Gamesweb reviews

Gamesweb reviews

7.4

Hurtig levering uden problemer

Jeg bestilte og fik tingene 2 dage efter. Det kan man jo ikke klage over.

Julekuk

På deres hjemmeside stod, at varer bestilt senest 21. december 2012 ville være fremme inden jul. Det nåede min bestilte vare ikke (ordrenr. 45472) - den blev ellers bestilt 19. december. Nu kunne det jo så være Postdanmark, der havde nok at se til - men Gamesweb skrev, at når pakken var afsendt ville beløb blive trukket fra min konto og jeg ville modtage en mail med trackingnummer og kvittering. Pengene er hævet, men jeg har ingen mail modtaget med trackingnummer - og jo altså ingen vare. Så er varen afsendt eller ligger den hos Gamesweb? Jeg har i hvert fald måttet ty til en plan B og er godt og grundigt irriteret.

Uovertruffen service midt i juletrafikken!

Games lavede en dum fejl med den oprindelige bestilling, men da jeg ringede til Anders var der hurtigt styr på sagerne. Vi fandt en nødløsning som vi begge kunne være tilfredse med, men her til aften er nødløsningen blevet konverteret til et skoleeksempel på perfekt kundeservice, da den vare jeg oprindeligt ville have haft igen var kommet på lager og nu er leveret på kreativ vis.. Stor ros til både Anders og Thor for at redde den sidste julegave i hus.

Lever ikke helt op til det de lover

På hjemmesiden reklamerer de med 'dag til dag levering' såfremt man bestiller inden kl. 16.
Jeg tjekkede at varen jeg skulle have var på lager i Århus, som er den butik jeg bor tættest på og bestilte kl 15.15
Nu to dage efter er varen nået til Taulov - fra KBH.
Det virker noget fjollet på mig at sende en pakke fra KBH til østjylland, når samme vare befinder sig i Århus, og så lever de jo i øvrigt heller ikke op til deres dag til dag løfte.
Nu håber jeg bare at pakken kommer hurtigt fra Taulov, da det udelukkende var pga. 'dag til dag' at jeg bestilte via hjemmesiden istedet for at tage til butikken i Århus.

Edit: Nu er der gået fire dage, og varen har lagt i Århus i to uden at komme videre til mig.
Dag til dag er det bestemt ikke, selvom jeg er sikker på at det i meget høj grad er julepostens skyld, så skal man ikke love noget man ikke kan holde.

Lynhurtig og fantastisk service

Jeg bestilte noget på gamesweb, og de kom til at glemme én af de ting, jeg havde bestilt. Jeg skrev til dem længe efter deres lukketid, og tænkte, at de forhåbentlig ville svare dagen efter. Men der gik 10 minutter, jeg fik en undskyldning, det manglende tilsendt gratis og en expansion oveni som plaster på såret.

Så: Lave, rimelige priser og en lynhurtig og overmåde behagelig behandling, som selskaber med halvanden gang højere priser overhovedet ikke kan matche. 5 stjerner, fordi jeg ikke kan vælge flere.

Positiv førstegangskøb

Hurtig levering til fornuftige priser, en shop jeg vil besøge igen.

Købte et skakbræt, som skulle bestilles hjem. God kommunikation i forløbet, og venlig betjening. Gamesweb kan anbefales.

Altid super service og venligt personale

Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse med Games hvor jeg dog primært har handlet i den fysiske butik, men både der og via hjemmesiden har jeg altid mødt imødekommenhed, venlighed og fleksibilitet.

Dårlig service

Kiggede på deres hjemmeside og så de havde isis I kugle på lager, så tog ned i deres butik i Århus, men nej!! deres lager betød åbenbart deres udstillingsmodel!, ikke nok med det så kunne man ikke få 14 dages fortrydelsesret og ej heller et byttemærke eftersom den var til en julegave, fordi produktet var åben og stod i et glasskab.

Simpelhen for dårligt de selv render og åbner diverse kasser for dernæst og nægte kunder fortrydelsesret eller byttemærker hvis det er til gaver!!

Steffen B

Hamrendes god service!
De kom desværre til at lave en fejl vedr. min ordre, men da jeg ringede derover undskyldte de meget og afsendte samme dag det manglende uden beregning. Så efter to dage havde jeg alle varer - det er sgu da i orden! :-)

En butik med styr på tingene og ved hvad de snakker om.

Købte en Rubikscube, men postdanmark ville ikke levere den da de skrev at adressen ikke var rigtig. Men det er jo ikke butikkens skyld. Jeg blev så trukket for den alligevel. Men ringede til en venlig dame hos Gamesweb.dk og hun ville annullere ordren og så sætte pengene ind på min konto igen.

En handel som eftersigenden ville have gået rigtig godt hvis det ikke var for postdanmark.dk

En butik som holder hvad de lover, så køb herfra.

Alt forløb perfekt

Handlen gik lige efter bogen, jeg blev holdt orienteret med mails omkring ordremodtagelse, forsendelse osv.
Hurtig levering. Fik varen dagen efter min bestilling

Games Århus Details

En af de største samlinger af brætspil, gøgl og underholdning til hele familien men fokus på kvalitet og god service.

Visit Gamesweb

We live here: Store Torv 9