Futon reviews

Futon reviews

7.3

God service..

..og en god seng :) Lidt dyr levering ift. at det kun er til kantsten, but what the heck!

Min oplevelse af futon.dk

Jeg købte en seng 3.065,00 DKK
og en madras til 1.539,00 DKK
Sengen var lavet af fyrretræ. Selve rammen flækkede tre steder da jeg skruede og samlede sengen.
2 lameller knækkede, første gang da jeg lagde mig på sengen.
Fik tilsendt flere lameller og sprosser.
Efterfølgende måneder knækkede 3 lameller.

Madrassen var af acceptabel kvalitet

Konklusion
Som studerende har det været en dyr lærestreg.

Super service.

Vi købte en seng med madras hos dem for godt tre år siden, som vi er meget glad for. På et tidspunkt her, gik der en del i stykker. Vi ringede til Futon.dk, og ikke nok med at de bestilte delen og vi fik den gratis, men den blev afleveret gratis til vores adresse i Gentofte. Futon.dk anbefales på det stærkeste.

Stærke priser, god rådgining og fantastisk service

Vi købte en sovesofa hos Futon. Efter en grundig gennemgang af forskellige madrastyper osv. bestilte vi sengen og fik det hele med hjem samme dag (med undtagelse af betrækket til madrassen som kunne afhentes ca. en uge senere).

Sengen var nem at samle, og alt fungerde fint indtil en dag hvor vores datter på 10 år selv havde slået sengen op, hvormed der knækkede et beslag i åbne/lukke funktionen. Om det var en fabrikationsfejl eller forkert betjening fandte vi aldrig ud af, idet forhandleren var venlig og sende os et nyt beslag uden beregning. Beslagsnummer osv kunne ses på websitet, hvor reservedele i øvrigt også kan bestilles.

Alt i alt en super oplevelse!

God, behagelig & servicemindet

Var på udkig efter et par senge, til min dreng & pige, de skulle være ens men med mulighed for farvevalg og lign.
Fandt den ønskede model på flere sites, men futon.dk havde ud over en masse informationer også et showroom i nærheden.
Vi tog til showroomet for at se på varen og mærke kvaliteten, desværre var der ikke adgang, men ejeren Morten var der og var yderst behjælpelig med information og tilbød at sende stof prøver for at se hvad der var bedst.

Det var lige hvad vi skulle bruge, så efter at have set stofprøver, var det bare at vælge model, ekstra udstyr, madras og leverings metode.
Vejledningen var som den skulle være, der var god service og en behagelig, let, men informativ samtale.
Så nu mangler vi bare leveringen, men mon ikke det går efter planen også.

Kan varmt anbefale futon.dk og det yderst venlige personale.

Top service

Fik kun købt en rullemadras, men fik den leveret allerede få timer efter bestilling. Meget imødekommende service, butikken kan meget varmt anbefales. Også fordi de er nogen af de få som forhandler rullemadrasser i bomuld med bomulds-fylde og til meget gode priser.

Søkoen

En forretning med holdning og god stil, både produktmæssigt og menneskeligt.

Fantastisk service og fremragende vejledning! VARMT ANBEFALES!!!!

Jeg har gennem længere tid søgt efter en futon, tatami og senge-ramme. Jeg fandt futon.dk på nettet, og i anledning af at jeg var i Glostrup besøgte jeg futon.dks udstilling. Jeg er ganske enkelt imponeret over at der findes så reelle, omsorgsfulde og vidende sælgere som Morten. Jeg har aldrig følt mig så godt vejledt som da jeg prøvede forskellige futoner i udstillingen. Det var let at bestille det jeg ønskede, informationsniveauet fra Mortens side er uden sammenligning det bedste, jeg har oplevet, leveringen er hurtig og uden problemer og fra pakker til samlet seng går der 45 minutter. Jeg kan anbefale futon.dk meget varmt, og vil helt klart handle der igen. Også vil jeg sige at sengen - ja! den er vidunderlig!!!!

Den ærligste og mest imødekommende sælger du vil møde

Jeg købte en seng hos futon.dk der desværre fra fabrikken havde fået et knæk der gjorde den ikke var funktionsdygtig. En fejl der på ingen måde kan tilskrives futon.dk, men et hændeligt uheld fra fabrikkens side. Et opkald til futon.dk, og den flinke ejer var straks i gang med at kime fabrikken ned, for at skaffe de fornødne reservedele så hurtigt som muligt.
Kommunikationen er formidabel, og futon.dk er uden tvivl en af de mest ærlige forhandlere man kan finde. Hurtig og effektiv betjening, og vigtigst af alt, man kan stole på forhandleren.

Lynhurtigt og personligt betjening

Nogen gang holder det alså at det er de spontane beslutningerne som er de bedste - med møbler kan man jo hurtigt bliver skuffet over for lange ventetider. Det har vi ikke oplevet hos Morten, her har det faktisk været en stor og positiv overraskelse at alt gik lyn hurtigt fra online bestilling til levering, og det var dejligt at vi er blevet opdateret ved hvert eneste skrit. Så at man føler sig næsten som en VIP.
Sengested og futon er også dejligt at sove ind som forventet, så det kunne ikke har været bedre - i det hele sagt: man kan kun anbefale det videre !

Rigtig positiv og personlig handelsoplevelse

Jeg fik for nylig mulighed for at overtage et futonsengestel fra min datter efter i mange år at have ønsket mig en futonseng. Fandt via hjemmesiden hurtigt og nemt frem til den coco-latex madras, jeg havde afprøvet hos min datter. Fik ved telefonopkald til Morten i Futon.dk god og informativ besked omkring pris, afhentning etc. i en hyggelig og uformel tone - og afhentning kunne foregå fra lageret hurtigt og problemfrit allerede tre dage efter. Madrassen er herlig at sove på og købsoplevelsen en fornøjelse at tænke tilbage på. Jeg vil glæde mig til at få lejlighed til at besøge butikken i Skindergade og kan klart give anbefalingen videre.

Top service på reservedele

Vi har min gamle Fuji futon på 18. år stående som gæsteseng i kontoret, og er stadig godt tilfred med den. Desværre blev den for nogle år siden opbevaret på højkant et stykke tid og beslagene til vippemekanismen slog sig. Det fiksede vi, men før jul var den galt igen og vi overvejede om tiden nu var inde til storskrald.
Tanken pinte mig og jeg ville lige checke, om man ikke kunne købe nogle nye beslag. Jeg ringede til futon.dk og til min positive overraskelse havde jeg kort tid efter bestilt nye beslag og en ny lamel til en pris godt under hvad jeg havde forventet. Et par dage efter havde vi pakken og nu er sovesofaen som ny igen.
Futon.dk leverede top sevice, tak....og jeg er ikke i familie eller har aktier i firmaet!......

Vi købte en Zeus madras og betræk til den. Morten er en behagelig sælger. Ideen er, at man skal bestille sine varer på nettet. Alt fungerer perfekt, og der svares hurtigt tilbage på status, etc. Oveni var vi så så heldige, at vi fik varen leveret langt hurtigere end lovet. Hvad mere kan man så forvente.

Fin service ved reklamation

I april 2005 købte jeg en futon. Madrassen lever helt op til forventningerne, men stellet har voldt problemer. Futonen fungerer som sofa i et arbejdsværelse og kun i sjældne tilfælde som gæsteseng - derfor gik der nogen tid, inden jeg opdagede, at lamellerne meget let knækker. Egentlig troede jeg, at det var for sent at reklamere, men her i julen 2009, da jeg (igen) reparerede på den, sendte jeg alligevel en mail til futon.dk. Jeg forventede ikke erstatning, men ønskede at udtrykke min utilfredshed. Inden for en time blev jeg ringet op - det viser sig, at min futon stammer fra et specielt uheldigt parti - en fejlproduktion. Hvis jeg var kommet lidt tidligere, ville jeg have fået den erstattet med en ny af samme type, men fabrikken er gået konkurs i mellemtiden. MEN: futon.dk tilbød, at jeg gratis kunne afhente et nyt futonstel (af en lidt anden type). Det kalder jeg service!

Den personlige futon butik.

Jeg har to gange handlet hos futon.dk. Jeg har købt både en futon madras og tatami måtter som er helt utrolig lækre siv-måtter der har utallige anvendelses muligheder. Det har været en positiv oplevelse at handle her hver gang. Hvis man vil have kvalitet og fin personlig betjening kan butikken absolut anbefales.

Is Futon your company?

Visit Futon