Gamepimp reviews

Gamepimp reviews

5.4

Godt forløb

Jeg er kun tilfreds. Fik min vare inden for den uge jeg blev lovet, og spillet installerede fint. Kommer gerne igen, og anbefaler gerne butikken til andre.

Dårlig service

Jeg bestilte et ps2 spil den 14/6, efter at have rykket flere gange modtog jeg spillet d.2/7 - det var sendt fra England, og brugt og ridset ( havde inden bestilling checket at spillet var nyt og på Dansk lager ) samme dag kontakter jeg dem og klager, der går 3 dage før de gider svare på mail og telefonen tager de ikke, de ønsker ikke spillet retur og vil sørge for at jeg får pengene tilbage for købet kr. 298,99 for et brugt spil - har igen d. 20/7 rykket for afslutning af sagen, men har d.d. d. 10/8 intet hørt.
Jeg handler aldrig der mere og vil stærkt fraråde andre til at gøre det, håber de selv læser dette og sørger for at afslutte dagen, kr. 298,99 er mange penge for en studerende.
Mvh. Bodil

Ingen Info om langsom levering

Har bestil et spil der er på lager for 3'dage siden, og det er tilsyneladende fortsat ikke på vej -'og jeg har ingen Info fået ud over at ofrene er registreret. Ikke godt nok!

God handel og fin levering

Alt gik som det skulle. God og hurtig levering lige til doeren

dejligt enkelt og nemt

det var godt de var der så vi kunne spille det også

Suverænt

God side med mange gamle spil man ellers ikke kan finde i andre butikker. Jeg har købt her et par gange, og er godt tilfreds. Somme tider lidt lang leveringstid, men det kommer altid frem.

Jeg giver 5 stjerner fordi jeg er meget tilfreds, og ikke kan finde på noget der skulle trække seriøst ned.

Godt site

Fik varen hurtigt, og er derfor en glad kunde.

Tak for denne gang. Jeg kommer tilbage.

Svindel og humbug.

Hvorfor kan man ikke give 0 stjerner ? De fortjener minus 10.

Bestilte 2 stk. Xbox 360 spil fra Gamepimp, fordi de nu havde dem.
Forventede til at starte med fra teksten at det var helt nye spil i folie-indpakning der var tale om, men da jeg så modtager det første, fordi det andet først kunne komme hele 2 måneder senere! At det var det ikke, kasetten var ødelagt flere steder, disken var ridset som ind i helvedet, og jeg tænkte.
"Så for satan, så skal der virkelig annulleres."

Det kan man bare ikke for der er slet ikke bemanding på telefonen, overhovedet. Email svar kommer først 1½ måned efter man har sendt det første.

Ren svindel og fuskeri, sådan som jeg kan regne det ud, er det nogle gutter der har en ven i England, som køber de bestilte varer fra Game, GameStop eller hvad de nu køber spillene fra, og sender det i deres eget firma. (Der var en GameStop kvittering i det andet spil jeg modtog.)

Jeg gider simpelthen ikke gøre noget ved sagen, andet end at jeg melder dem til forbrugerstyrelsen for svindel og noget der kan ligne skattesvindel.

Hold jer LANGT VÆK fra dette firma, de tager røven noget så grufuldt på jer.

Svindelfirma - hold jer langt væk......

Svindelfirma !!

Bestilt en vare der aldrig er kommet frem, pengene er dog blevet trukket på min konto.

Telefonisk henvendelse til firma ikke muligt, de svarer aldrig telefonen.

Den ene dårlige undskyldning efter den anden fra firma på mail.....

Nu svarer de ikke på mine henvendelser og stadig ikke set skyggen af mine penge.

Godt :-)

Nemt at bestille og ingen problemer ved levering..

Købte et gammelt xbox spil

Det kan være rigtig svært at finde gamle klassikere til xbox, men hos gamepimp er der næsten flere gamle end nye spil. Til gengæld ser det ikke ud som om de har tilføjet nye det sidste stykke tid. Kan ikke finde den seneste FIFA til nogen af konsollerne f.eks. Men hver butik sin niche, så det er fint.

Spillet kom ikke plumberet, men var i fin stand. Jeg kunne forestille mig at det har været igennem et par forskellige forhandlere der ikke kunne komme af med spillet inden det havnede hos gamepimp. Og at det i den proces har fået taget plumberingen af. Butikkerne på strøget gemmer altid "disken bag disken", så hvis bare et spil på et eller andet tidspunkt har ligget til salg i en fysisk butik er plumberingen røget. Men det er heller ikke så vigtigt, med mindre der er tale om et onlinespil, der skal man være helt sikker på at koden er ubrugt.

Alt i alt en fin butik, som sagt mest til de spil man ikke finder andre steder. Tror de får det meste af deres produkter ind fra udlandet, og derfor har de et lidt andet sortiment.

Takker

Rigtig fint at blive opfordret til at bedømme. Det viser at I er interesseret i jeres omdømme. Jeg er nogenlunde tilfreds.Jeg kunne ikke komme igennem på telefonen da jeg havde et spørgsmål til installationen. Men jeg kom igennem til Ubisoft i stedet, så nu har jeg en glad datter.

God handel

Har handlet her et par gange og er tilfreds. Ikke så hurtigt levering som Coolshop, men stadig ok.

God handel

Og gode priser. Tak for det.

Billigt og brugervenligt site

Sitet har mange forskellige titler til gode priser, der generelt gør Gamepimp at foretrække frem for andre sites.

DÅLIG SERVICE

Bestilte et spil til min søn den 28/3, og på deres hjemmeside stod der 5 - 7 dages levering. den 10/4 Fik jeg en mail at nu var det afsendt. og først d. 16/4 modtog vi spillet.
En anden fantastisk ting er at man kan ringe en million gange uden at de tager deres telefon.

Vil på ingen måde anbefale dette firma til nogen

Sent men den kom frem

den kom frem efter den første va blevet væk

Meget dårlig ide at handle med gamepimp.

I starten af Januar bestilte jeg to spil, som kom 20 dage efter, imellem tiden var jeg blevet træt af at vente så jeg fandt spillene et andet sted. de kom efter 2 dage. har sendt de to spil tilbage til gamepimp, men har ikke fået mine penge tilbage, og det halvanden månede siden nu. jeg har prøvet at ringe flere gange men de er ikke til at få kontakt til.
så jeg vil bestemt ikke anbefalde dem til nogen.

SVINDELFIRMA!!

Det er lige gået op for mig at gamepimp.dk og zupernova.dk har samme CVR-nr. Dvs at det er et og samme firma. Zupernova.dk har en meget dårlig score her på trustpilot.dk

min anklage komme af følgende:
Når man skriver en mail til gamepimp.dk skal man skrive til support@stcnord.dk. Hvis man går ind på CVR.dk for at søge efter gamepimp.dk finder man ingenting, men hvis man derimod søger efter stcnord finder man at CVR-nr er 28038593. Det er så sjovt nok det samme cvr nummer som zupernova.dk også vælger at bruge. Ergo må det være det samme firma!!

Derudover bruger de også samme fax nummer.

Se vedlagte billeder

Tilsidst men ikke mindst, så har jeg stadig ikke fået mit spil fra gamepimp.dk, har nu ventet en måned. :(

STCNORD Details

Salg af KONSOLSPIL og COMPUTERSPIL - køb spil til PS3, PS2, X360, XBOX, Wii, Gameboy, PC, PSP og meget mere her >>

Visit Gamepimp

We live here: Hammerensgade 1, 2. sal