GAD reviews

GAD reviews

8.3

Billig og hurtig levering

Jeg bestilte en bog og fik den dagen efter leveret til nærmeste Blockbuster. Den var ekstremt billig.

Manglede bog i første levering

Havde bestilt 2 bøger, men modtog kun én ved levering. Ingen problemer med at få leveret den manglende bog, men ærgerligt at vente ca. 1 uge ekstra på den

Fint

Alt gik fint og jeg modtog mine bøger efter få dage.

afvist

ville gøre det nemt og hutigt at bestille to bøger vedrørende slægtsforskning.
Det var ikke særligt nemt på Gads hjemmeside, og da det hele var gennemført fik jeg besked på at gøre det igen, - altså at taste min betalingskort oplysninger endnu en gang, - og det tude jeg simpelthen ikke.
Det er for ringe at der ikke er en mulighed for telefonkontakt, - så gør noget ved det hvis I vl have mig som kunde

hurtig, godt og billigt

Helt sikkert et sted jeg vil handle bøger igen

Hurtig levering og god pris

Den bog jeg bestilt blev leveret i løbet af 2 dage og prisen var rigtig fornuftig.

Langsom og mangelfuldt

Bestilte to bøger, efter 1-2 uger fik jeg besked på at pakken var kommet. Det viste sig ved forsøg på afhentning at pakken var forsvundet. Jeg genbestilte og efter yderligere 1 uges venten, hentede jeg pakke og der manglede en bog, trods det at jeg havde bestilt og betalt for 2 bøger. Jeg ved endnu ikke hvordan de vil hånetre dette, men det er sidste gang jeg bruger GAD.

Hej Nis

Du har desværre været uheldig. De 2 første bøger du bestilte havde en oplyst ekspeditionstid på maks. 10 hverdage og de blev også sendt efter 10 hverdage. Desværre forsvandt bøgerne ude i pakkeshoppen. Vi bestilte derfor 2 nye bøger til dig som vi ekspederede på 3 dage. Her skete der så en fejl ved pakningen så den ene bog manglede.
Denne bog er blevet bestilt til dig og skulle være på vej til os fra forlaget.

GAD.dk

2 børnebøger i stedet for en om 1. Verdenskrig.

Bestilte en i øvrigt fremragende bog om 1. Verdenskrig og fik - i første omgang - 2 børnebøger, der skulle være tilgået en køber i Sønderborg. Efter lidt mailkorrespondance med fragtmanden og gad.dk lykkedes det dog at få den rigtige bog. Denne oplevelse vil ikke afholde mig fra at handle hos gad.dk fremover, men oplevelsen var ikke optimal.

Hurtig betjening

Købt e-bog hos GAD og som de skriver på hjemmesiden modtog jeg doenload-link godt indenfor de 15 min.

Forkert information på hjemmesiden

Jeg købte en e-bog hos GAD, og glædede mig over at der på hjemmesiden står, at man indenfor 15 min. ville få en mail med link til download.
Det skulle blive godt at tilbringe en kedelig søndag med en ny bog.
Men denne service gælder åbenbart ikke om søndagen! Hvilket jeg dog ikke kan læse mig til nogen steder.
Jeg fik tilsendt linket mandag kl.8.15 - sikker 15 min. efter de mødte på arbejde, og det gik helt efter planen, og bogen fungerer fint.
Så en lidt blandet oplevelse.

Hej Janne

Det var ikke forkert information på siden for du skal have mailen med download linket indenfor 15 minutter - også i weekenden.
Vi havde derimod en kommunikationsfejl med vores leverandørs server som gjorde at mailen ikke kom afsted som planlagt. Og der er rigtigt at fejlen blev fundet og rettet som det første mandag morgen.

Jeg beklager fejlen.

GAD.dk

God pris og service, men skader på bogen...

Købte en bog hos GAD. Overskuelig og nem hjemmeside, god pris (fundet via bogpriser.dk), hurtig levering, MEN bogen (uindbundet paperback) havde en del skader i både top og bund af både forside og bagside, der var blevet flosset af limen inden i emballagen. MEGET ærgerligt. Bogen var en desværre til en gave, der nødvendigvis skulle gives lige efter modtagelsen - ellers havde den været en bytter! Modtageren gad ikke besværet med retur etc. Jeg handler dog fortsat gerne hos GAD.

Hej "LivsMCmor"

Bogen skal naturligvis være i orden og derfor bytter vi altid eller giver et afslag på beskadiget bøger.

Jeg kan ikke finde din ordre på baggrund af dit navn her, så skriv lige til mig på info@gad.dk.

..........................
Hej Maria

Du har nu fået refunderet en del af prisen på grund af skaden på bogen

GAD.dk

Modtog bogen dagen efter, at jeg havde bestilt den. Det kan vist ikke gøres hurtigere :-)

Letog hurtigt

Har købt en bog der skulle sendes til en anden adresse. Alt fungerede fint, bogen var fremme i løbet af 1-2 dage. Supergodt.

Hvilket ellers ofte er et problem for bogbutikker på nettet. Jeg bestilte mandag eftermiddag og modtog bogen onsdag formiddag.

HURTIGT OG NEMT

Bogen, Frederik 8. palæ, var meget hurtigt fremme, og det var alle tiders at man kunne få den leveret ved Blockbuster uden leveringsomkostninger. Det skal jeg helt sikkert prøve igen.
GS

Hurtigt & nemt!

Fik bøgerne efter et par dage, uden problemer.

Hurtigt og nemt

At bestille bøger én dag og modtage næste - mere kan man vist ikke forlange!

Prisen iorden, leveringen/info i top

Top karakterer fra undertegnede. Prisen var klart under konkurrenter, leveringen gratis til en BB.

Info på mail under hele processen.

Klart anbefalet.

Så kan det ikke være lettere og hurtigere

Købte en Jussi Adler Olsen bog til ferien....bor i Helsinge og under 30 timer senere lå den til afhentning i en lokal butik...stik den :o)

Hurtigt og fleksibelt!

-Er virkelig imponeret over fleksibiliten og ville købe alle mine bøger hos Gad.dk, hvis de alle var billigere her (tjek bogpriser.dk).
Fandt gennem bogpriser.dk et par af mine studiebøger, til 100-200 kr. mindre pr. stk., hos Gad.dk.
Valgte at få leveret til Blockbuster ved Trianglen, der var en del valgmuligheder, flere også tættere på, men Blockbuster har åbent alle dage til sent, så det var det mest fleksible.
Ved at vælge at hente mine bøger hos Blockbuster slap jeg for at betale for levering + Jeg kunne hente mine bøger søndag aften (det ville ikke have været muligt på posthuset).

GAD.dk - Billige bøger online Details

Internet boghandel med billige bøger. Studiebøger, børnebøger, engelske bøger, kogebøger, fagbøger, havebøger og ordbøger. Mange billige bøger også en bog til dig.

Visit GAD

Write to: info@gad.dk