Gamelaunch reviews

Gamelaunch reviews

6.5

Grænseoverskridende dårlig support

Jeg har for et godt stykke tid siden købt en livstids BNC, og så pludselig var den ikke oppe mere. Jeg gav det 14 dage før jeg kontaktede deres support. Da jeg så kontaktede dem, og spurgte hvad der var galt, gik der 3 døgn før jeg fik svar, og svaret var fuldstændig ubrugeligt: "Vi er ved at flytte alle vores bnc til et helt andet netværk." hvorefter min ticket bare bliver lukket. Jeg genåbner den så, og spørger om hvor lang tid der går før min BNC kommer op og køre igen. Nu går der så 6 døgn før jeg får svar: "Vi ved ikke hvornår det sker."

Hvad er det for noget at byde mig? Nu vil jeg skyde på at min BNC har været nede i en måneds tid, og jeg antager at alle andre BNCs også er nede. Det er simpelthen for ringe, og hvis der var nogle andre der udbød livstids BNC'er havde jeg skiftet OMGÅENDE.

Super Service

Jeg må simpelthen give 5 stjerner da jeg den. 13. Jun. 2013 købte min teamspeak 3 server hos gamelaunch.dk der har leveret en utrolig service samtidigt med et godt og billigt "produkt". De er altid til at snakke med og altid behjælpelig så kan klart anbefale dem hvis man søger et sted med god service.

God service.

Jeg købte en server fra Gamelaunch d. 5 december kl 23.00, i håb om at få serveren med det samme, hvilket der stod man ville på siden. 15 min efter købet fik jeg en mail om at de desværre ikke kunne levere severen automatisk, og at de måtte gøre det manuelt. Dette ville tage 24-48 timer skrev også til mig. Jeg ville gerne have serveren med det samme, så fandt en anden udbyder, hvor det på dagen var muligt at få en server.

De beklagede fejlen og grundet ændring af deres system, så havde de problemer den aftalen. Jeg fik alle mine penge tilbage med det samme, så det er god stil.
Vil handle der en anden gang hvis jeg ikke skulle bruge den med det samme.

Måske endnu bedre ???

Så skiftede jeg fra anden udbyder med TS3
Vi er en lille hygge gruppe der stort set spiller et par timer hver aften alle ugens dage!
Min tidligere udbyder blev som alle andre ramt af Ddos angreb og de har sikkert kæmpet en brav kamp mod de få idioter der ødelægger det for andre.
har haft samme udbyder i flere år, men siden de flyttede adresse tidligere på året og samtidig blev bombet ned af Ddos angrab har support og ren info været hvad jeg ville kalde en by i Rusland og når man så skal vente over 7-8 dage på svar i ticket har jeg nu valgt at give en anden chancen, dermed ikke sagt vores lykke er gjort, men vi håber, ellers findes der da flere derude der tilbyder samme service.
Sjovt de få Svenske og Norske jeg kender og snakker på har ikke de problemer som i DK med deres TS3.
Nå men held og lykke Gamelaunch.dk med og holde mine 4 stjerner oppe, de kan jo nedgraderes eller op :)

Decent Teamspeak 3 hosting

Jeg har haft en Teamspeak 3 server hos gamelaunch i 6 måneder nu og jeg har haft få problemer og når jeg har haft problemer blev de fikset inden for 48 timer og de fleste af de få problemer har været netværksangreb på deres servere.

For mange problemer

Så kigger vi efter ny teamspeak server, alt for mange problemer med stabiliteten og der kommer ingen udmelding fra dem af når der er problemer.

Driftstatus findes ikke på deres side, men det kan også være lige meget for når teamspeak serverene er nede, så virker hjemmesiden heller ikke.

Vi har haft problemer over lang tid og nu tager vi konsekvensen og finder anden udbyder.
Gamelaunch ApS

Reply from Gamelaunch ApS

Hej Martin.

Du kan finde status på https://www.facebook.com/gamelaunch

Forstår godt at I skifter udbyder da det ikke har kørt optimalt i et godt stykke tid.
Vi har desværre været under utallige angreb med op til 8000 Mbit/s 20-30 gange dagligt til 10-20 forskellige IP adresser hos os. Hele vores netværk er så blevet overlastet og intet har fungeret mens det har stået på. Vi har dagligt blokeret for bunkevis af IP adresser og netværk, men de har så bare skiftet og angrebet os fra andre netværk.
Vi har fået rimeligt styr på det og der har ikke angreb i nogle dage. Om det skyldes de tiltag vi har lavet eller om det bare skyldes at de er stoppet ved vi ikke.

Vi undskylder for problemerne og har gjort vores bedste for at stoppe og minimere angrebene, men det har desværre ikke lykkedes for os.

Håber du får en bedre oplevelse hos din nye udbyder.

Utrolig ringe service

Jeg købte en ventrilo i håb om at de kunne hoste noget der var bedre end alt andet jeg har prøvet - ALT jeg har oplevet dog, er at der er konstant 50000+ ping på serveren, folk bliver smidt af tilfældigt - og pludselig dør serveren samt deres website.

Der er ingen info, ingen support svar på tickets - godt råd: Hold jer fra gamelaunch, det er ikke hvad det engang var .
Gamelaunch ApS

Reply from Gamelaunch ApS

Som der også står skrevet på vores facebook side og som vi har svaret til alle der har skrevet support tickets til os, så har vi haft DDOS angreb på vores netværk med op til 8000 Mbit/s og det har betyder at alle vores services har haft høj ping eller ingen forbindelse. Det er flere af vores servere der har været angrebet og det er sket på alle tidspunkter i døgnet.

Når det så er sagt så er det selvfølgelig skide irriterende for dig, vores andre kunder og for os der har stået magtesløse og intet har kunnet gøre andet end at blokere for angrebene når de er sket, for bare at se at der angribes fra andre IP adresser og imod andre af vores servere .

Enkel bestilling og god Teamspeak server

Købte en Teamspeak til vores guild og det gik hurtigt og let. og den var klar i løbet af få minutter.

Fantastisk site!

Man får altid god service ved dem, jeg vil altid købe mine BNC's her :)

Fantastisk god service.

Jeg har kun oplevet positiv service hos Gamelaunch.dk, selv om man kan blive irriteret hvis man ikke lige får support midt om natten, men ved jo godt det på ingen måde kan forventes. Så snart nogen supportere ser mit spørgsmål på kanalen, så plejer de nok at svare mig. Så kun positivt herfra.

Har lejet servere flere forskellige steder, men har aldrig haft en så god som den jeg har nu.

Kanon servere

Har server, webhotel og VPS hos dem og de kører alle perfekt!

Bedste service og servere ever

Ja må lige knytte en kommentar til gamelaunch, de har de bedste servere jeg til dato har haft med at gøre, deres service er ligeledes helt i top og de er altid til at snakke med :) havde problemer med noget betaling da jeg havde overset datoerne og vubti dem rykkede de bare lige så det kommer til at passe med der står penge på kontoen igen :)

Så gamelaunch kan helt klart anbefaldes til alle der skal bruge severe eller VT til CS eller CSS

Fremragende Source servere der bare virker

min klan og jeg har haft stor glæde at vores Source server og den fungerer som det skal.

Fin nok

Har både haft cs server og ventrilo her, og det har altid fungeret rimelig okay. Deres kundeservice er også okay, men en smule besværligt at komme igennem til engang imellem. Alt i alt en okay sted at hoste sine servere.

okay firma

Har ingen problemer med betaling eller kvalitet af min ts3 server fra gamelaunch vil dog sige at på de sidste 3 mdr har den været nede 3 gange hvilket jeg ikke mener er optimalt, men har dog fået svar tilbage den ene gang

09/06-2013

sætter nu min karakter ned til 3 stjerner da der igennem den sidste uge flere gange daglig er udfald og dc på ts3 serveren af ca 15-30 min varighed. På samme tidspunkt som serveren går ned duer deres side heller ikke. De sidste 3 dage har jeg prøvet og trykke på support knappen men den er ude af drift (står og loader for evigt).
Er pt ved at lede efter anden udbyder

Jeg har haft både CS 1.6 server og 50 slots VT hos gamelaunch. Begge dele har haft en oppetid på 100%. Det er der faktisk rigtigt mange hosting selskaber der kan præstere. Det der skiller gamelaunch.dk ud er servicen: Jeg havde ikke fået afmeldt automatisk fornyelse af min VT serveren, og derfor hev de retmæssigt en ret stor klat penge på min konto, og fornyede den i et helt år :-( Jeg skrev en mail til support om at det var en fejl og jeg gerne ville have serveren lukket (og mine penge tilbage). Indrømmet, så gjorde jeg mig faktisk klar på det helt store slagsmål, idet jeg selv havde glemt at framelde den. Men der var ingen brok overhovedet. Jeg fik mine penge tilbage, hver en krone. Jeg tror de fleste andre som minimum havde afkrævet mig mindst en måneds betaling. Men ikke her, så 5 stjerner!

Hurtig levering....

Købte en Counter-Strike Source og en Ventrilo server her til aften. Levering af serverne skete under et minut og jeg har nu min egen FFA server kørende og vennerne sidder klar på Ventrilo. Så skal der skal games hele natten

CSserver og vt

Har haft cs server og vt server i en 3-4 år nu og har kun oplevet mikroskopiske problemer , god og kompetent support, de få gange man har haft brug for det. 5 herfra , klart

Købt TeamSpeak 3 server

Jeg købte igår en TeamSpeak 3 server hos Gamelaunch og det præcis som forventet.
Jeg valgte antal brugere på deres hjemmeside og oprettede en konto og betalte for serveren. Mindre end 10 sekunder efter var der en email i min gmail med server indformationerne.
Det kører faktisk så godt at vi allerede har opgraderet til flere brugere og det foregik også automatisk direkte fra deres hjemmeside.
Så nu kan vi være 40 mennesker online på samme tid :-)

Blevet en meget ringe virksomhed :/

Var engang gode, hurtige og responsive, men nu går der 24 timer+ for simpel support med TS3 og meget meget ringe envejs support selv når det er aktuelt. Virksomheden tager sig dog stadig betalt for dine nede tid og når denne strækker sig i over 24 timer er det rimeligt lamt.
Deres kommentar om BETA software viser bare hvor ufatteligt ringe deres virksomheds forståelse er. Hvis man tager sig betaling for en service er det ikke kunderne der skal skrives af med ord som "BETA" eller "virker ikke".

Gamelaunch ApS Details

Udbyder af online spil services som Counter-Strike gameservere, Ventrilo & Teamspeak voice servere samt salg af BNC og spil.

Visit Gamelaunch

We live here: Columbinevej 9