Gamereactor reviews

Gamereactor reviews

8.2

Udelukkende godt

Tilmeldte mig og fik min Starcraft 2: HOTS beta key som lovet. Jeg bøjer og takker, i er sgu gode nok.

Gratis og godt.

Gamereactors blad er (hvis du kan finde det, hvilket ikke altid er nemt) flot layoutet, hyggeligt at læse på farten og et godt alternativ til de engelsksprogede magasiner (der koster). Deres anmeldelser er som regel gode, dog har jeg aldrig lagt den store tro på hverken deres filmanmeldelser, eller musik anmeldelser, der virker en smule korte og forjagede - men det er jo heller ikke derfor jeg læser bladet!
Jeg har selv læst det i flere år og jeg bliver altid lidt glad når jeg finder det i butikker. Og så er det jo dejligt at det er et gratis magasin! Deres hjemmeside er rig på gamernyheder, anmeldelser, artikler og har et godt indebygget forum. Når jeg mangler et andet synspunkt end f.eks. IGN.com går jeg tit til GR.

God side

Holdet herinde bekymrer sig om siden,og dens brugere. Byttecentralen bliver der også holdt godt øje med fra moderatorerne på isden, og man kan bedømme handlen senere i en tråd. Så man føler sig sikker. :)

Søger du en dansk gaming site?

Kig ikke længere, Gamereactor.dk er super i front, når det gælder det danske forum for gamers, masser af dansker at finde og spille med, debatter, nyheder og konkurrencer, der kan virkelig sætte sit underholdning i højre gear.

De prøver nye ting, forbreder siden, snakker med brugerne osv, der en god stemning derinde, og jeg har været derinde, i flere år. Er ikke så aktiv derinde som jeg har været, men nyheder tjekker jeg altid derinde.

Skandinaviens største ( og bedste) spilsite!

Jeg bruger selv gamereactor til dagli. om det så er til at købe/sælge spil mm. eller bare læse andmeldelser af de sidste nye spil. gamereactor er et pålideligt site med pålidelige brugere hvor alle kan stole på hinanden.

Forummet er delt op så de pc interreserede har et sted at snakke om det sidste nye pc lir. playstation ejere har deres forum. xbox ejere har også er forum. og selvfølgelig er der et til nintendo fans også. oven i det er der alle de andre forummer som bl.a omhandler: gadgets, film, off-topic, lolly-links, tal med gamereactor og byttecentralen.
gamereactor er et super fedt sted at være, du kan altid finde en person der vil hjælpe dig med fx. et installationsproblem. du kan bare oprette en tråd. desuden kan du læse brugernes andmeldelser af deres egne spil og læse deres blogs om alt mellem himmel og jord.

Gamereactor er stedet hvor den seriøse gamer eller fritidsgameren kan mænge sig med jævnbyrdige. hvadenten om du vil have det sjovt, debatere eller købe og sælge noget.. =)

Bedste spil site..!

Et rigtig godt sted at sælge, og købe brugte spil. Og så er det et super spil site..!

Rigtig god side

Har efterhånden købt og solgt meget på den side, og har aldrig oplevet problemer. Folk er seriøse når man handler.

Udover det er Gamereactor Skandinaviens bedste spilsite.

Is Gamereactor your company?

Visit Gamereactor