Gørdetselv reviews

Gørdetselv reviews

5.2

Endt med inkassofirma på nakken......

Blev ringet op af sælger fra callcenter der lover blad samt elektrisk apparat - fik et ellers udemærket blad men intet apparat som lovet - nu har de pusset et inkassofirma på mig som set stort på købeloven ......

De penge jeg skulle spare, og de glæder jeg skulle have er for længst overskygget........

Hermed den ringeste anbefaling.

Konstant nye irreterende tilbud.

Er en ivrig læser af gør det selv bladet, da det et rigtig godt blad med en masse gode fif, og ider, men hvor er det dog irreterende at der altid er en masse ekstra tilbud med sammen med deres opkrævninger, hvor man lige skal huske at læse dit og dat, og krydse hist og her, da man ellers uden videre har sagt ja til at modtaget et eller andet ekstra sammen med sit blad fremover, dette er alt lige fra et ubrugeligt vatterpas, til et helt leksikon med gær det selv opgaver... Lad dog være med at sende andet end det som kunden i sin tid valgte at købe..

Fik aldrig de lovede varer...

Blev kontaktet af en sælger telefonisk, om et abonnement med velkomstgave. Gaven var desværre en helt anden end lovet, det skulle have været en lasermåler, men så var det en helt igennem elendig multi-mobiloplader. Jeg skyndte mig bare med at opsige mit abonnement. Fik desuden kun 1 ud af 3 lovede blade.

Is Gørdetselv your company?

Visit Gørdetselv