Gameservers reviews

Gameservers reviews

4.4

Virker Super

Har haft server hos gameservers.com 4-5 gange.
Der har aldrig været nogen problemer og hvis der ligepludselig skete noget, så skrev jeg bare ind til dem også fixede de det på ingen tid ;)

Worst host I've ever encountered so far.

This is the worst game hosting company i know, I've had a server with them which lagged all the time and when I've complained about it they will always offer to change the machine on which the server located AND its IP....if you run servers you probably know that an IP change is not something you want to go thru.

The first time I've experienced excessive lag i went thru with them switching my server to another machine on another IP, a few weeks later, same problem, lag.

For about 1 year I've also managed a server donated by a friend which was hosted at gameservers.com, that server was lagging frequently as-well.

I have 1 other friend that hosts with gameservers.com, his server lags frequently also, he can not switch host due to the server being paid for 6 months.

4 separate machines in different countries, all lagging, i have nothing good to say about this host.

I advise you to stay away.

KAN IKKE ANBEFALES!

Købte en server sammen med min ven, og der har ikke været end problemer. FTP var broken og serveren kunne ikke stoppes.

Billig men dårlig!

KAN IKKE ANBEFALES!

Ingenting virkede fra køb. Serveren kunne ikke stoppes, og FTP virkede ikke. KØB ET ANDET STED TAK.

OK Gamehotel

Jeg har været kunde hos gameservers i 3 år, og har ikke haft de store problemer med serveren.

Det jeg synes
- Hurtig support
- Ikke helt lagfrie servere men ellers fungere de fint nok.
- Hurtig setup efter man har betalt for gameserveren
- Billige priser
- Dansk lokation til serverne :-)

Dårlig support, Dårlig sikkerhed, Dårlig oppe tid på TS3 og forvirrende måde og betale på

Min server lagger utroligt meget, og den bliver også meget ddos'et, og når jeg kontakter dem om at jeg bliver ddos'et sætter de den bare så en "Null Route" i 3 dage.

Man kan ikke se når man skal betaler, og når man spørge support om og få erstattet, skriver de at du har fået det på indtil, når man logger ind og ser om man skal betale er kontoen gået i - igen samme tidspunkt som før ?

På et tidspunkt tog jeg 2 mere slots på min server. Problemet med det var bare at når serveren blev fuld var der 2 som kun kunne sidde på spec og se på. (Og det var ikke det jeg ville have.) Da jeg skrev til support var de blanke og kunne se hvad der gjorde det.

Deres Teamspeak servere går ned MINDST en gang om uden i Danmark, så jeg prøvede og skifte den til Tyskland. Det hjælp dog ikke ret meget, for det gjorde bare at den gik ned 2 gange om dagen.

Billige servere, men du kan alligevel ikke sige det er pengene værd.

lag og kvalitet

man oplever meget lag og at serveren crasher for tiden det var skide godt engang men nu synes jeg et er blevet noget amatør hosting servern crasher mindst 3 gange om dagen og selv lige når der er flest på det kan man jo ikke bruge til en skid

og mange af de plugins de har virker ikke og få også serveren til at crashe

1 af 5

ganske gode

har en minecraft server ved dem, er meget glad for den. dog døjer vi med at den går ned lidt mere ind den burde

Super gode server

Hey har haft server hos gameservers masser af gange pingen ligger på 5-20 har aldrig oplevet problemer og de har 24/7 support har maks oplevet at jeg skulle vente 3 timer men de kunne godt få nogen fler server i dk :)

Fantastisk!

okay vil lige starte af med at jeg har prøvet en del hosting side og kan kun sige at gameservers og fragnet må være nogle af de bedste jeg har prøvet, specielt gameservers da deres support svare insta og min de 2 bf3 sever jeg har haft have ikke downtime og kun en ping på omkring de 7 så kan ikke sige andet end at de selvføglig er lidt dyre men du får hvad du betale for :D

Dårlig support, dårlig server osv.

Prøvet en CS:S 66 tick 25 slot server i cirka 1 dag, og den så ud til at virke godt nok. Så afbestilte den for at derefter købe en 100 tick istedet for 66 tick, da jeg modtog den var tickrate enabler ikke installeret til at starte med som deres supporter lovet mig. Derefter da jeg aktiveret det ville dørene ikke åbne hvis man stod for tæt på dem, og da jeg skrev til deres support sagde de bare at de ikke vidste hvad der var igalt. Efter at have skrevet med dem, og deres svar bare var at der var en grund til at Valve havde disabled 100 tick. Endte det med at en af deres supportere geninstalleret det efter jeg havde fjernet det for at få serveren til at køre nogenlunde, og gjorde intet mere derefter. Fandt ud af hvordan man løste det 1 dag senere.

Derefter undret jeg mig over hvorfor der ikke kom nogen spillere ind overhovedet, fordi det plejer der ellers altid at gøre. Så satte mig til at kigge på Steams Masterlist (serverbrowser), og så at min server slet ikke var på listen. Eftersom at det er et problem med deres firewall, så kunne jeg ikke gøre noget ved det. Og krævet derfor alle mine penge tilbage.

Opsamling:
1. Dårlig teknisk support, som intet ved.
2. 100 tick virker ikke når man køber serveren.
3. Man kan ikke bare stoppe ens server, den vil altid genstarte
4. Serveren lagger efter den har kørt 2-3 dage i træk

Alt i alt, gør jegselv en tjeneste og hold jeg langt væk derfra.

God service, knap så god server

Deres service var god og hurtig. Jeg havde dog nogle problemer med min 100tick CSS server. Den crashede tit. Dette fik mig til at afbestille den tre dage efter. 10min efter jeg skrev til dem at jeg gerne vil afbestille serveren fik jeg pengene igen

God service, gode servere, men...

Den hidtil bedste kundeservice jeg længe har set.
Skulle bruge noget hjælp. Oprettede en Ticket i deres system omkring 23:00 (Dansk tid) og fik svar 8 minutter senere.

De hjælper let med at løse de problemer der evt. skulle forekomme.

Dog er der nogle problemer mht. deres config filer. Jeg har flere gange været nød til at tage kontakt til dem, fordi den af en eller anden underlig årsag ikke har villet registrere mine opdateringer, af config filerne.

Serveren er dog ikke til at klage over. Har en CS:S og en VT server hos dem. Udover det med deres Config, så fungere alt andet perfekt.

4 stjerner herfra. 1 trukket fra pga. deres config fejl

God service, men knap så godt et produkt

Gameservers har en lang historie af god support, og de er meget gode til at give de svar man mangler. Men siden de er så populære som de er, har de også en del "fjender" der godt kan lide at angribe deres servere. Så fremt der ingen angreb er kører deres servere rigtig godt, især deres TS3 servere på ts23.gameservers.com
Jeg er yderst tilfreds med den behandling jeg har fået hos gameservers.

God support og stabile servere.

Kan kun anbefale GameServers.com
Har en 10 slots CW server i CS:S jeg betaler 40 DKK om måneden for, og med den support (der iøvrigt svarer på alle tider af døgnet og indenfor 15 minutter maks) er det et utrolig godt køb.
Desuden er de gode til at oplyse om evt. problemer hos Steam osv.

Irriterende når det ikke virker!

Jeg havde købt en CS:S server 12 slots, 100 tickrate og det blev 150 Dkr.
1. Serveren var langtid om at loade færdig så den stod bare på "Pending" i 24 timer.
2. Mange af gameservers.com's mods virker ikke og får serveren til at crashe
3. Min server crashede over 5 gange på næste en dag.
Men når alt kommer til alt får man en server der er god og uden lag.
Dog kunne de godt sætte prisen ned når man tænker på at mange af deres mods ikke virker.

Udmærket Virksomhed

Tjaa, bestilte min VT server, og fik den lige med det samme, det var en god handel.

Gode og dårlige oplevelser

Jeg har købt mange servere på gameserers, men den oplevelse der fik mig til at afbestille alle mine servers og beslutte at jeg ikke gad handle der mere var da jeg fik købt en 24 slot server efter en måned havde jeg afbestilt den ved en fejl, jeg får den tilbage en uge senere fordi jeg skriver til support, men så er prisen steget med 150 kr! Det skriver jeg så til support, men de siger at prisen skulle være korrekt. Så skriver jeg at jeg ikke er interreseret i den fordi at det ikke er den rigtige pris og de fjerner den. Jeg kigger bagefter i min liste og køb jeg har foretaget mig, og tænker om jeg skal skrive det til dem at de skal tjekke dengang jeg købte den så de kan se at prisen var 150 kr mindre, men beslutter mig for ikke at gøre mere ved det. Det er nok sidste gang jeg handler der. Gameservers er udemærket, men jeg var nu lidt træt efter det der eftersom det var skyld i at jeg måtte skuffe mine medlemmer om at vi ikke havde en server mere. Har tilbudt dem at vi kunne købe en server et andet sted, men det gider de ikke takket være gameservers!

Hmm ja

De er gode nok men har en 20 slot mg server, den lagger lidt, da de kun ligger på omkring 175 i fps:S

Is Gameservers your company?

www.gameservers.com Details

Visit Gameservers