GameStop reviews

GameStop reviews

5.8

dårlig service!!! BRUUNS GALLERI

jeg var for 5 snart 6 uger siden ind med min PS4 kontroller fordi gummiet kig i stykker, her fik jeg at vide at der vil gå 2-4 uger før jeg får den igen fra reparation og nu har jeg ventet snart 6 uger. jeg har ringet til butikken i århus for at høre hvorfor der er gået så lang tid når jeg blev lovet højst 4 uger, her får jeg at vide at det ikke er deres jeg skal kontakte sony. ? havde jeg vidst at vente tiden var så lang havde jeg ventet med at aflevere den. mega dårlig service for det første skal man ringe 7 gange før de tager deres tlf. for det andet får jeg ikke en nu kontroller da der er reklamationsret på varen.. Vil ikke anbefale gamestop århus hellere købe jeres vare i Fona ..

alt for ringe behandling i GameStop aalborg storcenter. .

Første gang. . Jeg havde købt et spil derinde (Condemned til 50kr brugt) efter 2 dage hvor det bare har lagt i posen på mit bord vælger jeg at prøve det, men så opdager jeg er stor flænge der går fra midten og ud af, troede de plejede at tjekke inden de satte dem i. Så kommer jeg ud dagen efter med spillet og kvittering, og siger det som det er, han svarer "Vi tjekker altid spilende inden" så siger jeg hvad gør vi så "han vil ingen ting gøre, og vælger derfor at smide spillet i skralderen lige foran mig. havde nok en dårlig dag tænkte jeg, men det var så ikke tilfældet eftersom han er på den måde alt for tit.

Anden gang.. Jeg står i kø med nogle spil jeg ville til at sælge, der er en foran mig, og hvad jeg vil mene er der 2 køer med 1 der betjener hver kø. Så blev det min tur, eller det troede jeg, da jeg var gået frem, så spørger han dem bagved i den anden kø om de ville betjenes .. jeg valgte bare at gå derefter..

Tilfreds kunde

Jeg køber næsten alle mine spil hos jer, det er dejligt at man kan få noget af vide om spillene inden man køber dem. Jeg køber som regel brugt når jeg kan få det, og de har altid virket som de skulle, så jeg kan kun være tilfreds.

Nanna

Kanon service og stor viden hos sælgere.

Jeg køber alt mit Xbox gear hos Gamestop, der har aldrig været problemer med noget hos dem, de er altid hurtige til at svare på spørgsmål og så har de en kæmpe interesse for de spil og maskiner de sælger.
Jeg købte en Xbox One og der var desværre noget bøvl med den, Lyngby afdelingen var super hurtige og professionelle til at få løst problemet og knap en uge senere havde jeg en ny maskine.
Det kan kun anbefales at man køber sin konsol eller spil hos Gamestop, da de virkeligt kan deres kram. Købte en enkelt gang en Xbox hos Fona, hvilket var en kæmpe fejl.

Ubehagelig oplevelse hos Gamestop Spinderiet

Lørdag d. 22 marts skulle vi indbytte 2 spil fra listen til et nyt spil (99er kampagne).

Vi blev bedt af salgsekspedient Dennis om at vise et gyldigt billedlegitimation. Vi har vist et opholdskort (med billedet og cpr nr. på) men til vores overraskelse havde han afviste det. Han sagde at ifl dansk lovgivning skulle vi vise enten et pas eller kørekort i stedet.

Vi gik hele vejen hjemme for at hente passet. Da vi kom tilbage til butikken og har vist det til ham, han kiggede på det og sagde at udenlandske pas er ikke god nok, det skal være et dansk pas (???). Er det ikke helt tydeligt at hvis man har et opholdskort, så har man IKKE et dansk pas. Hvorfor sendte han os hjemme så?!

Han havde forsøgt at ringe til hans chef, men kunne ikke få fat I ham. Og så sagde han "Prøv lige hør her. Jeg vil gør jer en tjeneste denne gang men fremover skal der fremvises et dansk pas." Det er latterligt og vi følgte os meget diskrimineret. Skal man være Dansk for at handle hos Gamestop!?! Vi har været kunde hos Gamestop i flere år og har aldrig oplevet noget lignende. Vi har også et Gamestop Power Trade Kort og har indbyttet og købt mange spil før uden at være dansk.

Ifølge de ofentlige (NEM-ID, SKAT, bank institutioner, osv) man kan bruge en af nedenstående former for gyldig billedlegitimation: •Nationalt kørekort udstedt i et EU/EØS land, Grønland eller Færøerne), Pas udstedt af offentlig myndighed i HJEMLAND, •Opholdstilladelse/opholdskort med billede udstedt i Danmark OSV! Hvorfor blev vores documenter afviste?

Vi var helt rystet over situationen og har besluttet at ringe til regional chef Roald for at afklare sagen. Han var meget venlig og var ked af forvirringen omkring pas. Han har bekræftet at udenlandske pas er en gyldig billedlegitimation. (Han får en stjerne i bedømmelse).

Gamestop bør undersøge mere om sagen og afklare de forskellige former for gyldig billedlegitimation samt uddanne medarbejderne til at undgå lignende situationer som denne i fremtiden for at yde en bedre kundeservice.

Lidt dyere end så mange andre, man servicen er også derefter. Jeg kan slet ikke genkende det billede som andre tegner, vedrørende service.. Priser, jo, det kan jeg godt følge folk lidt I, de er altså lidt dyrere end så mange andre, men du får altså også valuta for de 50-100 kr. Gamestop har sparet os for mange penge, bare ved at vi kan købe brugt, og vi kan spørge om spillet er passende til drengene.

Fair butik, horribel hjemmeside.

GameStop er for så vidt en fin nok butik, der dog tit prismæssigt bliver slået af andre butikker, brugt som nyt.
Mit største problem er at deres hjemmeside har så minimalt lidt info at det grænser på det ynkelige.

Jeg handler stort set aldrig hos GameStop netop på grund af deres hjemmeside.
Havde i bare haft noget så simpelt som priser på jeres varer på hjemmesiden (hvilket gamestop hjemmesiderne fra alle andre lande jeg har kigget på har), så kunne det være at jeg ville handle hos jer.

super service og god betjening i grenaa

Har handlet i Gamestop Grenaa og kan kun sige godt om service i buttiken og de andsate der er der hvis der er noget man ikke kan finde ud af gør de hvad de kan for og hjælp med og løse problemet.... de får 5 stjerner her fra

Ungerne elsker butikken

Hej

Jeg er mest I jeres butik når jeg bliver lokket med derind, af mine to børnebørn.
De elsker at være her og kan bruge flere timer med at kigge på spil.
Og selvom vi tit bare kigger uden at købe noget, så er de flinke til at vise nogle spil til ungerne, og de underholder også mig med lige snak.

Eneste minus der er ved jer, det er jeres priser. De ligger nogle gange lidt I overkanten I forhold til jeres konkurrenter, men ellers synes jeg/vi at I har en glimrende butik.

fed butik

Min kæreste og jeg elsker begge at komme I jeres butikker, der er altid noget spændende vi falder over

Top Top

Jeg kan ikke klage, jeg er altid glad når jeg går derfra met et par billige brugte spil I hånden :-D

Total i orden service

Gamestop Herning har god service og flink personale. Jeg bestilte Ps4 i god tid og fik den til launch, og alt fungerede som det skulle. De har altid gode spil i butikken, så der handler jeg helt sikkert igen.

Altid glade oplevelser

Jeg oplever kun godt I min lokale spilbiks.
De er flinke, ved hvad de snakker om, men de er også reelle hvis de ikke kender spillet, det kunne de godt nok lære noget af I Elgiganten

Så jeg betaler gerne 50 kr ekstra for et spil, når jeg ved at de siger god for spillet, og jeg er ikke blevet skuffet over deres anbefalinger endnu.

Red dead redemption, bedste køb EVER!

Dejlig butik

Denne anmeldelse er baseret på de to århus butikker

Det dårlige først, medarbejderne I Bruuns galleri kan tit have meget travlt, det betyder desværre også at man ikke kanr regne med same vejledning som den anden butik I århus, men ved man hvad man skal have, så er bruuns butikken Ganske fin, og det gælder jo alle butikker I det storcenter.

Ellers har jeg altid kunnet få svar på mine spørgsmål og jeg er rigtig glad for den xbox jeg blev anbefalet af manden I Center Nord.

Gamestop er nogle gange lidt dyrere end andre, men tit er de altså også billigere, det handler bare om at kigge sig lidt for.
Og jeg forstår ikke folk her på siden der beklager sig over hvad man får for sine spil, pånær når jeg har haft fifa med, så har jeg altid fået en god værdi I center nord.

Keep it up guys :-)

Super god service.... Gentagende gange!!

Jeg har ikke andet end gode oplevelser med gamestop i Waves i Greve.
Ikke nok med at ekspedienterne er super ærlige med dig når du spørger dem til råds, men de vil også gå til længder for at være sikre på at du gik ud af deres butik med en vare som du kan lide.
Ud over det, så har de et mega godt tilbud på alle spil man køber hos dem.. For 10-20kr kan man forsikre sig mod alting der kunne gå hen og ske ved ens spil. Så hvis man tabte posen med spillet i, ud på en vej, og en lastbil kørte over det, ville man kunne samle resterne op, gå hen med bonen i butikken, og få sig et nyt, helt uden at de stiller spørgsmål... Eller det gør de nok alligevel, men det er nok bare mere for sjov.
Jeg ødelagde faktisk engang et sprit nyt spil i min xbox, fordi jeg fik den lyse ide at vende xboxen fra en vandret til lodret position mens spillet kørte i den. Den ridsede disken så meget den simpelthen ikke virkede mere. Jeg skyndte mig over i min gamestop, som fandt en ny kopi af spillet frem og sagde hyg dig.

Mega god service, og dedikerede medarbejder.

Tip top

Jeg var inde og forudbestille en Ps4, og Ganske som lovet fik jeg min maskine inden jul, jeg blev rådet til at bestille de spil jeg ville have osse, det viste sig at være en god ide, da to af dem var udsolgt på dagen :-) Så tak til manden bag disken. Det havde ikke været rigtig jul uden ham, for så havde jeg ikke kunnet spille andet end killzone.

Jeg kommer I vertfald igen

Dejligt sted at komme

Kommer tit i Gamestop i Grenå. Nogle gange for at købe/bestille spil. Andre gange bare for at få en sludder med de 2 herlige gutter der står der inde. Man kan altid få en god snak om alt lige fra spil til alt muligt ligegyldigt :) Har aldrig oplevet noget negativt der inde. Som F.eks forud bestilte AC4:Black flag men inden det udkom skulle jeg så flytte. Så gik jeg i butikken for at høre om jeg kunne flytte bestillingen til den butik der så lå tættest på der hvor jeg flyttede hen. Ingen problem om eftermiddagen ringede den nye butik og sagde de havde modtaget min bestilling.

Kreativ byttepolitik (redigeret)

Jeg købte inden jul et ps3 spil (FIFA 14) til min nevø i julegave, den flinke ekspedient spurgte høfligt om det var en gave og jeg svarede "ja" det betød at spillet blev plomberet og jeg fik besked på at det ubrudte spil kunne byttes eller refunderes uden problemer... men...
min nevø fik dobbelt FIFA 14 og ville bytte til et andet spil, det kunne nu ikke lade sig gøre uden bon! (som for længst var smidt ud) og plomberingen var ikke længere et "byttemærke" men kun en plombering.... jeg blev helt klart informeret sådan at man kun kunne gå i den tro at der var byttemærke på varen.. jeg har nu måtte købe et nyt spil til min nevø og har så et FIFA 14 jeg ikke kan bruge... har skrevet to høflige E-mails til Gamestops kunde center for at klage min nød og har intet hørt... bliver simpelt hen så harm over den slags....

Efter min klage har butikken henvendt sig og jeg har nu fået byttet spillet, dejligt men ærgerligt der skulle al den ballade til inden.

God service, gode priser

Vi var inde og købe det Nye skylanders til min søn, men kom faktisk ud med over 10 spil, fordi de havde nogle veldt gode tilbud, som hverken elgiganten eller expert var I nærheden af at matche.

Og den unge mand var rigtig rigtig god til at vejlede for hvilke spil der var egnede til Tobias( min søn)

Så tak for god betjening gamestop, vi ses helt sikkert igen!
en glad mor

Kompetent og god reklamations behandling hos Gamestop på Rostorv i Roskilde

Købte to styks PS3 bokse til Jul med tilhørende GTA V spil. havde problem med netværkstilslutning på den ene. Tog ud for at snakke med dem. Var lidt ærgerlig over at jeg måske skulle vente på en reparation, men blev glad for at de byttede lige over med en ny. Drillede lidt med at man nu på tilbud kunne få fem gamle spil med gratis. Men sådan er det jo med udsalg - det ved vi jo. Fik en måneds Viasat som jeg kunne lege med som trøst.
Sønnen var glad og han klarede jo næsten hele reinstallationen selv - så alt pingeling.
Ses en anden dag.

Gamestop Details

Vi er verdens største forhandler af Playstation 2, Playstation 3, Xbox, Xbox 360, PSP, Nintendo Wii, Nintendo DS, TV-spil og Computerspil. Desuden køber, bytter og sælger vi brugte spil og konsoller med fuld garanti!

Visit GameStop