Gaardbutikkendirekte reviews

Gaardbutikkendirekte reviews

6.3

God kvalitet og fornuftig pris

Vi bestiller varer ved Gaardbutikkendirekte.dk sammen med vores abonnement hos Økomanden.dk. Kasserne kan dog også købes en enkelt gang ved gaardbutikkendirekte til en lidt højere pris, hvis du ikke har abonnement.

Vi har fået ”stor-kasse” leveret to gange i abonnement fra Økomanden sammen med ekstra varer fra GaardbutikkenDirekte, og er meget godt tilfreds med både
mængden og kvaliteten af varerne. Dog var der en enkelt lidt gul broccoli i kassen. Vi spiser mange økologiske grøntsager og frugt, og abonnementskassen dækker basisbehovet. Vi kan bestille ekstra varer som supplement til kassen, så vi selv har indflydelse på, hvad der skal leveres, og vi betaler kun fragt for en forsendelse. Varerne bliver leveret til tiden, og emballagen fra ugen før tages med retur.

Hjemmesiden kan virke lidt rodet, men fungerer. Vi blev mødt af venlig og imødekommende betjening, da vi ringede til dem med vores spørgsmål.

Vi mener, at prisen for varerne og levering er rimelig for økologiske varer. Der er tilbud på udvalgte varer til meget fornuftige priser. Vi har haft abonnement ved andre leverandører i flere år, men dette er mere fleksibelt for os, da vi selv kan sammensætte kasserne. Kan anbefales!

Skraldespanden fik dyrt besøg.. .

Har lige modtaget varer fra Gaardbutikkendirekte for første gang, kun for at blive skuffet. Havde glædet mig til at få FRISKT frugt og grønt. Imidlertid fik jeg mellem andre varer: 1 Mango DKK 13,25, der var så blød at den ikke var til at spise og derfor måtte smides ud. I skraldespanden fik den følgeskab af 6 Kiwier udaf 13 der var ligeså bløde og derfor uspiselige. Det er uhyrligt til de priser. Forstår slet ikke hvordan det kan ske. Varerne var absulut ikke friskere end når de bliver købt andre steder. Avocadoer plejer jeg at få lidt for hårde, men de 2 jeg fik her var så bløde at de måtte spises lige med det samme. Ikke så smart hvis man vil gemme den ene eller begge til lidt senere. Både første og sidste gang jeg handler hos Gaardbutikkendirekte. Der findes heldigvis andre steder hvor man kan få Økologisk frugt og grønt bragt ud. Det ærgrer mig bare, for selve conceptet med at få bragt ud fra en Gård virker ret så tillokkende.

For dyrt

Der er ingen tvivl om, at varerne var helt i orden. De var forsvarligt behandlet, pakket, opbevaret og sendt. Og de smagte godt.

På trods af, at jeg bestilte en pakke med økologiske specialvarer, så endte jeg med en ca. kilopris på 151 kr. og dertil kommer forsendelsesomkostninger. Det synes jeg er for dyrt i længden.

Hvis priserne var lavere, kunne jeg sagtens overveje at handle der igen.

Godt men ualmindeligt dyrt!

Når man også skal betale forsendelse oven i en iforvejen høj pris så bliver det for! dyrt for almindelige mennesker.

men vil dog lige nævne at varene er ganske gode.

så må beklage jeg ikke handler der mere pga priserne

Is Gaardbutikkendirekte your company?

GaardbutikkenDirekte Details

GaardbutikkenDirekte.dk Fødevarer fra jord til bord - lige til døren!

Visit Gaardbutikkendirekte

We live here: Omme Landevej 33