GameBits.dk reviews

GameBits.dk reviews

9.2

Meget fin og hurtig levering

Smidig handel med meget fin information om leveringsstatus undervejs.
Jeg vil helt klart handle her igen, hvis jeg får behov for mere elektronik. :-)

Første indtryk er vigtigt!

Jeg købte God of War Saga boksen hos Gamebits.dk og er som altid ved køb hos nye forhandlere, lidt skeptisk.

Blandt andet da jeg fandt ud af at 2 af spillene der hører med, kræver at man taster en voucher kode ind på en amerikansk PSN bruger.

Dette fandt jeg ud af ved at kontakte dem efter købet og ganske som de skrev, virkede det perfekt!

Fuld tilfreds

Ved bestilling inden kl.13 skulle varen sendes samme dag. Det skete også og jeg modtog vatren n æste dag.Så meget tilfreds

Fantastisk kundeservice !

Havde nogen problemer med min Infamous Second Son bestilling, sendt en email til dem, fik et svar indenfor 5 min var de tilbud at løse problemet. Jeg acceperet løsning og er MEGET tilfreds. Kan godt anbefale Gamebits og vil gerne rose deres kundeservice. PERFEKT !

Blev ikke sendt

Så det her er første gang jeg bestiller hos Gamebits og er ærlig talt ikke særlig imponeret. Jeg forudbestilte spillet Titanfall Den 26/2/2014. Jeg har set at spillet ville blive udgivet den 13'ende og Gamebits sagde at spillet ville ankomme til "Release-Date".
Jeg synes det er dårlig service. Anbefaler at købe fra Gamestop eller Elgiganten.

Super Hurtig Levering

Bestilte Retro Radio mandag kl. 11. Hentede varen i GLS pakkeshop næste morgen.
Fin indpakning og god orientering fra ordre til modtagelse :o)

Lige efter bogen - Kan anbefales

Bestilt - betalt og leveret som aftalt. Det kan ikke gøres bedre :-)
Gratis levering !!!

Samt hurtig respons på mail spørgsmål vedr. et produkt.

God hjemmeside med hurtig levering

God hjemmeside med hurtig levering via GLS.
Hjemmeside kan anbefales til andre.

Fantastisk service - selv på en lørdag eftermiddag/aften!!

Lavede en forspørgsel til Gamebit en lørdag eftermiddag og der lå svar inden aftenen var omme.
Godt svar med relevant indhold, som kunne bruges.
Produktet kom hurtigt og fungerede optimalt.
God service, relevant svar, hurtig levering!
PERFEKT!!

Annulleret ordre.

Bestilte nogle ps3 mikrofoner ved gamebits. 24 timer efter får jeg en mail om de har har anulleret min ordre, da de ikke har det på lager alligevel. De kommer med en undskyldning om at deres lager i 99,99% af tilfældene plejer at passe - mærkeligt at jeg så lige er den 00,01% det går ud over? Men fik i det mindste en mail, og de har vidst ikke hævet beløbet på min konto. Syntes dog det er super træls at man skal igennem ordnen, opgive alverdens oplysninger og så får man ikke sin vare alligevel.

super!

bestilt d. 21 om aftenen, leveret d 23. Helt i orden!

Byttede hurtigt

Uret jeg købte var i stykker ved ankomst, men en mail og de byttede hurtigt, hvilket var vigtigt lige før jul. Fin service

Rusten side men god service

det er nu anden gang jeg bestiller fra gamebits, og igen har jeg fået rigtig god service. de holder hvad de lover mht. forsendelser, og de er gode til at have brugbar information på deres hjemmeside. Men når vi så taler om hjemmesiden, kunne den efter min mening godt bruge en overhaul, da det godt kunne ligne en hjemmeside man gik på trustpilot for at læse om ;). men udover det er jeg glad for at have handlet der, og kommer nok også til at gøre det igen

Nemt og hurtigt

Bestilte lige inden jul en wii controller.
Meget få dage efter stod jeg med den i hånden.

Kan kun anbefale og handle hos Gamebits da jeg oplevede hurtig levering og uden problemer.

En god butik

Trods en lille glemsomhed i deres lagerstatus har de altid været hurtige til at melde ud og sende varerne inden for rimelig tid.

Jeg har nu revideret anmeldelsen efter den lille sag blev ordnet med det samme.

Gamebits er en god butik man roligt kan stole på.

Gamebits vi lander på 5 stjerner.

Begrundelse
Sender så hurtigt de kan hvis varen er på lager (har ofte modtaget en vare dagen efter bestillingen)
Ellers er de gode til at give en melding om hvor lang tid der vil gå (hvis varen ikke skulle være på lager)
GameBits.dk

Reply from GameBits.dk

Det er korrekt.. og korrekt.. Det er en fejl de står til salg på hjemmesiden, for vi har ikke flere.. Efter du gav os besked om ovenstående, forærede vi den alle væk til vores Facebook brugere gratis, til alle som kunne have interesse i at spille den sidste tid serverne var åbne..

bestilte tæt på jul, varen kom 2 dage efter , perfekt.

selvom det var tæt på jul, kom varen 2 dage efter til pakkeshoppen tæt på os. Hurtigt , effektivt, og varen lever op til det de lover på webben (en controller til ps3)

Ringe beskrivelse af produktet online

Desværre havde jeg bestilt et produkt som var af rimeligt ringe kvalitet samt et hvor jeg ikke helt synes at beskivelsen online passede.
Jeg havde bestilt en beskyttelsescover til en NDS-XL, som er enormt løst og mærkeligt at holde på. Derudover havde jeg bestilt en NDS taske, hvor der i beskrivelsen stod at den fint kunne rumme en NDS XL - det kan den også (lige præcist) men så heller ikke mere.

Men - sønnike var glad og tilfreds - så det er jeg i sidste ende også.
Servicen var helt i top - hurtig forsendelse!

Nem og hurtigt

Nem og hurtig handel. Kan klart anbefales

Kan anbefales !

Det er for godt til at være sandt

Det billigst sted jeg kunne købe dette spil og jeg var lige ved at falde ned af min stol da jeg så det ;-) + der var fri fragt så kan kun sige : SÅ KØRE DET FOR DIG :-D

GameBits.dk Details

GameBits.dk - Levering siden 1996 og er en af de ældste spilbutikker i Danmark. Stort udvalg, stabil levering og stort fokus på tilbehør er hvad der kendetegner os. 100% AFSENDELSE Hele sortimentet i shoppen er på EGET LAGER i Danmark! Det er din og vores garanti for at varen kan afgå med det samme. Vores ordrer forløber helt problemfrit fordi VI HAR VAREN! GOD FORNØJELSE Shop idag, og bliv ikke overrasket når du har varen allerede imorgen!

Visit GameBits.dk

Write to: info@gamebits.dk
We live here: Hvidkildevej 1 (ingen afhentning)
2400 København NV