G4S Danmark reviews

G4S Danmark reviews

Very low
2.8

Lover meget - leverer intet

Da jeg købte alarm systemet for ca 1 år siden, blev jeg lovet at man selv kunne tage billeder via ens iPhone. Dette virker stadig ikke, og som en i deres tekniske support selv siger : du skal se det som en gimmick, og som med alle andre gimmicks skal du være heldig hvis det virker.
Gang på gang på gang er jeg blevet lovet guld og grønne skove : bliver udbedret i næste opdatering, om 1 mdr. Der går flere måneder og der sker intet...
"Vi er kede af hvad vores sælger har lovet dig, men vi skal nok få det til at virke".

Hvad med om man først og fremmest skolede sin sælgere så de ikke oversælger, og hvad med om man så tog ansvar og rettede sine fejl.

Har bedt om at man nedtager alarmsystemet og krediterer mig for det hele, men næ nej...

Skal lige siges at jeg har fået skiftet så mange enheder i alarmen og følere at jeg ikke har tal på det pga fejl i G4S's systemer/hardware

Har nu sendt min sag videre til forbrugerklagenævnet og afventer deres svar

Mit råd til alle : Brug ikke G4S, brug istedet Dansikring Direct - de er meget mere professionelle og deres systemer virker. Skifter tilbage til dem så snart min sag er afsluttet

Svindel firma

Vi har en alarm i vores virksomhed , vi ´har en aftale om at vi selv skal komme hvis alarmen går og betale for service eftersyn hver andet år. Men så gik alarmen i stykker
en teknisk fejl som er i mange af deres anlæg ( info fra montøren) Fræk som G4S er sender de en regning på 4100 kr. som vi skal betale selv om det er deres anlæg som har fejl. ALTSÅ LAD VÆRE MED AT LAVE AFTALER MED DEM DE OVERHOLDER IKKE DET DE SIGER......

Hej Joanna,

Tak for snakken i fredags og i dag.

Som vi talte om over telefonen, så har du fået en regning for vores arbejde på anlægget jf. den servicemodel og de kontraktlige betingelser der hører til aftalen du har indgået med G4S. Det er ikke en fejl vi ser i mange af vores anlæg, men med den aftaleform du har med os, er det en omkostning der påhviler dig som kunde, på samme måde som den påhviler andre af vores kunder, der har samme servicemodel som dig.

Vi har aftalt, at sagen behandles videre herfra.

God påske og venlige hilsner.

Rasmus
Kundeservice

Er det en pengemaskine??

Mit firma fik en alarm, det var så en edderkop, det er nok lang tid siden vi har grinet så meget, altså indtil vi fik en regning på kr. 2.500, nå det er noget tid siden og den er betalt.
For tre uger siden var der så en alarm igen, denne gang en fejlalarm, som også koster kr. 2.500, vi fik dog samme dag et tilbud om at indgå en dyrere aftale som skulle dække den slags. Minsanden om ikke der samme nat var en fejlalarm igen, andre kr. 2.500, nu begynder jeg da at føle mig lidt truet til at indgå en ny aftale med firmaet.
For at det nu ikke skal være løgn gik der kun en uge før der var en alarm til andre kr. 2.500, altså ialt alarmer for kr. 7.500 på 2½ uge....
Dog skal siges at G4S efter tredje alarm har valgt at udskifte den føler der giver fejlalarm, men de vil stadig have betaling for deres fejlbehæftede anlæg.
Jeg tror det er den slags man kalder platugler.

Reply from G4S Danmark

Hej Tony - tak for din anmeldelse.

Vi har talt med dig i kundeserviceafdelingen i dag om netop de udfordringer du her beskriver. Den servicemodel du har, inkluderer ikke udrykning på disse alarmer og da vi har konstateret at anlægget og føleren virker, så har vi valgt at fakturere udrykningen på lige fod med vores andre kunder der har samme servicemodel.

Du fik derfor tilbudt en anden servicemodel der vil tage højde for disse alarmer, men du har valgt at afslå tilbuddet.

Jeg har forsøgt at kontakte dig efter din kontakt til os tidligere i dag og jeg håber at fange dig i morgen. Hvis ikke jeg lykkes med at fange dig i morgen, så er du velkommen til at ringe til os når det passer ind - jeg vil gerne vende dette og historikken på dit anlæg.

Rasmus fra Kundeservice

Dårlig service og ingen hjælp! Elendigt firma!

Ved det først konsulentbesøg lyder det hele lovende og hvad hvad vi stiler spørgsmål ved , får vi et svar på. Også når vi engang anskaffer os en hund. Ja ja ingen problem. Vi får en hund og ringer og spørger hvordan vi lige gør. Hunden opholder sig kun i et af vores rum når den er alene hjemme. Det blir slået fra og så tror vi alt er okay. Dagen efter kører vi så på tur og hunden er alene hjemme. Han vågner på et tidspunkt og alarmen går igang. Jeg blir ringet op og forstår ikke hvad der er gået galt, men ved at det må være hunden. Kvinden fra G4S fortæller mig så, at det ikke kan lade sig gøre, at slå det rum fra en gang for alle, men at det skal gøre manuelt HVER GANG vi forlader huset. Det er jeg ikke tilfreds med, slet ikke efter at have fået en anden besked kort tid inden. Jeg beder hende sørge for, at den sensor bliver taget ned i det rum. Det vil hun ikke, for det er for dyrt at sende en mand ud kun for det!!!
Samtidig med at vi har denne samtale er alarmen igang i vores hus. Hun spørger og jeg selv kan køre hjem og slå den fra - come on! Vi har den store pakke og betaler for at have den sikkerhed, endda også hvis vi bare komme til at smække os ude. Virkelig dårlig service fra deres side. Fik hende da overtalt til sidst, om at få en ud og slukke, da vi var 100 km hjemmefra.
Så vi har en alarm vi betaler for HVER md og som slet ikke er sat til/i brug. Den kan slås til når vi lufter hunden. Hurra!!

Nu forsøger jeg, at finde ud af hvordan jeg opsiger vores abonnement. For vi har slet ikke været tilfredse med noget som helst fra det firma!

Reply from G4S Danmark

Hej Laika og tak for snakken tidligere.

Jeg beklager som nævnt misforståelsen men jeg er glad for at du vil blive som kunde ved os, såfremt vi får løst den sidste knast.

Som aftalt giver jeg dig et kald på tirsdag i næste uge, hvor jeg har en løsning klar.

Venlig hilsen
Rasmus fra Kundeservice.

Dårlig service, - ganske enkelt!

OPDATERING. Har netop været i telefonisk kontakt med en chef (Rasmus) fra G4s. Vi har aftalt, at anmeldelsen her på Trustpilot bliver stående.
Rasmus vil se på, at forbedre kundeservice.
Vi talte endvidere om G4s hjemmeside. At man som kunde burde kunne indrapporter, når der er problemer med lavt batteri i en censor. Vi talte også om G4s de sms'er som ved en fejl var blevet udsendt lidt rigeligt.

*******************************************************************************************
Er det noget jeg hader ved et firma. Så er det når man sætter skolebørn til, at betjene deres kundeservice telefon.

De ansvarlige chefer tør ikke at tale med deres kunder, hvilket er forståeligt når man bryder sine aftaler. - "Det er en grim oplevelse, at mødes i en konfrontation, når man har dårlig samvittighed". - Så metoden er, - at køre sine kunder trætte.

Et alarm selskab skal være troværdig, - vise tillid og respekt over for deres kunder. Hvis ikke, - er det et alvorligt tillidsbrud!

I over en måned har G4s brudt den kontrakt vi har indgået.
I kontrakten indgår der en service aftale bl.a. - At skifte batterier på censorer.
Hvad bliver det næste, at G4s ikke komme ud når alarmen går!

Vi har været kunde i ca. 10 - 12 år hos G4s, også før det hed G4s.
Jeg må sige at serviceniveau har været stærk faldene, især de sidste par år.

Når man så ringer til G4s "kundeservice" (Bemærk kundeservice sat i apostrof), - så har det intet med kundeservice at gøre, - det er en børnehave man har sat til at passe telefonen, grundet de ikke løser kundens henvendelse!

I dag er vi blevet bombarderes med sms'er fra G4s. Det er lige før det har karakter af chikane. Nu vil man pludselig have ens e-mail adresse, - mystisk nu når man har været kunde i mere end 10 år.
Da det er med stor risiko, at udlevere sin e-mail adresse, ikke mindst med risiko for, at G4s videre giver oplysning til anden side, - må jeg beklage og sige fra over for den, meget uprofessionel fremgangs måde.

Da jeg i skrevet stund er eder rasende, da jeg er blevet pisset af!
Vil jeg bruge de næste par timer på, at finde mig selv.
Dernæst vil jeg overveje, at pille alarmen ned og smide den i en papkasse og sætte den uden for døren. - For G4s jeg har mistet tilliden til jer, da i har begået kontrakt brud.

Og nej, - kundeservice jeg ringer ikke til jer igen.

Opkrævning af abonnement fejler ingenting, - det er mere service der mangler

Vi har haft G4S i 4 år og betalt 399 kr pr måned. Dejligt med sikkerhed omkring sin ejendom. Men det er jo falsk tryghed!
Da batteriet begyndte at svigte i den ene sensor, gik der måneder før G4S kom. De sagde til min mand, at batteriet kunne leve længe, selv med svagt signal. Godt så! Vi spurgte om vi så også kunne vente med betaling!!
For mere end en måned siden meddelte vi G4S, at vi havde få skiftet to yderdøre, og gerne ville have nye alarmskilte op. G4S vil gerne komme mod betaling, eller sætte dem op, når de var i området. Nuvel, G4S kører så ikke i vores område, for vi har ikke set dem. G4S er heller ikke selv kommet i tanke om, at nøglen i boksen heller ikke virker efter skift af døre!! Godt gået G4S!! Nu vil vi gerne sige op, men ringe? ej ikke muligt. Fint der er en blanket på hjemmesiden.... den virker ikke. Vi har idag sendt en mail, - ikke at vi forventer svar. Nu ser vi ad, og sender det så efterfølgende anbefalet. Meget dyrt bekendtskab!!

Kære Hanne,

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager hvis du ikke har kunnet komme i kontakt med os over telefonen. Vi oplever ikke lange ventetider på vores kundeservicehovednummer 70 33 00 40, og vi håber du vil tage kontakt til os for at få endelig afklaring.

Med hensyn til batteriet på jeres sensor, så er det korrekt, at forbindelsen er intakt når der konstateres lavt batteri. I dette tilfælde vil vores system fange at der er lavt batteri på adressen, og vi genererer en automatisk opgave til udskiftning af batteriet inden det løber helt ud.

Du kan forvente at vi håndterer din e-mail snarest muligt og du er som nævnt meget velkommen til at kontakte vores kundeserviceafdeling.

Kundeserviceafdelingen i G4S

Er G4S et tyverisikringsfirma, der selv begår tyveri?

I vore abonnementsbetingelser står der bl.a. i punkt 10.1 at abonnementet omfatter batteriskift .... som følge af almindelig forbrug. For godt en måned siden begyndte vores system at blinke p.g.a. lav batteri på en sensor. Da G4S i modsætning til tidligere ikke reagerede, kontaktede vi dem for en uge siden, da vi ikke følte os tryg ved om batteriet snart var helt død. Vi fik besked om, at det jo ikke var noget, der hastede. Det syntes vi ikke var tilfredsstillende, når der allerede var gået flere uger, så vi fremtvang at det bliver på fredag.
Natten til lørdag blev vi vækket kl. 2.21 af alarm, sms og telefonopringninger flere gange. G4S kan godt se, at der er tale om systemfejl, men vi kommer jo ud til jer næste fredag. Alarmen er så meget defekt, at vi ikke har kunnet tilslutte det siden. Det har vi været voldsomt utilfredse med, da der i abonnementsbetingelsernes punkt står, at reparation påbegyndes senest 24 timer efter fejlmelding.
Når G4S således ikke leverer den vare, vi har betalt for, er det tyveri af vores penge - med mindre G4S giver os en kompensation for den manglende ydelse. Vi er ikke en gang blevet mødt med hverken beklagelse eller undskyldning - tværtimod er vi blot blevet mødt med kritik af, at vi er brokkehoveder og ikke har forståelse for at G4S har travlt.

Kære Johan,

Vi beklager din oplevelse og vi vil meget gerne tale med dig om udfordringen inden du får besøg af vores montør på fredag. Vi håber du vil kontakte os på 70 33 00 40 allerede i morgen.

ufattelig dårlig service!

Hej.

Jeg ejer en frisørsalon som jeg overtog d. 15 feb. 2013. Da jeg overtog salonen, syntes jeg det var fint at overtage alarm og overvågning også. Jeg snakkede self. med G4S om hvordan det hele skulle ske.
Jeg spurgte om der var bindingsperiode på abonnementet når jeg overtog. G4S sagde at det var der ikke for jeg overtog et abonnement hvor bindingsperioden var gået.

Da jeg her i okt 2013 ville opsige videoovervågning fandt jeg ud af at der alligevel var bindingsperiode på et år.
Ikke nok med at jeg er båndet et år, var de 2 måneder om at behandle min overtagelse i feb. Det betyder at mit abonnement var gældende fra d. 15 feb, MEN min bindingsperiode er fra midt april 2013 og et år frem.
Så syntes jeg jo pludselig at det ikke er 12 måneder men 14.?

Når som sagt kontakter jeg G4S for at opsige video. Jeg får fat i en medarbejder der vil gå vider med sagen for at se om jeg kan komme ud at kontrakten. Super tror jeg..
Dette er i okt. måned. i Dec. ringer jeg igen for jeg har ikke hørt noget.
Medarbejderen arbejder stadigvæk på sagen siger han og han vil ringe tilbage.
I dag slut jan. 2014 er der ikke sket noget endnu.

Jeg har nu prøvet at opgive ALT hvad vi har hos dem, og håber det snart går igennem.
Jeg prøvede at få fat på en hos G4S, som jeg kunne snakke med og få en forklaring. Jeg fik fat i en fra kundeservice. Det var ikke noget han kunne hjælpe med, men han ville få sin chef til at ringe. Jeg har dog ikke modtaget det opkald endnu. De virker ligeglade.

Camilla
Thomas found this review useful

Kære Camilla,

Tak for din anmeldelse.

Vi er meget opmærksomme på din henvendelse til vores Kundeserviceafdeling tidligere i dag og lederen for vores Contact Center har fået sagen overdraget og vil kontakte dig i morgen onsdag d. 29. januar.

Kundeserviceafdelingen i G4S

Kan det være rigtigt!!!!!

En alarmudrykning koster 1956,25,- kroner
Fordi vi har glemt og lukke døren.
Det er jo næsten 4 måneders opkrævning.
De ringer med hemmeligt nummer hvis men ikke nå og tag telefonen så ved men ikke hvem har ringet og hvorfor de har ringet.. SMART.
Glæder mig til at opsige vores abonnement.
Cafe 3kanten

Kære Fehmi,

Tak for din anmeldelse.

Vi vil gerne tale med dig om den specifikke udrykning samt tale nærmere om vores udkaldemønster ved alarmer. Fremfor alt, så er vi interesserede i at fastholde vores kunder og vi håber at kunne udrede eventuelle spørgsmål sammen.

Vi håber du vil kontakte os i Kundeservice på tlf. 70 33 00 40.

Kundeserviceafdelingen i G4S

ok mens alarmabonnementet kører, men opsigelsen .. suk

Jeg var igennem 7 år trofast kunde hos G4S med alarm på vores hus. Det har altid virket upåklageligt og der var god service den ene gang anlægget fejlede. Dog steg prisen 'ret tit', så jeg opsagde abonnementet til udløb 1.11.13 og G4S nedtog anlægget 5.11.13.
Desværre glemte de at stoppe abonnementsopkrævningn. Efter den første opkrævning ringede jeg til G4S og talte med en meget lidt engageret medarbejder, men modtog kort efter en rykker +100 i gebyr. Så sendte jeg G4S en E-mail ..
Modtog herefter ny rykker nu nu med 200 kr. i gebyr og kort tid efter endnu en, nu med trussel om incasso og nu 300 kr. i gebyr.
Da røg jeg godtnok i blækhuset og sendte endnu en email og i meget direkte vendinger fortalte at jeg ikke længe var kunde og nævnte at jeg ikke kunne true G4S med andet end Trustpilot, men det hjalp.
Modtog kort tid efter en kreditnota, uden nogle kommentarer eller beklagelser over at G4S har spildt min tid.
Jeg synes det er tankevækkende hvor flinke firmaer er blevet til at lægge gebyrer på
rykkerskrivelser, men desværre ser sig helt ude af stand til at betale kunden et tilsvarende gebyr, når det viser sig at deres opkrævning er fejlagtig

Kære Frank,

Vi beklager den oplevelse du har beskrevet og de gener det efterfølgende har ført med sig.

Vi er meget interesserede i at komme det nærmere så vi kan rette op på eventuelle misforståelser. Vi kan se af din beskrivelse, af det er blevet løst og at du er ude af din aftale, men såfremt du har mulighed for det, hører vi gerne fra dig i vores Kundeserviceafdeling, hvor vores leder gerne vil have en uddybning af forløbet.

Vi kan kontaktes på tlf. 70 33 00 40.

Yderst professionelt

Ud fra definationen på, hvad er god kvalitet/service: når kunden og leverandøren har samme opfattelse af produkt/service, syntes jeg g4s fortjener ros. Meget ros.

Fik for 1½ år siden installeret P7. Har kun rosende ord til g4s.

Installtionen blev udført meget professionelt på det ønskede tidspunkt. Montøren var faglig meget dygtig og kom med flere gode råd både ift forebyggende handlinger, men også ift evt fremtidige handlinger, hvis nu "sorte slyngel" skulle dukke op. Han var meget omhyggelig og sikrede sig vi forstod brugen af systemet helt fra betjening, web til hvad nu hvis. Han afsluttede med at teste alt.

Vi har som så mange andre, udløst alarmen ved en fejl fra tid til anden. ALTID er vi blevet mødt af en glad og frisk support medarbejder, som endda har taget sig tid til at guide os i alt fra batteriskift af fj.bet til udkobling af zoner.

Slutteligt har vi oplevet servicering af anlæget hen over julen (hvor vi alle gerne vil have fri). Batteriskift af dørkontakt. Igen udført fuld tildfredsstillende med en lille seddel fra montøren, hvad, hvem og hvornår.

Anlæget i sig selv er super nemt at betjene og fungerer fuld tilfredsstillende. Tilhørende app (android) fungerer ligeledes perfekt.

Huset har haft ubudne gæster 6 gange på få år (2 gange som ejer). Efter g4s har fået markeret huset med alarm mærkater, har der ikke været indbrud.

Hvis jeg skal fremsætte et ønske til g4s, må det være et forsinket "godt nytår" :)

Kære Jens,

Vi ønsker at sikre vores kunder og levere gode kundeoplevelser og det er godt at se, at vores indsatser står mål med dine forventninger til os.

Tak for din anmeldelse og et godt nytår også til dig.

Kundeserviceafdelingen i G4S

OK pris ændring efter henvendelse

Vores P5 alarm fra 2010 er ikke længere så up2date at den kan alt hvad man forventer sig nu til dags. Prisen var desværre ikke faldet automatisk, så jeg henvendte mig om prisreduktion og fik det ændret så det nu er mere rimelig pris.. det er trods alt rart at G4S er til at snakke med omkring den slags og vi fortsætter hos dem!

Kære Jesper,

Tak for din anmeldelse.

Vi sætter pris på alle anmeldelser og vi er glade for at din oplevelse ved henvendelsen var tilfredsstillende.

Ingen af vores kunder er ens - ej heller deres behov for sikrings- eller vagtydelser, hvorfor abonnementsformerne også er forskellige. Vi er glade for, at der i dit tilfælde blev fundet en tilfredsstillende løsning efter den tid der er gået siden du startede med at være kunde i G4S.

Vi byder dig velkommen i Kundeserviceafdelingen igen, såfremt du har spørgsmål til dit øvrige engagement med G4S.

Kundeserviceafdelingen i G4S

1,5 time efter indbrud og vagten har stadig ikke været der.

Min alarm går kl. 08 og jeg bliver ringet op af G4S, og det bliver aftalt, at de sender vagt ud. Kl. 09.30 møder mit eget personale ind, og kan konstateret at der stadig ikke har været en vagt.

Jeg ringer til g4s og spørger om det kan være rigtigt, at der er 1,5 times ventetid på, at en vagt kommer ud. Svaret er at der er ikke nogle faste tidsrammer, men de prøver at gøre det hurtigst muligt. så hvis der går 1,5 time er det bare uheldigt.

Mit spørgsmål er hvad man egentlig skal med et alarm selskab hvis de ikke er hurtigere end det?
Thomas found this review useful

Kære Anders,

Vi vil gerne komme din beskrivelse lidt nærmere og det vil hjælpe om du vil kontakte vores Kundeserviceafdeling på tlf. 7033 0040.

Vi bestræber os på at honorere vores kunders forventninger og ikke mindst de forholdsordrer der er ved udrykning. Vi beklager meget, hvis forventningerne i dette tilfælde ikke er indfriet og vi håber du vil kontakte os, så vi kan få detaljerne på plads.

Kundeserviceafdelingen i G4S

At man kan drive forretning på de vilkår er mig en gåde

Desværre var vi i vores virksomhed så dumme at vi tilbage i 2010 lavede et abonnement hos G4S. Da vi så flyttede i 2013, så opsagde vi abonnementet. Vi havde 36 måneders binding, som er normalt for branchen og da de oven i købet var overstået, så ringede jeg ind for at opsige i den tro at det var en smal sag. Jeg opdagede dog at jeg ikke kunne opsige med det samme, men skulle sende en mail til et kundecenter der ville varetage det for mig. Det gjorde jeg og så hørte jeg ellers ikke mere. For en sikkerheds skyld opsagde jeg dog også lige til vores kontaktperson hos G4S (man kan jo aldrig vide). Alt dette var i august 2013. I slut oktober modtager jeg så en faktura på endnu en alarmperiode og det var overraskende, da jeg troede at jeg reelt havde 2 måneder tilgode hos dem og gik og ventede på en tilbagebetaling af det for meget indbetalte. Nu ringede jeg ind igen og så begynder farcen. Først venter man 20 min i en telefonkø, så får man besked om at man må gensende opsigelsen, for de har da nok fået den, men det andet er nemmere og så ringer de at siger at den kun kan opsiges med 4 måneders varsel UDOVER bindingen på 36 måneder. Heldigvis havde jeg jo sendt opsigelsen til flere, for ellers fornemmede jeg at muligheden var der for at de først ville have accepteret en opsigelse fra 1. november. Nu ender jeg med at skulle betale for i alt 3 måneder for en alarm der er nedlagt på et kontor/lager, vi ikke længere er bosat i og dette er på trods af at vi afmeldte efter de 36 måneders binding og 23 dage inden fraflytning. Havde vi så skulle betale for f.eks. 7 dage mere, så havde vi jo nok klaret det, men 120 dage i alt er voldsomt. Det er muligvis de dårligste vilkår jeg nogensinde har hørt om og alt kunne tilsyneladende lade sig gøre mht. at slette dette, hvis de bare måtte sætte alarm op på vores nye lokation, men her valgte vi heldigvis en af deres kollegaer.

Jeg kan virkelig kun advare mod den slags og håber at du nu er lidt klogere på vilkårene hos G4S, så det ikke, ligesom os, kommer bag på dig at de er som de er. Du kan så enten kan tage dine forhåndregler inden du takker ja til et tilbud, eller måske undersøger andre i markedet - Vi er i hvert fald blevet det klogere!

Jeg har heldigvis også et privatabonnement, som jeg på baggrund af denne behandling også vil opsige, for jeg vil på ingen måde støtte en virksomhed med disse betingelser.

Ps. da jeg valgte at jeg ikke fortsat skulle være kunde hos dem på vores nye lokation, brugte jeg noget tid i en mail på at forklare sælgeren hvorfor de blev fravalgt (Det gør jeg altid, fordi jeg i min egen virksomhed ville sætte pris på at få den slags informationer, så vi kan agere og blive bedre). Det resulterede dog i en dumsmart og børnefornærmet oneliner tilbage fra sælgeren og det var det! Så det hjælper heller ikke på min generelle indstilling til G4S

Kære Anders,

Tak fordi du tog dig tid til at beskrive din oplevelse.

Vi har som udgangspunkt de samme abonnementsbetingelser gældende for vores kunder, men der kan være forskelle fra kunde til kunde på særligt erhvervssiden, afhængigt at det pågældende produkt og tilhørende ydelser.

Vi vil gerne afklare eventuelle misforståelser i netop jeres tilfælde og vi håber derfor du vil kontakte vores Kundeserviceafdeling på 7033 0040.

Vi ser frem til at høre fra dig.

På forhånd tak
Kundeserviceafdelingen i G4S

Dårligste virksomhedskultur til dato..

Har igennem 5 år brugt G4S, i denne tid er samme abonnement steget knap 60 %.
Kundeservice har meddelt mig, at de kun er steget 3% sidste år og de ikke kunne se problemet. Jeg synes nu der er for dyrt i forhold til de alternative produkter der er på markedet. Hvilket i sidste ende fik mig til at opsige abonnement og her knækker filmen helt... Nu kunne jeg få abonnement til samme pris, som for 5 år siden ??? Magen til frækhed synes jeg, at man skal være så utilfreds, at man opsiger sit abonnement, før man får berettigelse i sit synspunkt om for høje priser.
Det stopper dog ikke her, for har fået en dato for "nedtagelse" af udstyr, der ligger efter abonnements ophørs dato og hertil har jeg følgende spørgsmål:
- Hvad betyder "nedtagning" af udstyr. Jeg har jo købt udstyret i sin tid.
- Skal jeg så betale yderligere kvartal, idet "nedtagning" først sker efter abonnements ophør.
Dette ønsker kundeservice IKKE at svare på, hverken pr. mail (har rykket igen og ingen svar efter 14 dage) og ej heller pr telefon, iflg. dem vil min mail blive besvaret snarest.

Til G4S standard svar på Trustpilot, kan jeg lige så godt svare. :
NEJ, jeg ønsker ikke at ringe endnu engang, til jeres kundeservice, for igen at blive fejet af..

Kære Marc,

Tak for beskrivelsen af forløbet.

Vores kunders engagementer og servicemodeller med G4S er forskellige og som sådan vil sagerne blive behandlet forskelligt. Herunder opsigelser.

Vi forstår din tøven med at kontakte os igen, hvis du har haft svært ved at komme igennem, men håber du vil give det en ekstra chance på 7033 0040 så vi kan få det afklaret ud fra den servicemodel og det kundeforhold du har med G4S.

På forhånd tak og med venlig hilsen

Dårlig service

Alarmen på hoveddøren har d. 27-09-13 lavt og det ved G4S.
Hoveddør tabt d. 02-10-13 og det ved G4S.
Har sendt 2 mail uden at få svar.
Har ringet d. 08-10-13 og fortalt problemet og fik at vide at der blev sendt besked til aftenholdet og ellers ville der blive taget hånd om det d. 09-10-13.
I dag d. 11-10-13 er der ikke sket noget som helst og hvad får man ud af det, at ens hoveddør ikke er overvåget men skal betale selvom G4S ikke kommer.
Hvad skal jeg med G4S ??
Vh. Jan

Kære Jan,

Tak for din anmeldelse og beskrivelsen af forløbet.

Vi vil meget gerne i dialog med dig snarest muligt i vores Kundeserviceafdeling på tlf. 70 33 00 40, så vi kan få et overblik over sagen og finde en løsning. Vi håber du vil tage kontakt igen.

Kundeserviceafdelingen i G4S

Virkelig ringe service og support

Over 1 måneds ventetid for svar på email, kunne ikke sige abonnementet op over tlf. De sagde de kun havde 2 mand ansat i support!!!! derfor den lange ventetid på alt.

Jeg overtog aftalen fra en tidligere ejer, men vi fik aldrig koden til vores kamera system jeg troede g4s vil oplyse dette, men vi skulle betale et horribelt beløb for dette.

Den kontrakt jeg skrev under på, fik jeg en forståelse på at der var fri support på systemet af sælgerne.

Fuldstændig uacceptabel arrogance i kunde-service, de er ligeglade, det eneste der fungere er deres regning service.

Lige en sidste ting de forventer jeg er på adressen fra kl 7-16 når de skal pille deres kinesiske plastik lort ned, ellers vanker der bøder, afgifter, gebyrer osv.

Kære Stig,

Hvis vi har mulighed for at rette op på din oplevelse så vil vi meget gerne i dialog med dig i vores Kundeserviceafdeling.

Vi håber du vil kontakte os på 70 33 00 40 og spørge efter lederen for vores Contact Center, så vi kan forsøge at udrede forløbet.

Kundeserviceafdelingen i G4S

G4S forlod huset uden at låse døren...

Havde efter tidligere u-anmeldt G4S indgang i vores hus, mens vi ikke var hjemme, bedt om at få noteret at adgang kun kunne ske ved alarm eller aftale.
Min søn kommer hjem fra skole til ulåst hus og bliver bange. Jeg finder senere seddel med teksten "skiftet batterier" og intet andet.
Ringer og får søforklaring samt lovning på at en leder vil kontakte mig for udredning.
Efter en uge har jeg intet hørt og er nu i tvivl om mit valg af sikkerhedsfirma - G4S går ind i vores hus uden aftale og kan ikke engang låse døren efter sig...
Stine found this review useful

Kære Jeppe,

Tak for din anmeldelse og din beskrivelse af forløbet.

Vi beklager din oplevelse som beskrevet.

Vi er meget interesserede i at få beskrivelsen uddybet og løst og vi håber du vil tage kontakt til vores Kundeserviceafdeling på 7033 0040 og spørge efter lederen for vores Contact Center.

Elendig service

En føler i et alarmanlæg virker ikke.
Burde registreres på alarmcentralen - sker ikke. Vi kontakter selv G4S
Beder om besøg fra tekniker - efterfølgende regning pris 1612, -kr. Ydelse: justering af føler.
Specificering af regning ? G4S takserer minimum ½ time arbejdsløn, ½ times transport + værkstedsbil.
Takster findes ikke på hverken hjemmeside eller andre steder og oplyses ikke ved henvendelse.
Efterfølgende tilbydes efter mindre end 2 minutter telf samtale reduktion på 50%
Troværdighed ?

Kære John.

Tak for din anmeldelse.

Vi er meget interesserede i at høre en uddybende forklaring på din beskrivelse og håber du vil kontakte vores Kundeserviceafdeling på tlf. 7033 0040. Her kan du spørge efter lederen af vores Contact Center.

Kundeserviceafdelingen i G4S

Overall, a professional organization with helpful employees.

My experience with G4S has been mostly very positive. The employees are knowledgeable and helpful. Our installation technician was very careful to run a wire along the wall so that it looked neat, which was appreciated. One thing that was confusing was that our phone numbers we provided to G4S were not recorded timely, and when an alarm activated while we were on holiday, G4S could not get through to us because they had the previous owner's land line on file rather than the ones we provided. It would be helpful if residential customers could login to an on-line account to verify information.

Dear Carolyn,

Thank you for taking the time to evaluate your experience in dealing with G4S.

We are sorry if we have not updated yor information correctly. We would like to hear from you in our customer service department to tell you about using the self-service solution on www.g4s.dk.

We appreciate your views and insights.

Customer Service
G4S Denmark

G4S skaber tryghed i private hjem og i virksomheder gennem brandsikring, adgangssikring, tyverisikring, videoovervågning og vagtydelser

Visit G4S Danmark