Gabop reviews

Gabop reviews

7.7

De får smilet frem...

Har været "kunde" i mange år og altid fået en super dejlig behandling. De er på forkant med udviklingen og gode til at vejlede om behandlingsmuligheder. Klinikken er hyggelig indrettet og man føler sig godt tilpas både i venteværelset og i "stolen".

Smil til verden og den smiler til dig

Tænk at man kan glæde sig til at komme til tandlæge.
Når jeg træder ind hos tandlægerne Lerche er det som at komme hjem, der oser af hygge og stemning, man bliver altid mødt af en af de mange smilende og søde piger som kommer en i møde og straks føler man sig velkommen. Dette sted har intet med en almindelig klinik at gøre.
Tandlæge skræk findes simpelthen ikke her og skulle man have en snert første gang bliver den hurtigt fjernet.
Hos Tandlægerne Lerche er man en del af klinikken og ikke bare en patient som dukker op 1 gang om året.
Skønne mennesker med glæde for deres arbejde.
Tandlægerne Jette og Gert Lerche ApS

Reply from Tandlægerne Jette og Gert Lerche ApS

Kære anmelder
Tusind tak for den fine anmeldelse af vores klinik. Det er altid en stor glæde, når vi får ros. Det er et skulderklap ikke mindst til vor medarbejdere, som alle gør en stor indsats. En af vores værdier er at ”et tandlægebesøg skal være mere end et tandlægebesøg” – så det er dejligt når det lykkes.
Vi planlægger at bringe din anmeldelse på vores hjemmeside.
De bedste hilsner
Jette & Gert Lerche

Tandlægerne Jette og Gert Lerche ApS Details

Visit Gabop

We live here: Rådhustorvet 2 , 2. sal.
8700 Horsens