GameStop reviews

GameStop reviews

5.8

Ikke billigst, men dælme god vejledning og service

Overskriften siger det meste, jeg har altid fået hjælp til de jeg havde behov for.
jeg har kun haft EEN skidt oplevelse, og det var dengang hvor de hed EB games.

Hurtig service

Skulle hente et spil til julegave, det tog unger 10 minutter at få hjælp, finde spillet, pakke det ind og sende mig fasted på julegavejagt igen.

Det tog godt nok lidt længere at få byttet spillet, men det kan jeg vist ikke påklage når jeg star der d. 27.

Jeg er godt tilfreds

God nok

Jeg synes nu at Gamestop er gode nok, du betaler lidt mere, men man får altså også en generelt bedre service og vejledning.
En kæde/butik er dog aldrig bedre en den sidste oplevelse man har haft, og der vil altid være brodne kar imellem. desværre.

Jeg har nu kun gode oplevelse I min butik, og jeg er ved at være lidt træt af at høre folk klynke over at Gamestop sætter prisen op på spil de lige har købt af folk, det er jo deres ret at gøre med dem som de vil, hvis de vil brænde dem og pisse på asken, så kan de jo også gøre det.

Hvis man er utilfreds med den pris man får, så lad være og sælge, det er jo simpelt nok :-)

Handler der aldrig igen

Handlede ved gamestop i Skalborg ved Aalborg og vi ville efter jul bytte et brugt spil jeg havde købt. Svaret var nej, men han ville købe det tilbage til under halv pris! Ekspedienten bliver provokerende og spørger på et tidspunkt min kæreste "forstår du slet ikke hvad jeg siger til dig?" - hvilket er helt uden grund. Handler der aldrig igen....

Elendig service i Gamestop Rødovre storcenter

Jeg købte i Gamestop Rødovre et spil "Cabelas Hnts 2013" før jul til min søn . Jeg spørger manden ved kassen om spilet er ok til dreng på 7år og han svarer at det er ok ,så jeg købte spil til 349kr I juledag vi har testet (30min) spil og min søn kan ikke spille den fordi shotgun var for tung . Så den 27.12.2013 jeg ønskede at erstatte spil til" the Skylander Giant (274kr)" og NEJ! det kan jeg ikke fordi spil var åben ( fejler ikke noget) han kan købe den tilbage til 90kr som brugt . Jeg havde ikke til hensigt at diskutere og at spilde tid på det, og så jeg købte Skylander til 274kr .
Jeg sagde tak og at det er den sidste ting jeg købte i GameStop så gik jeg ud......

Held og lykke med jeres fremtid gamestop. Jeg er rykket over til andre nu. Tak for den sidste handel med jer.

Elendig service i Gamestop Aalborg storcenter

Har forudbestilt og betalt for en PS4. Butikken havde en maskine i overskud d. 17/12, og valgte åbenbart at lave det til en konkurrence om, hvem der ville tage telefonen, af kunder fra deres liste. Surt at ringe tilbage til butikken, da jeg kunne se de havde haft ringet, og få at vide at der ville have været en maskine til mig, hvis jeg havde taget telefonen 10 min forinden.

Som det skal være

Bestilte den 4. December en PS4 I Gamestop Odense på Kongensgade. Modtog allerede en den 19. December, og alle informationer de gav var korrekte. Ville helt sikkert handle der igen.

Elendig service ved bytte af plomberet vare. Randers

Prøvede at få byttet en nyindkøbt vare, der var plomberet, men uden kvittering...ingen hjælp at hente her. Bare arrogant holdning.

Ikke plomberede vare ?

Kom glad hjem og regnede med alt var i skønneste orden.

Men får pakket varen op, og konstatere at varen ikke er i plomberet tilstand... tænker NÅ for den da.. det kan jo ske.. ringer til butikken i Aalborg Storcenter for at få en afklaring på dette.

Manden i røret svare ganske pænt goddag og siger lige 2 min. jeg venter lidt tid indtil jeg får ham i røret og præsentere så mig selv.

Jeg spørger ind til om vare ikke skal være i plomberede tilstand hvis de skal sælges som nye. sjovt nok siger manden NEJ. Han Uddyber herefter at hvis de nu har brugt den som udstilling er varen jo stadig ny.. så er det jo jeg tænker.. udstilling. jamen så har været også været pakket op. I den verden jeg lever i er en udstilling noget man har haft oppe og folk kan røre ved. dette mener manden i den anden ende ikke er gældende i Danmark.

Så vil jeg jo så sige. Det passer ikke det her. Hvis i har brugt varen som udstilling så er det jo også en brugt vare. Manden afviser igen og siger at jeg må komme ud i butikken så vi kan snakke om det, men han vil ikke sige hvad jeg kan få ud af det.

Så GAMESTOP sælger brugte vare til nye priser. UDEN AT INFORMERE OM DETTE.

Held og lykke med jeres fremtid gamestop. Jeg er rykket over til andre nu. tak for den sidste handel med jer.

Meget dårlig kundeservice!

Jeg har forudbestilt min ps4 hos gamestop i Hillerød, fordi de gav mig et rigtig godt tilbud om at jeg kunne få fifa 2014 med til 99 kr. Ved bestillingen afleverede jeg 2 spil, som de ville give mig 500 kr fra som ville blive fratrukket prisen. Jeg tager et par dage efter i gamestop i fields for at betale for få mit spil, men får her at vide at det er en trykfejl, men da jeg har fået tilbuddet vil de også sælge det til mig til 99, men jeg skal hente min reklame og tage tilbage til butikken i Hillerød. Jeg tager dagen efter i butikken i Hillerød, men får her at vide at de ikke vil sælge mig spillet og heller ikke give mig 500 kr retur, hvis jeg annullerer ordren. De tilbyder mig at få 400 kr. retur eller nogen tilsvarende spil. Jeg ville aldrig havde solgt mine spil for 400 kr og jeg kan ikke bruge spillene da jeg har solgt min gamle konsol.
Det er fair nok der er sket en fejl, men jeg synes det er helt uacceptabelt at man ikke prøver at imødekomme kunden bare en smule når sådan noget sker. Desuden lå tilbuddet stadig på disken i Hillerød da jeg vendte tilbage tiltrods for de jo var bekendt men fejlen.. Alt i alt meget dårlig stil af gamestop.

Underlig kundeservice

var i rødovre centeret i går, og ville bytte nogle sammen med min søn på 4½.
Kom ind i butikken og spurgte hva jeg kunne få for mine 4 spil. De 4 af dem er nogle gamle spil så fik et tilbud på 100kr for dem...... Det sidste spil er en spec edition som de sørme tilbyder hele 125kr for......... den alm. udgave står til 399kr preowned i deres afd.

Så spørger jeg om jeg ikke kan 300kr sammenlagt, så min søn kan få det LEGO spil han gerne vil have, men nej nej, "drengen" bag disken svarer "jeg kender dig ikke, hvis nu du havde været her 700-800 gange og jeg kendte dig, så kunne du måske få lidt mere" what the f... tænker jeg (min søn står ved siden af jo, kigger på ham og behærsker mig og siger, nå det var ikke jo ikke godt du ikke kender og heller ikke kommer til det, så jeg tager mine spil igen og skal nu forklare min søn, at det ikke er der vi skal "bytte" spil, så tak for hjælpen hilsen jeres "ukendte kunde"

Dårlig rådgivning

For 1 år siden købte jeg en PlayStation i Gamestop i City Syd i Aalborg til min søn. Det er første gang jeg køber en PlayStation og var helt uerfaren på dette område. Rådgivningen gik mest må størrelsen af harddisken. Ekspedienten spurgte om jeg havde en ekstern harddisk og det bekræftede jeg og han sagde, at jeg så bare skulle have den PlayStation med den mindste harddisk.
Har lige købt et spil hos Gamestop i Friis i Aalborg som giver pladsmangel og så regnede jeg med at jeg kunne tilslutte min eksterne harddisk. Det kan jeg bare ikke. Fordi det skal være en helt bestemt eksterne harddisk.
Han kunne tilbyde mig at bytte min PlayStation til en med større harddisk. 1.200 kr. Det ville kun have kostet 600 kr mere hvis jeg købte den store fra starten. Nu har jeg tabt 600 kr - dårlig service - første gang for et år siden. Anden gang kunne de have valgt at lade mig bytte den for 600 kr. Det gjorde de bare ikke.

Gamestop Aalborg

Kan varmt anbefale Gamestop i Aalborg om det er i Friis eller på gågaden. Har altid haft en god sludder med medarbejderne, samt altid fået en god service.
Dejligt med en kæde hvor personalet selv er gamere så man nemt kan få en dialog i gang.

Har efterhånden købt en del special editions af spil i butikken fordi jeg ikke gider bøvl med online butikkerne hvis noget skulle være i vejen.

Til dem som mener at priserne er dyrere end f.eks. Coolshop eller andre online kæder, SOM KUN findes online skyldes at de netop kun er online og ikke har udgifter som lokaler, el, lønninger til personale m.m.

Alt i alt en god kæde og altid fornuftige især når det gælder speciale udgaver af spil.

OMG..!

Jeg ventet over 1 time på jeg kunne for hjælp selvom jeg spør hvis det kunne open kasse mer så siger hun nej jeg er alene? hun laver ikke noget kun snakker og snakke og snakke. Fra Kl 12:00 Til 12:48 før jeg kunne kom til og Købe min Ting..

Gamestop
City 2
Butik 341, 2630 Taastrup
2630
+45 43992245

[Personlig data fjernet]

GameStop er sgu gode!

GameStop er rigtig gode, og er altid hurtige og giver noget der virker.
GameStop i Aalborg er altid venlige at tale med, og giver den information man har brug for.

Jeg har ikke andet end at give 5 stjerner.

Det har altid været en fed oplevelse at være inde i jeres butik. :)

Super god butik !

Hej jeg er tit i gamestop da det er en god butik med masser af spil,Dygtige folk. osv.

Husker bestemt en oplevelse i fields. Hvor jeg skal af med nogen brugte spil for mere for dem en jeg kunne havde fået i blockbuster og andre steder. Ja det ene spil "mistet" jeg kan 4 kr på end det det kostet da jeg købte det. fik meget mere for de spil end jeg havde forstillet mig. Når men manden der betjener mig er super sød. Og han kommer med mange ting og spil vi kan tjekke ud. Jeg sælger mine brugte spil og manden er igennem det hele sød og venlig. Jeg føler mig egentlig som om jeg er besværlig men manden er igen bare super sød. Har været i 7 forskælgie gamestops. Da det er dem der ligger tættest på. Super oplevelse har jeg altid haft.
Har dog lige en ting jeg lige skal have på det rene. Koster det penge at forudbestille et spil ?.

afl. af brugte spil

Jeg har aldrig oplevet noget så latterligt. Har afleveret 14 ps3 spil... Far cry 3, Last of us, Hitman absolution, Assassin's creed 3 osv. Spil der er temmelig nye fik ikke mere end 684 kr. tilbage. Der er nogle af spillene de sælger brugt til 450 kr. Jeg vil varmt anbefale at man aldrig bestiller, køber eller afl. brugte spil til Gamestop. Denne virksomhed brude fængsles eller stoppes for alt deres svindel.

Hvis du gerne vil sælge dine gamle spil vil jeg anbefale <externt link fjernet>. De snyder heller ikke deres kunder ligesom Gamestop

Fede brugte spil til gode priser.

Har købt mange brugte i Randers virker alle sammen elsker Gamestop!

Handler der aldrig igen!!

Der er elendig service i Gamestop. Når man forudbestiller et spil, så sælger de det bare videre. Derudover så er de heller ikke glade for at tage spil tilbage, som er købt defekte. Til sidst så sælger de nye udgivelser til generelt højere priser end konkurrenterne.

Absolut ikke tilfreds med den service de leverer.

Aldrig sig at det er en gave du køber!

Jeg fik spillet Metal Gear Rising Revengeance i gave til PS3. Inden jeg kunne åbne coveret skulle jeg fjerne et klistermæke ved åbningen hvor der står void. Jeg taget dette af og oplever at der sidder en masse klister tilbage som bare ikke vil væk. Jeg tager derfor ned i GameStop på Fisketorvet (med bon) og beder om at få et nyt cover uden klisteret der ødelægger det flotte cover.

Ekspedienten kan dog ikke forstå at dette er et problem og forklarer mig at det er der for at folk ikke spiller det og så returnerer det. Det er måske fint nok, men det er da surt at man bliver straffet med klister når man vælger at beholde spillet. Jeg får at vide at det sikkert kan fjernes med sprit, men hvis det er så nemt, hvorfor ikke give mig et nyt cover og så kan han fjerne det selv? Jeg har altså ikke sprit og jeg skal sku ikke købe noget yderligere bare for at få noget jeg har ret til.

De skal vidst give en noget sprit med hvis man vælger at købe det som gave..

Jeg går op i at mine covers ser pæne ud og det skal jeg også have lov til. Fremover køber jeg ikke fra GameStop, også selvom det ikke er en gave. Jeg vil simpelthen ikke finde mig i at jeg skal diskutere med ekspedienten om et pokkers cover. Jeg er kunden og han skal sku hjælpe mig. Lige fra starten var han meget afvisende og ville næmest ikke have noget med det at gøre. Han kunne ikke se noget problem. Sådan noget gør mig rasende.

Gamestop Details

Vi er verdens største forhandler af Playstation 2, Playstation 3, Xbox, Xbox 360, PSP, Nintendo Wii, Nintendo DS, TV-spil og Computerspil. Desuden køber, bytter og sælger vi brugte spil og konsoller med fuld garanti!

Visit GameStop