GAD reviews

GAD reviews

8.3

hurtig levering trods juletravlhed

Jeg bestilte 2 bøger i 2 omgange og fik dem leveret med 2-3 dages leveringstid. Meget tilfredsstillende. Jeg handler gerne igen.

bogen blev væk

Det endte godt, men først meldte I efter adskillgie dage, at I ikke kunne levere den bog I selv havde reklameret med. Og i slttede forståeligt nok betalingen. Så meldte I efter endnu flere dage, at I alligevel godt kunne. Og så gjorde vi det hele en gang til. Og jeg fik en god bog til en billig pris.

Hurtig forsendelse

Købte en kogebog til gave. den blev leveret på 2 dage - flot. Det er ikke sidste gang jeg handler hos gad.dk

Superhurtig levering

Bøger var indpakket forsvarligt så de ikke led overlast, og leveringen skete lynhurtigt. Mine bedste anbefalinger

Billigt - men langsom levering!

Jeg har købt en fagbog og det var sandeligt det billigste sted jeg kunne finde på nettet - men langsom levering! Gad levede ikke rigtig op til den lovede leveringstid.. men så galt var det heller ikke - fik jo bogen billigt og i god stand!

Uden problemer

Købte to Flunker bøger, som gave. De skulle sendes til en anden adresse end min egen. Bøgerne dukkede op præcis til tiden, så drengen der skulle have dem, nåede at få dem på sin fødselsdag. Alt gik nemt og lige som det skulle:-)

Handlet der flere gange..

- og det har været en fin oplevelse næsten hver gang. Én gang har der været en lidt lang leveringstid på en bestilling, men ellers har der ikke været noget at brokke sig over; får derfor de 5 stjerner.-)

Irriterende lang forsendelsesproces

Jeg bestilte en bog til levering med GLS i nærmeste bogbutik. Det fungerer faktisk fint nok. Ideen med at kunne gå ned i den nærmeste butik er god. Men det falmer lidt i lyset af at bogen var på lager og det tog 1 uge inden jeg kunne afhente

Tolv dages leveringstid og restordre

Jeg bestilte tre bøger på Gad.dk, ventede i 10 dage, før bøgerne blev sendt - i mailen fremgik det ikke tydeligt, at en af bøgerne var i restordre, det stod først på følgesedlen.
Det er meget svært at gennemskue om jeg vil modtage den bog, der er i restordre, medmindre jeg går ind og tjekker det beløb, som er blevet trukket. Hvor svært kan det være at skrive i mailen?
Jeg skal i hvert fald IKKE bruge GAD igen.

Bog til uddannelsesbrug. Kort leveringstid

Jeg fandt stedet meget hurtigt og bestilte en bog til uddannelsesbrug. Leveringstiden var kort og prisen meget rimelig.

Hurtig levering og god service

Har købt flere bøger og fået dem liveret inden 2 - 3 dage.
Hvis der er fejl på en bog, bliver den byttet uden problemer. Tak for det

Nem og hurtig handel.

Nemt at bestille på hjemmesiden. Bøgerne kom inden for den givet leveringstid. Vil gerne anbefale gad til ande.

perfekt levering

Perfekt levering af bog fra gad.dk. Bogen kom 2 dage efter bestilling.

Problemfri levering

Købte den gamle bog "Sult" af Knut Hamsun. Bestilling og levering forløb uden problemer, og der er ikke noget at sætte fingeren på i denne retning. Eneste anke - som dog ikke kan klandres GAD - er, at jeg lidt over en uges tid senere så den samme bog på et antikvarisk bogmarked, hvor den var langt billigere. Netop en bog som "Sult" kunne jeg nok have fundet i et antikvariat til en lavere pris end de ca. 90 kr., jeg gav, men på den anden side er bogen af rigtig fin kvalitet, og min økonomi er trods alt ikke så stram, at det skal komme an på det.

Jeg fik hvad jeg havde bestilt og det kom med det samme uden slinger

Jeg købte to bøger. Bøgerne kom 2 dage efter bestilling, jeg følte mig tryg ved handlen og det er nok ikke sidste gang jeg gør det. Jeg har anbefalet det til flere af mine venner.

hurtig levering- ingen problemer

Gad leverede mine bøger lynhurtigt, selvom de blev bestilt lige op til jul:-)

hurtigt og billigt

"fra tegn til tekst" jeg kunne ikke finde bogen billigere andre steder (inklusive fragt). Den kom ca. 3 dage efter bestilling. eneste lille minus var en mindre skramme i omslaget.

Nem og overskuelig, bøgerne var en del billigere end andre steder, og de kom hurtigt frem. Meget tilfreds :-)

Ingen info om bogens ankomst!

Jeg bestilte en bog hos Gad d. 27-03 og skulle have den leveret til Kristrup Døgner med sms besked, når bogen var ankommet - alle tiders tænkte jeg - smart også med det sms.
MEN... der kom aldrig (efter 14 dages ventetid) en sms!

Jeg tog så ind til kiosken, hvor bogen skulle leveres til og talte med ekspedienten, der sagde, at der godtnok var kommet tre bøger til hende, men uden andet navn på!
Og ganske rigtigt - hun pakkede en pakke ud og der var min bog.

Det er for dårligt Gad - det fungerer ikke med sms besked og heller ikke med adresseringen. Øv, jeg tøver nok en kende med at bestille bøger hos Gad igen.

30 dage undervejs - trak pengene efter en uge

Jeg bestilte 2 bøger den 13/3-2011; de var tilsyneladende begge på lager. Fik en mail 3 dage senere (det havde været weekend) om at mine bøger var beskadiget i leveringen og de ville blive bestilt igen. Jeg skriver så den 30/3 og spørger efter mine bøger og gør opmærksom på, at pengene er trukket på min konto den 21/3. Jeg får hurtigt et svar om at der vil blive fulgt op på sagen. Den 11/4 sker der endelig noget og jeg har modtaget bøgerne i dag, 30 dage efter bestillingen.
Det er simpelthen for dårligt! Også at de trækker pengene før bøgerne er afsendt og dermed gør det besværligt for forbrugeren at fortryde sit køb.

GAD.dk - Billige bøger online Details

Internet boghandel med billige bøger. Studiebøger, børnebøger, engelske bøger, kogebøger, fagbøger, havebøger og ordbøger. Mange billige bøger også en bog til dig.

Visit GAD

Write to: info@gad.dk