Gadgetinfinity reviews

Gadgetinfinity reviews

7.7

Simpel, Smertefrit og godt.

Jeg købte et sæt Cactus V5 trigger.
Selve shippingen tog 15 dage + fortolding i Danmark. Så hvis man har tid til at vente er det pengene værd.

Peter

Perfekt handel

Jeg købte forleden et cactus V4 wireless flashsæt. Jeg er fuldt ud tilfreds med mit køb. Jeg fik den til 39$ + 5$ i fragt. Sættet koster 500kr i Danmark. Jeg fik det anbefalet af andre fotoentusiaster på forumet fotostart.dk. Selvom der stod at leveringstiden var 15 dage fik jeg pakken efter 10 dage. Firmaet kan varmt anbefales.
Christian Stæhr

Is Gadgetinfinity your company?

Gadgetinfinity Details

Gadget Infinity, an online shop owned by Harvest One Limited