Game.dk reviews

Game.dk reviews

Very low
2.6

Den engelske side/moderselskab er lige så ringe

Selvom det danske firma er lukket ned, så har jeg haft identiske oplvelser med at ting ikke kom, at man ikke fik svar fra kundeservice uanset hvordan man henvender sig, og at produkter, inkl downloadkoder, er helt op til 6 uger forsinket, også selvom at varen er på lager.

Der er kun en ting at sige, find et andet sted at handle.

luk den lorte side

game.dk er død i danmark. og i brydder loven om hvordan en butik skal være! føøøøj. jeg har en ting og sige til jer. luk jeres lorte firma og jeres side hvis i ikke kan gøre tingne rigtigt. jeg hjælper jer bare før i ender med mange problemmer!

Dobbelt betaling

jeg havde bestilt assassins creed revelations til min xbox. Spillet var på lager og jeg regnede med at se det et par dage efter... Men NEJ jeg skulle vente 14 dage og ikke nok med det så da jeg endelig modtog det kunne jeg gå ind på min netbank og se at de havde trukket ikke bare det beløb jeg havde købt for, men endnu et beløb. Altså har de haft trukket mine penge to gange.

Lad være med at købe fra game

Pre-order af GW2

Forudbestilte Guildward 2 lige da der blev åbnet for det. Fik første mail om at de arbejde på sagen, og så skete der ellers ikke mere. Der er ikke tale om et fysisk produkt men alene en produktkode der skal fremsendes på email, så der burde ikke rigtig være noget at arbejde på...

Da jeg så efter 9 dage rykkede for at høre hvor produktkoden blev af, kunne de alligevel ikke levere.

Eneste positive er at pengene ikke er trukket og at det var problemfrit at annulere ordren.... Så nu har jeg bestilt spillet fra et andet site, og allerede fået koden leveret.

Bliver lidt nervøs!

Varerne, som er bestilt og trukket fra min konto, kommer ikke. De svarer ikke på mine henvendelser! Jeg kan se, at jeg ikke er alene med opfattelsen af at: MAN ALDRIG SKAL HANDLE HER!

Udeblevet spil

Jeg har den 25. januar bestilt et spil til en nintendo 3d. Spillet var på lager og få timer efter jeg havde bestilt det, havde jeg modtaget to mail fra dem. Den ene bekræftede, at spillet var sendt. Og jeg kunne senere se de også havde trukket pengene på min konto.

Efter en uge havde jeg ikke modtaget noget spil, så jeg kontaktede dem pr mail. De svarede få dage senere, at det danske postvæsen kunne være 7-10 dage om og levere det rundt i Danmark!!!!!!!
Forstå det, hvem der kan!!!!!

Jeg gave den yderligere en uge, men der kom stadig ikke noget spil, så jeg mailede dem igen. Denne gang svarede de ikke tilbage. Efter endnu en uge fik de en ny mail, med en noget mere bestem tone i, og så svarede de med det samme.
De bad mig tjekke om adressen, de havde på mig var korrekt (de har både firma og privat adresse) De var begge rigtige og de tilbød mig og sende et nyt spil dagen efter til den anden adresse jeg har givet dem.

Det er nu 14 dage siden og jeg har stadig ikke modtaget noget spil. De har selvfølgelig hævet deres penge på min konto, som sagt.

Via mail i går, fik jeg nærmest og vide det jo ikke var deres fejl, hvis der var fejl i mine adresser, så posten ikke kommer frem. Men der er IKKE fejl. Men kan de overhovedet bevise de nogen sinde har sendt noget????? Nej, det kan de ikke. De giver kunder skylden i stedet for. De er bare total ligeglad med deres kunder.

Et firma, der på INGEN måder kan anbefales.

Og det passer ikke, når de skriver der er rettet op på deres telefon nr, det er stadig et fup nr.

Under alt kritik. Hold jer væk

Uheldig sag som blev håndteret godt

Jeg havde lagt en bestilling på et spil omkring d. 20 dec. Efter bestilling ser jeg at den ikke er på lager og da det skulle være en gave sender jeg en email for at afbestille. Jeg for intet svar så går ud fra at alt er fint (måske min fejl).
Midt i februar får jeg en email om at salget er godkendt og spillet vil blive sendt (syntes godt de kunne skrive om jeg stadig var interesseret efter så lang tid).
Jeg skriver først til kundeservice og får en samtale i gang, de er dog rimelig langsomme til at svare men sådan er det.
Da jeg ikke helt forstår deres måde at udtrykke sig på, vælger jeg at ringe til deres svenske nummer. Jeg får en rigtig god samtale med en svensker som lover mig at jeg kan sætte en label med en adresse på pakken, smide den af på posthuset, og jeg vil ikke skulle betale for fragt retur.
Jeg har fået mine penge retur, forholdsvis hurtigt og uden det større besvær. Jeg vil dog sige at jeg var bange da jeg læste herinde om hvordan de er svære at snakke med, men havde en positiv omgang med GAME og kan ikke sige noget dårligt om deres kundeservice :)

Support og manglende kundepleje

Forudbestilte en ps vita. Prøvet flere gange med mail (10 dags tid) om man nu fik varen til release. De svarer simpelthen ikke på mails og tvivler på der sker noget med pågældende ordre. Hvad fanden er det for en måde, at køre et firma på. Er færdig med game og vil prøve at ringe til deres svenske linje i morgen. Den handel skal annulleret asap. Skod firma hele vejen frem

Lovede 50% rabat,, men suk..

Jeg så de havde udsalg på diverse spil, så jeg bestilte 2 wii og 2 ps3 spil.. især efter at der stod at "hvis man købte mere end 2 stk, fik man 50% på disse" har taget et screenshot, for at have et bevis, hvis noget skulle gå galt, da vi ikke har handlet der før.

Og som vi frygtede, så vi at game.dk har trukket det fulde beløb, uden at give de ellers lovede 50%.

De har ikke svaret på mail nr.1 så vil forsøge at ringe til dem i morgen.

Synes det er så amatøragtigt at de ikke kan overholde, det de selv skriver på deres hjemmeside ??
_____

Edit: jeg ændrer fra 1 stjerne til 3, da jeg har fået mine spil, og de har trukket 50% fra 2 Wii spil, men giver ikke mere, for da jeg ringede til game.dk første gang, fik jeg som det første afvide, at jeg jo havde godkendt den fulde pris og vilkår...

Reply from Game.dk

När vi ger den rabatt som kund hänvisar till så står texten tydligt på ALLA produkter som erbjudandet avser.

Den text kund talar om stod tillsammans med ETT Wii-spel.
På resten av alla över 200 spel, för olika format, så stod det INTE något om att detta spel ger 50% om du köper två.

Det var alltså ETT spel som vi råkade tar bort denna text ifrån - inte någon stor skylt.

Av det skälet gav vi förstås 50% rabatt för Wii-spelen - då det kändes sjysst.
Precis som alla andra E-shoppar har vi inskrivet i våra köpvillkor att vi reserverar oss för tryckfel.

Tråkigt att trots denna gest bli kritiserad.

GAME.dk
Kundeservice

Trækker pengene dobbelt

Købte et x box spil den 15 feb til 199 kr. Jeg bliver så trukket 199 kr den 15 feb men sørme også den 17 feb. Jeg snder straks en mail til dem ang den " dobbelte trækning" men intet er sket.

Gode priser og hurtig levering

Trods de mange "dårlige" anmeldelser herinde, valgte jeg at forsøge at handle alligevel. Mine ting kom til få dage efter bestilling, så jeg havde ingen problemer med denne side.

Reply from Game.dk

Tack så mycket för ditt fina betyg!

Det ligger lite i sin natur att ge ett dåligt betyg när man är missnöjd och sällan ge ett bra betyg när man är nöjd.
Som kund ska man kunna förvänta sig att allt ska gå bra.

Majoriteten av alla dåliga betyg här beror på att vi hade för mycket kunder i december och att det vi skickade ut i god tid inte hanterades lika bra av Posten.

Tack för att du delar med dig av din upplevelse.

Kinect X-Box Game .

Hurtig levering ,billigt og i orden .
Kan varmt anbefales.
GAME:DK

Reply from Game.dk

Precis som det ska vara. Tack tack! =)

Super service!!

Bestilte i weekenden idag sidder jeg med min nye xbox 360!
Alt forløb som aftalt. Handler sikkert der igen.

Härlligt!
Vi ser fram emot att få ha dig som kund igen snart.
Ha det!

Simpelt: Undgå at handle hos Game.dk

Jeg har handlet to gange hos Game.dk, og jeg er mildest talt ikke imponeret. Her er mine to oplevelser med Game.dk:

Første gang, som var midt i år 2011, købte jeg et PlayStation3-spil. Spillet ankom uden problemer, men jeg kunne desværre ikke vide mig sikker på, om de havde spillet på lager, da hjemmesiden ikke angiver en lagerstatus - hvilket er ganske utilgiveligt når man sammenligner med konkurrenterne i online-spilbranchen og den generelle online-branche.

Anden gang jeg handlede hos Game.dk var i slutningen af 2011, hvor jeg bestilte et PlayStation3-spil. Heller ikke denne gang var det muligt, at se om spillet var på lager. Jeg tog chancen og bestilte det alligevel, udelukkende på grund af den fordelagtige pris. Få sekunder efter min bestilling modtog jeg den oblagatoriske ordrebekræftelse, men siden da, hørte jeg intet fra dem.

Der er nu gået over to uger - og efter flere forsøg på at ringe og skrive til dem, har jeg intet svar fået. Desuden er det pågældende spil blevet fjerne fra hjemmesiden.

Jeg regner ikke med, at Game.dk nogensinde behandler min ordre. Men det er dårlig service, at det telefonnummer, som bliver opgivet i ordrebekræftelsen ikke eksisterer. Du læser korrekt! Det telefonnummer, som Game.dk henviser til i ordrebekræftelsen findes ikke! Derudover er der ingen respons på deres e-mail adresse, hvilket gør Game.dk til en forretning, som ikke kan kommunikeres med. Håbløst!

Derfor vil jeg bidrage med én stjerne til denne ".dk"-virksomhed, som ikke engang har danske filialer.

Note: Jeg havde egentligt tænkt mig, at give to stjerner til Game.dk på grund af min første handel med firmaet, men som jeg sad og skrev denne anmeldelse ilndså jeg, at Game.dk helt bør undgås af danske kunder. Hvordan skulle jeg, kunden de ikke gider at svare, gøre andet?

Reply from Game.dk

När du beställer från GAME.dk får du alltid TVÅ stycken mail.

Mail 1 är ett konfirmationsmail – det vill säga ett mail som bekräftar att vi mottagit din order. Kort sagt för att du ska veta att din order gått igenom.

Mail nummer 2 informerar att produkten har skickats från vårt lager.
Vi skickar ut produkter måndag till och med fredag förmiddag och mailbesked kommer samma dag.

Får man inte mail nummer 2 så har ingen produkt skickats.

Detta kan bero på många saker:
- Fel mailadress har angivits
- Vår mail har uppfattats som spam och filtrerats bort, men ligger bland ”skäp-mailen.
- Det kan också bero på att kortet nekats eller saknar täckning.
- Avslutningsvis kan problemet bero på att produkt är slut – exempelvis på grund av ett reklamationsärende.

Vi rekommenderar alla våra danska kunder att kontakta oss om de inte får ett mail att deras produkt har skickats relativt kort tid efter lagd order.

Kritiken om telefonnummer stämmer och det ska nu vara ändrat.
Vi förlorade vårt danska nummer när de fysiska butikerna slog igen.
Det är mycket olyckligt att fel nummer angivits.

PS. Vi jobbar även på en kampanj för att kompensera de kunder som fått utstå alla de här problemen och att ge bättre service för Danmark under 2012.

Dårlig service og ingen information

Jeg bestilte d 4 januar nogle Skylanders figurer til min søn som han mangler for at komme videre i spillet. Siden har jeg intet hørt. Pengene for spillet er reserveret på min konto, dog ikke hævet, men varen dukker ikke op. Jeg har fundet et telefon nummer til Sverige som jeg forgæves forsøger at ringe på. Her kommer man igennem til en telefon svarer der giver 4 valgmuligheder. Men uanset hvilken valgmulighed man taster bliver der ikke svaret. Jeg kan ikke se nogen steder om varen er udsolgt eller hvordan og får ingen information om hvorvidt de har tænkt sig at sende min vare eller om jeg aldrig modtager den.
Utrolig dårlig service. Kan garantere at det er SIDSTE gang jeg handler der.
Eneste beklagelse jeg kan gøre er at jeg ikke kiggede forbi denne side inden jeg bestilte min vare. Lektie lært.

Reply from Game.dk

Som tidigare sagt har vi haft fel telefonnummer i våra mailutskick.
Detta är nu ändrat.

Tråkigt att du aldrig mailade oss - i så fall hade du fått veta att Skylanders är slut hos vår leverantör och nya produkter väntas in i mitten av Februari.

För alla de som är missnöjda, men enbart väljer att ringa - vår mail är det bästa sättet att kontakta oss.
Att spamma oss gör inte att man får snabbare service.

Avslutningsvis tar vi bara betalt i samband med att vi skickar ut vår produkt.
Däremot kan bank välja att reservera pengarna - detta är dock inget vi styr över.

Dårligt, meget dårligt.

Jeg bestilte fredag morgen i håb om at de kunne levere dagen efter, uden held.
mandag modtog jeg så et mail om at de havde trukket pengende så jeg regnede med at spille var her i dag (Tirsdag) men nej.

Så ville jeg prøve at kontakte firmaet for at finde ud af om posten havde mistet min pakke og det er så her jeg finder ud af at det er umuligt.

Der er ganske simpel ikke et dansk nummer du kan ringe til eller en dansk mail du kan skrive til selv om du er gået ind på game.DK

Så min anbefaling til alle er at i finder et andet sted og købe ting, der er mange firmaer på nettet så vølg en der virker.

Reply from Game.dk

GAME.dk sköts och drivs helt från Sverige.
Har man inte fått mail 2 mail, där mail nummer 2 säger att produkten är skickad, så är varan inte skickad.
Vi tar inte betalt förrän produkten är skickad.
Banken kan däremot reservera pengarna tidigare, men detta beror på banken – inte oss.

På vår sida står att alla ordrar lagda före klockan 10 skickas samma dag.
Vi funderar på att ändra till före klockan 9...

Thomas har hur som helst lagt sin order 10.23 och därför skickades hans produkt förstås inte förrän på måndagen.
Produkter skickade från Sverige tar minst 2 dagar.

Alla köpvillkor som gäller för GAME.dk står på hemsidan och i samband med sitt köp måste dessa villkor godkännas.
Det känns därför lite konstigt att Thomas klagar på allting som han har godkänt och borde känna till.

Köpvillkor:

Sikke noget lort!

vi bestilte to spil op til jul, og game.dk var de eneste der lovede at kunne levere inden jul...
I stedet for et PS3 spil fik vi et PC spil, men det bedste var at begge spil kom efter jul - bravo!

Som mange skriver her, kan man hverken ringe eller skrive til firmaet, jeg har nu sendt varene retur, og har en fornemmelse af at vi aldrig ser pengene igen:-( og virksomheden bor i Sverige, selvom det ligner et dansk site...

ØV OG ATTER ØV

Endnu engang kan jeg bare fortryde at jeg ikke lige huskede at checke virksomheden her, hellere undvære en gave, end nøjes med en bar røv at trutte i!!!!

Desværre skal man give en stjerne og det er lige i overkanten her

Ukontaktbart firma

Har købt et spil, som skulle byttes. Nu har jeg i to uger forsøgt at komme igennem til dig for at få fat i det returnummer, som de kræver. Stadig uden held!!!

Ukontaktbar firmer

Bestilt game ---------- Kom ikke
Kunderservice telefon ---------- Virker Ikke
Sendt 3 e-mails til dem --------- De svare Ikke

Vil du købe spil online ????

!!!!! BRUG DEM IKKE !!!!!

Reply from Game.dk

Spelet kund beställde tog slut hos alla leverantörer i hela Skandinavien.
Tyvärr gick några få orders igenom trots att spelet var slut.

Ja, vill man ringa måste man använda det svenska supportnumret tyvärr...
Rätt info är nu uppdaterad.

Att kund skickade 3 mail och inte fick svar är INTE sant.
Vi svarade på mail nummer 3 och förklarade hur det låg till och såg till att kund fick sina pengar tillbaka.

Levering efter 2 dage. Perfekt.

Bestilte FIFA 12 og modtog det 2 hverdage efter.

Vad roligt!
På återseende. =)