Gamingserver reviews

Gamingserver reviews

5.6

Rigtig synd at spille sine penge

Det er rigtig synd at spille sine penge på deres produkter, når deres supportere er høflige nok. Deres servere laver "lag-spikes" lige meget hvor i verden du befinder dig - selvom ens latency/pingrate er på 14 eller deromkring.

Dog lover de at serverne kommer op med det samme - men det gør de selvfølgelig ikke, da ens kodeord bliver ændret pr. server du bestiller, hvilket er ret så trist.

Med venlig hilsen,
Kasper.

Gode

jeg har været kunde hos gamingserver 4 gange nu jeg har aldrig rigtig haft noget problem med dem eller ders servers

ØV!

Selve serverne fungere til tider ret godt. Der kan desværre opstå lag-spikes sommetider (ØV). Men udover de sjældne lag spikes er serverne fantastiske.

Men, men men..
Jeg har haft flere servere hos gamingserver.dk, og det kan de SLET ikke håndtere. Flere af mine servere, har ofte ikke kunne starte, stoppe eller update. Selve gamingserver.dk (gamingserver.pro) kontrol panel, er et fail. Selv disse problemer kan jeg leve med, for jeg vælger bare at kontakte supporten? - Tjaa..

.. supporten er pænt sagt, elendig, uduelig. Du kan f.eks. spørge om noget på deres "live-support" (LiveZilla chat), og få svar cirka 10-20 minutter efter. Ellers har de deres ticket system, som der også er lang respons tid på. Jeg skrev et indlæg i deres ticket system, og der gik "kun" 4 dage for at få et svar. Sammenlagt, med alle mine nededage på mine ialt 5 servere jeg har haft, "skylder" gamingserver.dk, mig over 1 måned. Rettere sagt, serverne har nok samlet været nede i en tid der vil svare til over 1 måned (eller 2 måneder) - skuffende..

Derfor vil min opfordring klart være:
- Jeg vil bestemt anbefalde gamingserver.dk, HVIS din server virker perfekt (aldrig har lag spikes o. lign.) og du ved en masse om server(e).

ØVVV

Jeg må indrømme, som min absolut første gang med servere, så er "gamingserver.dk" nok ikke det rigtigte valg.
Jeg aner intet om hvad man skal gøre, men får heller ikke svar på spørgsmålene. Min server er stadig nede efter en LANG weekend.

MIG
hvorfor kan jeg ikke logge ind på min nye server? mit brugernavn er ikke gyldigt!!!!!
Hjælp mig med at få min server op at køre...

Hej Mia.
Har du prøvet gamingserver.pro og trykket på "Forgot Password?"

Gamingserver.dk

Nej, naturligvis ikke da jeg havde fået alle de informationer jeg skulle bruge fra dem selv på E-mail. Dagen efter virkede den uden problemer i flere timer!!!! Uden at trykke på "forgot password"

Mia Hoffgaard Møller || Kunde 27/07/2011 18:53

Hvornår er servicen online? har i nogle åbningstider? Da det er min første gang jeg forsøger mig med servere ville det jo være rart med en succesoplevelse ikke?:)
så kunne det jo højst sansynligt være at jeg ville fortsætte mit medlemsskab her.
hilsen mia

Hejsa Mia.
Vores livesupport er oppe, hvis det er.

Gamingserver.dk

Hvor er svaret lige på mine spørgsmål?
Jeg nåede desværre ikke at læse den besked inden for den korte tid der må have været åben...

Mia Hoffgaard Møller || Kunde 29/07/2011 13:36

Hvor lang tid tager det at genstarte min server? Det har taget tre timer indtil nu. Er det normalt?
hilsen Mia

Hej Mia.
Tager lige en reinstall, så skulle det virke derefter.

Gamingserver.dk

Her bliver et problem løst:) Endelig:) Kort og godt effektivt! Sådan!

SERVEREN VIRKER DOG STADIG IKKE???? DEN ER NEDE???? STADIGVÆK!!! SELV NU!!!

Ved min sidste henvendelse, skal jeg sige, at jeg ikke har fået svar endnu. Jeg skal også sige, at jeg i min store uvidenhed om servere, og i min desperation over bare gerne at ville kunne spille, gav mine logins og password til min kæreste så han måske kunne få den til at virke. Så er der noget der hedder "hacking":). Det kan en server ikke lide:) Undskyld for min uvidenhed, men hjælp og vejledning var påkrævet.

Mia Hoffgaard Møller || Kunde 29/07/2011 19:58

I mit forsøg på at finde ud af hvordan denne server virker, her kan jeg henvise til min anden "support" ticket hvor jeg beskriver at dette er min første gang med servere, har jeg søgt hjælp hos min kæreste, som bor i Polen. Jeg kan ikke finde nogen som helst information om hvordan jeg skulle kunne starte en lobby, eller anden information om hvad jeg gør for at få en god oplevelse af min første server. Der er intet at hente på jeres sider. De svar jeg har fået tilbage fra "supporten" har jeg svært ved at forstå. Kunne i måske læse det i selv har skrevet... Vurdere om det er en korrekt kundebetjening... Er dette jeres support? At jeg må hente hjælp udefra til at få det til at virke, er det jeres politik?
Det er muligt at jeg har misforstået begrebet "support". Det jeg har fået fra andre steder i andre situationer, har bare været meget anderledes. Jeg har nok bare været heldig.
Hvis i kan henvise til en ekstern internet side hvor man SOM FØRSTEGANGSBRUGER kan finde hjælp og vejledning om netop L4D2 gameservers, ville det være værdsat.
Ellers kan i godt åbne min server med det samme. Den har ikke været "hacket", dette har bare været en rigtig god hjælp til overhovedet at kunne komme igang med at spille.
Mia

Sagen er stadig åben, serveren er stadig lukket...

HJÆÆÆÆÆLP

01.08.11 kl. 12:43
De har åbent, og en ny person er på min sag. Jeg håber nu at jeg kan komme til at spille:) Jubii...:)

Jeg kan spille, men service og hjælp er der ikke noget der hedder, så hvis du er ny, så og ikke har så meget styr på det, så start IKKE her.
Jeg har ikke denne server efter denne månede er slut.

Super server hosting!

Jeg syntes at Gamingserver er helt i top. Har op til flere gange lejet servere der, som kørte fint. Og supporten hjalp hvis der var problemer.

Fungerer fint og super support når der er problemer.

Fungerer fint og super support når der er problemer.

Ubehøvlet supporter

Samtale :

Kan ikke kopiere denne fil (plugins.ini) over i :

/hlds_l/czero/addons/amxmodx/configs

Den melder at der ikke med mere plads på "enheden" ??

Lige midt i supporten, vælger supporteren pludselig at gå midt i det hele,
og det der skulle ha´været udbederet blev straks efter meget værre, da jeg nu ikke engang kunne logge på min FTP da nu hverken mit bruger navn eller password virker, af samme grund giver jeg ham så den log som mit FTP program kommer med :

Respons: 530 Login incorrect.
Fejl: Kritisk fejl
Fejl: Kunne ikke forbinde til server

Hvorpå jeg får denne besked fra supporteren :

SUPPORTER :

Hej Jesper,

Det er sq ikke vores skyld du skriver forkert login?

MIG :

(det skal siges at de login info jeg har, står på en e-mail som han selv har sendt..)

- han finder så også ud af at den er gal og skriver så...

SUPPORTER :

Hej Jesper,

ja der var fejl i ftp login, det beklager jeg. Jeg har givet dig 1 uge extra for ulejligheden.

MIG :

Lig mærke til at han godt nok belønner mig for min ulejlighed, men at der ikke blive snakket noget om hvordan eller hvornår jeg kan forvent at servren køre igen.

Jeg sidder nu tilbage, uden svar fra supporter og en server + kontrolpanel på deres hjemmeside, som ikke virker..

Til sidst skriver jeg :

Jeg opgir jer, Jeg for ingen real support, men bliver bare spist af med 1
extra dag mere hér og en extra uger dér, men det bliver tingene ikke fixet af... – behold bare mit tilgodehævende for så kan i måske smide det i
sparegrisen til hyre nogle fornuftige supporter

Andre sidder som kan findes på TrustPilot, som er samme udbyder :

www.gamingserver.dk (den originale)
gamingserver.dk
www.cp.gamingserver.eu
www.gamingserver.eu
www.client.gamingserver.dk
gamingserver.dk
gamingservers.com

UPDATE 06-05 2011

Ja jeg lejede en server igen i håb om at der var sket nogle forbedringer i forbindelse med deres nye samarbejde med "oneplays.com" - men heller ikke denne gang mærkede jeg stabiliteten af produktet - ganske vist er det rigtigt at der var/og stadig er problemer med plugins hos de fleste server-udbydere pga. opdateringer fra VALVE, men ud over det havde vi i klanen stadigvæk problemer med dårlig ping (skønt den var hostet i danmark) - "suk" tænkte jeg, og lod det være ved det, uden at kommentere det videre, jeg skyndte mig bare at få pengene tilbage.. tak for det i øvrigt, for den hurtige behandling..

Nu har jeg ikke lige tjekket det ud, men mener ikke at i har nogen
test-server-ip på jeres hjemmeside, men så var det måske en
go´ idé at få det..
Rasmus found this review useful
Gamingserver

Reply from Gamingserver

Hej Jesper,

Jeg kan se du har tilføjet lidt tekst på din anmeldelse som ikke er skrevet i support sagerne.
(MIG :

Jeg synes at du skal tale pænt, og så giv mig mine login info, så jeg kan samligne med dem jeg selv har. )
Hvilket så betyder du pynter en del på din anmeldelse.

Ang. de problemer du havde var relateret til hardware nedbrud samt opdatering af vores Gameserver panel. Det er beklageligt at du ikke kan godtage vores tilbud om mange extra dage. Vi kan desværre ikke garantere for at hardware holder for evigt.

Du har fået penge retur.

----
Update:
Jesper har nu købt server igen efter den dårlige anmeldelse, han valgte dog 3 dage efter og afmelde igen med en besked om det ikke virkede og fik alle sine penge igen igen. Dog skal det siges at Jesper ikke valgte denne gang og tage fat i supporten for at få hjælp. Produktet virkede men de plugins der var installeret var ikke updateret efter en update hos valve.

Super Serveice

Jeg har været kunde hos gamingserver et par gange og altid super service og god support ;-)

Fantastisk

Jeg er ikke særlig god til opsætning af servere, men jeg er positivt overrasket over, hvor nemt det faktisk var! Dejligt nemt kontrolpanel og nemt at overskue.
Jeg havde dog et lille problem de første par dage, efter jeg havde købt serveren - den var sat forkert op eller sådan noget.
Jeg ringede til Supporten, og de satte det op på få minutter!

Så alt i alt: GamingServer.Dk kan varmt anbefales!

Connection timed out..

Jeg vil ikke give Gamingserver.dk den store anmeldelse. Jeg købte en server da de kørte med tilbud. Men ligemeget med det.
- Serveren kørte fint, lige indtil jeg skulle skifte map. Hver evig eneste gang jeg skiftede map, og der var gået 10 sekunder, så stoppede serveren, og valgte at restarte.

Support:
Supporten er mindre OK. De er ikke så forfærdelig hurtig til at svare, men når de så svare, så kommer der et svar man kan bruge. Så alt i alt, det kræver lidt tålmodighed.
Gamingserver

Reply from Gamingserver

Derfor vi har telefon support så kan du få hurtig support. Jeg kan ikke genkende det problem du har beskrevet, så det må være gået i orden med det.

Fantastisk

Dejlig hurtig service fra bestilling til Levering, desuden dejlig stabil med ping tider osv til trods for server placeringen, kan varmt anbefales til Klaner eller andre CS entutisaster, vil evt også fungere fantastisk som game server for evt Lan parties pga de gode ping tider. varm anbefaling herfra

Jeg har af flere omgang lejet server ved gamingserver.dk. Der har Aldrig været problemer. man skulle tro, at når prisen falder SÅ meget, ja så falder servicen også. Dette er IKKE tilfældet. Jeg er rigtig dårlig til opsætning. Og har altid fået den hjælp der har været nødvendig. Oplever ingen fejl med ping eller andet til trods for, at det er hostet i Tyskland

Udemærket service

Vores Day of Defeat 1.3 server kører rigtig godt. Dejlig ping og ikke de store problemer.
Hvis der er opstået situationer hvor vi har haft brug for hjælp, har supporten være meget behjælpsom, uanset om der er sket personlige fejl fra vores side eller om vi har villet have plugins.
Generalt en udemærket service.

EDIT 4/5

Jeg købte en Counter-Strike: Source server ved www.gamingserver.dk det var helt vildt billigt og en utrolig god ping serverne er located i Tyskland men stadig helt vild god ping :)

Mvh Christoffer

EDIT: 4 Stjerner fordi jeg har købt en ny server og den kører bare :)

Gamingserver Details

Gamingserver levere hosting af gameservere samt voiceserver til verden`s billigste priser helt uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Visit Gamingserver

We live here: Denmark