mig...
Klart mit favorit sted at handle og som drengene allerede siger: " de har så fedt tøj hos Funky Little Monkey "

Helt sikkert 5 stjerne

Jeg har bestilt et par gange og det er kommet super hurtigt og i en lækker indbydende indpakning.
Jeg kan kun anbefale andre at bestille i webshoppen, den er nem og overskuelig.

lige til 5 stjerner

Hej!
Jeg har købt 2 mini a ture jakker til mine børn hos funkeylittlemonkey.dk og er meget tilfreds med varene. God service og hurtig levering lige til 5 stjerner TAK!!!

fremragende :o)

jeg køber stort set alt vores børnetøj i funkylittlemonkey, jeg har aldrig oplevet bedre service og dejligt persone end i denne butik, super hyggelig atmosfære i selve butikken og alle er klar til at hjælpe:O)

Bedste anbefalinger :o)

Super god service og meget hurtig levering :o)
Stort udvalg af vores favoritmærke og i størrelser som ingen andre web forhandlere har!
Tak for handlen - vender helt sikkert tilbage :o)

Rigtig god oplevelse

Fin oplevelse og dejlige ting på siden. Købte og fik sendt til anden modtager, da det var en gave. 2 dage og den var fremme. Det er skønt man kan regne med servicen.

Super netbutik

Fed service og altid hurtig levering.....skønt tøj i dejlig kvalitet

Funkylittlemonkey Details

Funky Little Monkey forhandler sødt og sejt børnetøj til børn 0-10 år. Det er din guide til det bedste danske og internationale børnetøj til dit barn. Gode gaveideer til fødselsdag, barnedåb og fødsel. Køb børnetøj og Børnesko til alle børn hos funkylittlemonkey.dk Børnetøj, både pigetøj og drengetøj fra kendte designere af smart børnetøj. Stort udvalg af Oilily tasker og børnesko fra Bisgaard sko. Børnetøj fra Molo Børnetøj og smarte jeans til piger og drenge fra Vingino Jeans.

Visit Funkylittlemonkey