Funparty reviews

Funparty reviews

7.9

Ingen problemer!

Leveringen var hurtig og produkterne top i orden.
I starten var jeg lidt forundret over, at der gik en dag før jeg modtog en bekræftelse af bestillingen - bekræftelsen er øjensynlig ikke en automatisk svar.
Men derefter fejlfri og hurtig levering.
Jeg er meget tilfreds.

Hurtig levering + god kvalitet

Havde i et stykke tid kigget på plastic vin/vand glas i diverse supermarkeder, men de så allesammen "billige" ud. Fandt nogle hos Funparty og krydsede fingre for at de levede op til forventningerne.

Bestillingen gik let, leveringen hurtig og glassene levede fuldt ud op til forventningerne:-)

Super god og hurtig service.

Varene var flotte, de kom hurtigere end forventet og pakken var godt foret, så intet var smadret. Tumbs up herfra!

Udover hvad man kan forvente

Utrolig høj service ifbm. udlejning, endda i sidste øjeblik, fleksibelt og rigitig gode priser.

super service

Super service, postdanmark havde beskadiget en del af de vinglas vi skulle bruge til festen, dagen efter havde vi fået tilsendt nogle nye, uden besværet med at skulle sende beskadiget varer retur. Det er bare klasse :) Vi brugte deres vinglas og "sølv" engangsbestik plus de firkantede plastik tallerkener, og det var i super kvalitet.

Is Funparty your company?

Funparty Details

FunParty.dk udlejer professionelle festtelte borde og stole jukebokse hoppeborge slushice maskiner. Samt flotte engangsservice stearinlys duge og servietter i højeste kvalitet.

Visit Funparty