Gaffashop reviews

Gaffashop reviews

3.0

Ikke en anbefaling værd.

Jeg bestilte en julegave, der først kom frem i februar - det siger vidst nok.
Det skal siges at jeg bestilte to varer sammen, og den ene kom frem den 23. december. Før jul, ja, men to dage senere end angivet, hvilket betød den ikke nåede frem til personen, der skulle have gaven.
Derudover er de dårlige til at opdatere om en varen er udsolgt eller ej og svære at komme i kontakt med.
Det er sidste gang jeg køber noget hos gaffashop.dk, og jeg vil absolut ikke anbefale dem til andre.

Efter 3 købs erfaring

Har handlet hos Gaffa tre gange nu, og er alt i alt ok tilfreds. Jeg har hver gang fået mine vare, i fin stand, dog ikke hver gang til den lovede leveringstid. Kun én gang har jeg fået pakken indenfor de lovede 3 hverdage. De to andre gange er pakkerne ankommet efter hhv 5 dage og 2 uger.

Vedr service eller mangel på samme

Jeg bestilte den 15/1 en T shirt til min søn i fødselsdagsgave til den 16/2. Den er aldrig dukket op. Ringede til dem omkring d 1/2 og der lovede de at de ville sende varen så jeg kunne nå at få den til min søn på hans fødselsdag. Nu har jeg mailen 3 gange uden at få svar og jeg har ringet utal af gange kun for at få en Tlf svare i røret. De siger de har ferie uge 7 men de svare på mail. Der sker ikke en skid og Tlf svarende er stadig på selvom vi nu er i uge 8. Føj en ringe service- Handler der aldrig mere

øv kan ikke anmelde med mindre end en stjerne :-((((

Bestilte 18nov, rykkede den 25nov fik at vide det tog ca 7dage. Rykkede gentagne gange via mail, ringede og talte med telefonsvareren. Og endeligt lykkedes det mig at komme igennem til et menneske.
Ja man kan jo ikke klage over kommunikationen. Der er simpelthen ingen!
Jeg modtog noget af bestillingen den 14dec og har så idag den 18dec opgivet nogensinde at modtage resten.
Handler der ALDRIG igen.

Surrøv :o(

Har / havde bestilt en Justin Bieber t-shirt til min datter I julegave. Der stod da jeg bestilt den at der var 1-3 dage leverings tid, da jeg får ordre bekræftigelsen var det lige pludselig lavet om til varen var udsolgt, og at leverings tiden blev 7-14 dage. Jeg ringed til dem, og spurgte for det lige pludselig var ændret, forklaringen var at vi var 2 personer der havde bestilt på samme tid og der var kun 1 tilbage på lager. Ok, fair nok tænkte jeg, han lovede at skynde at skaffe en til mig fra sin leverandør, og så ville han ringe tilbage dagen efter, hvis det lykkedes. Jeg har endnu ikke hørt noget, men har så selv været I kontakt med dem, og de lover og lover men der sker ikke noget. Jeg har så annulleret handlen og bedt om at det beløb der var reserveret på mit mastercard skulle tilbageføres, det var ikke noget problem, det ville han gøre med det samme når vi lagde røret på. Jeg har nu spammet dem med flere mails og opkald og der sker bare ingenting... Jeg har ikke modtaget varen, jeg har modtaget bekræftigelse på min annullering og mine penge er stadig reserveret på mit kort...
Jeg handler aldrig her mere!!! Og vil rigtig gerne have mine 217,69 kr retur NU!!!!

For dårligt

Jeg har bestilt noget hos dem, har ikke fået varen..... Og nu tager de bare ikke Tlf . Har sent Mail, indtalt mobil beske, har snakket med en Johnny, han ville ringe tilbage, men hører intet fra dem nu. Det er bare så meget øv, dette her ligger jeg også på min Facebook , og håber rigtig mange deler det. Øv øv øv. SIDSTE GANG JEG HANDLER GAFFA SHOP.

HAR IKKE MODTAGET MIN PAKKE!!!

Jeg skriver normalt ikke herinde - har jeg haft en "dårlig oplevelse" med en shop, tager jeg den med shoppen selv. MEN - da de ikke svare, og bare har snuppet pengene, kommer det så til at forholde sig anderledes. Har endnu IKKE modtaget en pakke - eller en opdatering om hvor pakken måtte befinde sig. Jeg har betalt det. Modtaget en kvittering - og så INTET ANDET! Jeg har efter 14 dage kontaktet GAFFA på mail - uden noget som helst svar. Jeg har Ringet til dem - fået af vide at de ville vende tilbage - det har de aldrig gjort. Nu har jeg så skrevet igen på mail - stadig intet svar. Jeg har ringet igen - og ingen der tager den. Er enormt skuffet over det! Jeg har købt igennem dem, da min niece ønskede sig noget - og deres webside, var den billigste inden for danske rammer. Men det havde bedre betalt sig, hvis jeg havde bestilt fra udlandet. Så var det billigere - JA - her ville jeg rent faktisk FÅ NOGET FOR PENGENE - og det ville have været her for længst. Nu sidder jeg så her, har en ingen gave til min søde niece - føler virkelig at GAFFA har taget røven på mig! ØV!

Fremragende service...

Jeg kan ikke forstå alle disse indlæg her, og synes det er synd der ikke er nogen der er mere positive. Så jeg vil gerne fortælle om min oplevelse af GAFFA Shop. Jeg bestilte mine varer (One Direction til min datter) mandag kl. 12.23. Mandag kl. 12.53 kom der en mail at mine varer var afsendt. Tirsdag kom posten med min pakke og alt var som det skulle være.

Jeg var dybt imponeret over den hurtige ekspeditionstid, og at jeg fik alle varer med det samme (havde bestilt 7 forskellige ting). Og så når det eneste sted man kan få så meget 1D er det bare dejligt at det fungerer så godt.

Helt perfekt

Jeg læste de andres kommentar herinde, om gaffashop som var ret nedtrykte, men alligvel tog jeg chancen. - det viste sig at det var GODT jeg gjorder det! Jeg bestilte nogle en trøje og en anden ting, som jeg modtog dagen efter! Johnny er en super service medarbejder. Jeg kan kun anbefale dette sted, og vil helt sikkert handle her igen,

køber aldrig noget der mere! føj en ringe service

Bestilte nogle varer 07-07-13 og der var da godt nok nogle varer der var skaffe varer, det ville tage mellem 7-14 dage, jeg fik en opringning fra en Johnny (tror jeg han hed) 3 dage efter om, at der var nogle af varerne de ikke havde i den størrelse jeg havde bestilt, så siger jeg til ham det er ok og bestiller samtidig en anden størrelse og han sagde så, at jeg ville få varerne sidst på ugen eller de første dage ugen efter.
Der går dog 14 dage uden, at der er kommet noget, så jeg får endelig fat i ham i telefonen efter mange opringninger og han fortæller , at de havde glemt ordren hmmm.
Han lover mig så at han ville sende dem om fredagen (der er nu gået 3½ uge), så jeg ville have pakken om mandagen. MEN det blev mandag og det blev tirsdag ingen pakke. så var det ellers at jeg blev arrig .Prøvede, at ringe (i deres åbningstid) ingen svar, så gik der ca. 2 timer hvor jeg så langt om længe fik en mail med, at nu var varerne sendt ( LAD OS NU SE OM DE DUKKER OP :) ) ikke noget med lige, at svarer på den besked, jeg havde lagt på telefonsvaren bare en standard mail med, at nu var det sendt. De kunne i det mindste ringe eller skrive og undskylde for fejlen endnu en gang.
Det er absolut sidste gang jeg køber noget der, håber fandme folk bruger trustpilot inden de handler der, så de ved hvad de har med at gøre.

Hvorfor kiggede jeg ikke på trustpilot først???

Bestilte varer mandag, da jeg skal til fødselsdag lørdag. De lover jo levering inden for 1-3 hverdage.

Jeg bestilte kun varer som der var grønne (som indikerer at varen er på lager).
Da jeg ikke havde hørt noget torsdag kontakter jeg kundeservice, som fortæller at den ene vare er i restordre, og at de derfor ikke har behandlet min bestilling endnu. (hvorfor får man ikke besked om sådan noget?)

Jeg får så lavet denne vare om til en anden vare, og beder dem sende det hurtigst muligt og som erhvervslevering til min firmaadresse, så jeg er sikker på at modtage varen fredag (i dag).
PostDanmark havde så ikke en pakke med til mig i dag, og jeg ringer derfor til kundeservice, som meddeler mig at varen er sendt, men at de har glemt at sætte pakkelabel på, så den nu er sendt som privatpost i stedet. Han er også i tvivl om hvor pakken er sendt hen, om de har kommet til at skrive fakturaadressen i stedet for leveringsadressen. alt i alt, vil jeg så umiddelbart først modtage varerne på mandag, så jeg nu må tage til fødselsdag uden en gave....!

De lover et... men gør noget andet....

Trist jeg ikke lige tjekkede trustpilot først i dette tilfælde.... Er spændt på om varerne overhovedet dukker op efter alle de dårlige anmeldelser...

Prøv lige at oppe jer lidt Gaffa, og gør noget ved alle de dårlige stjerner...

6/5-13
Modtog min pakke, dog på min privatadresse og ikke til leveringsadressen. Desværre manglede der en af varerne...! Gaffa undskyldte over telefonen, og lover at sende varen med det samme...

Leverede julegaverne i marts :-(

Bestilte to julegaver til min kæreste midt i december (indenfor deres julegavefrist), som trods gentagne rykkere først blev leveret 8. marts. Hver gang jeg rykkede fik jeg besked om at de ville komme "i næste uge". Lugter langt væk af et løgnagtigt standartsvar. Handler der ALDRIG igen.

OK, ikke de store problemer

Jeg har ikke haft en dårlig oplevelse med gaffashop.dk. Jeg var dog ret skeptisk da med at bestille derfra da jeg havde læst en del skræk historier herinde fra. Alligevel valgte jeg at bestille en T-shirt derfra, da jeg ikke har kunne finde den andre steder her i DK.
Leverings tiden var lidt længere end de havde lovet men det var kun nogle få dage.
Jeg vil dog ikke bestille derinde fra igen, med mindre der kommer noget helt eksta ordinært jeg bare må eje.

Hvor lang tid kan det tage?

Jeg bestilte d. 3/1 én cd som var på lager ifølge hjemmesiden. Gaffashop lover levering indenfor 1-2 hverdage, et løfte som de tydeligvis har problemer med at overholde! 14/1 sender jeg en mail om hvor min bestilling bliver af, og dagen efter modtager jeg en mail om at min vare er afsendt. Jeg kan på ingen måde forstå hvordan det kan tage SÅ lang tid at sende ÈN cd som endda også er på lager, og jeg har på fornemmelsen at hvis ikke jeg havde sendt mailen var der nok gået endnu længere tid.

Det eneste positive der er at sige om gaffashop er at prisen er i bund, men det er servicen til gengæld også. 2 stjerner er hvad jeg har til overs for dette firma. Næste gang tjekker jeg Trustpilot før jeg køber for at undgå en lignende situation.

Update: i dag d. 17/1 modtager jeg svar på min mail fra Johnny som oplyser mig at varen er afsendt.

Amatøragtigt

Jeg bestilte 8 t-shirts, først var der problemer med deres leverandør. Det fik jeg dog først at vide da der var gået en måned, efter jeg selv kontaktede dem. Så var der problemer med en anden leverandør, igen ingen info før jeg selv kontaktede dem. Endelig kom de, men der manglede en. Da den endelig kom var der gået godt to en halv måned!
Man fik virkelig indtryk af at de ikke havde styr på noget som helst, samt at de var totalt ligeglade med konceptet kundeservice! Hvergang jeg skrev fik jeg at vide at de var lige på trapperne, hvilket viste sig ikke at passe, men det gav de ikke besked om før jeg selv henvendte mig igen.
Jeg fik et gave kort som undskyldning for alle problemerne, men jeg ville hellere have at de havde holdt mig informeret under hele forløbet!!!

Dårlig service!

Oplevede desværre det samme som mange andre - hvis jeg dog bare liiige havde været forbi Truspilot.dk først >:-(
Bestilte julegaver den 12. december til min niece - alt stod til at skulle være på lager. Der skete ikke noget...ringede til dem den 19. december, hvor jeg får at vide at den ene ting IKKE er på lager! Fint, slet den ene ting og send min de andre ting jeg har bestilt, hvis I kan love at jeg har dem inden den 24. december - hvilket de lovede! VUPS, 2 sek efter mit opkald fik jeg en bekræftigelse på at mine varer var sendt, pengene blev trukket.
Det blev fredag, jeg turde ikke vente længere, så bestemte mig for at købe en ny gave til hende, og heldigvis for det, ellers ville min niece stå juleaften UDEN en gave fra mig.
Fik mine ting den 27. december, de bliver så sendt tilbage i dag - skod firma.
Jeg vil absolut ikke anbefale dem!!

Øv, må desværre tilslutte mig alle disse indlæg om dårlig service

Havde bestilt julegaver til mine niecer den 10. december på Gaffashop.dk og tjekkede at de var på lager, så levering ville være 1-2 dage!! Den 17. december havde jeg endnu ikke hørt noget, og ringer til shoppen, som kommer med dårlige undskyldninger, og pudsigt er mine varer liiiige kommet ind af døren til forsendelse.
10 minutter senere får jeg mail om, de er afsendt - fint!!! Men her den 23. demceber har jeg endnu ikke set skyggen af en pakke fra Gaffashop, og gaverne til mine niecer kommer altså ikke som planlagt til den STORE aften :-( Pengene er dog trukket!!!
Virkelig "flot" Gaffashop.dk I er da sikre på at have en kunde mindre i fremtiden, handler der aldrig mere.
Havde jeg dog bare læst på Trustpilot inden jeg bestilte, så havde jeg fundet et sted hvor de levere til tiden, og kender til god kundeservice...... ØV øv og øv!!!!
Hvis man kunne give minus stjerner havde jeg gjort det!

mine PAKKER BLIVER IKKE LEVERET FØR JUL

JA NU MÅ MINE TO KÆRE DRENGE SÅ UNDVÆRE JULEGAVE FORDI GAFFA SHOP IKKE KAN LEVERE INDEN JUL.. OG SELVOM JEG ANNULERE ORDREN ER DET JO FORSENT DA DE ER 8 DAGE OM AT SENDE PENGE RETUR..... DET ER BARE SÅ SKUFFENDE ... JEG BESTILTE DEN 14 OG TINGENE VAR PÅ LAGER NU ER DE PLUDSELIG IKKE..... KUNNE DE SÅ HAVE SENDT MIG MAIL FØR DEN 21 SÅ JEG KUNNE NÅ AT AFBESTILLE MEN NEJ..... SÅ NU MÅ UNGERNE HAVE ET KORT HVOR DER STÅR DIN JULEGAVE KOM IKKE TIL TIDEN.. KUNNE SKU GRÆDE OVER DETTE .. FY FØJ EN DÅRLIG BETJENING , HANDLER DER ALDRIG MERE, ANDRE SKULLE HELLER IKKE ... PÅ DERES HJEMMESIDE LØD DET ELLERS FLOT ... Leveringstid

Levering af den købte vare VIL OFTEST SKE INDENFOR 1-2 DAGE

INFO VEDR. JULEHANDLEN 2012

Vi vil gøre alt hvad der står i vores magt for at sikre dine julegaver kommer frem til tiden, men du skal være opmærksom på flg.:

- Absolut sidste forsendelse dag for garanti levering inden jul er tirsdag d. 18. december

- Såfremt du bestiller en varer der er udsolgt mellem d. 15. og 18. december bedes du kontakte os for at høre om levering kan nå frem.

- Vi ombytter julegaver indtil d. 14/1-13 såfremt de er ubrugte/plomberede.

- GAFFA Shop holder lukket fra d. 23/12-12 til d. 2/1-13.

Hvor bliver min pakke af ????

Bestilte den 12 Dec, så mente selv at det skulle kunne nå at komme frem inden Jul, Men Nej. Det er da for dårligt. så skal på farten i morgen for at finde noget andet. Fin hjemmeside, men det er bare useriøse mennesker der står bag. Kan ikke anbefale at handle her.

Måtte annullere ordre efter manglede besked

Havde bestil julebgave til et barn, lovet leveringstid 1-2 dage, uden information om ændring af leveringstid, blev det næsten jul , og jeg må nu ud at finde en anden julegave ØV , spild af tid først i telefonen, fordi Gaffashop ikke besvarer opkald, derefter spild af tid i julemylder.
Kan godt forstå de ikke har e-handelsmærke

Gaffashop Details

GAFFA Shop. Køb plakater, CD'er, DVD'er, merchandise