Garant Mobel reviews

Garant Mobel reviews

6.7

Flabet, arrogant og nedladende service i Nykøbing Falster

Jeg købte en sovesofa i Bolighuset Nykøbing F, da jeg flyttede hjemmefra for 2½ år siden. Den var ganske udmærket så længe det varede, men den havde også kostet 5.000 kroner. Ekspedienten forsikrede mig om, at den klart kunne holde hele studietiden på 5 år. Fjedrene var nemlig lavet med en ny teknologi som gjorde dem ekstra solide og de ikke var som på 'normale' sovesofaer, hvilket prisen også afspejlede.

Alligevel er mange af fjedrene nu gået i stykker og den knirker som en i helvede. Det er meget belejligt, at det sker lige efter der er gået 2 år.

Jeg ringer til Bolighuset og spørger om de kan hjælpe mig. Hånligt fortæller ekspedienten mig, at der ikke er nogen ekspedienter som lover sådan noget, så han påstår altså, at jeg lyver. Jeg fortæller ham, at den er god nok, at jeg blev forsikret om holdbarheden. Til det svarer han køligt og arrogant: "Der er gået to år, så der er ingen garanti".

Oplevelsen af Bolighuset var god indtil jeg oplevede hvordan kvaliteten af produktet og servicen egentlig er. Derfor får butikken 2 stjerner i stedet for 1.

Klart Vejles bedste sted

Købte en helt nu stue både sofa, spisebord, stole, reol, sofabord og seng.

alle varene var der leverings tid på dog lidt forskellige tider, men de kom så med møblerne over 3 gange for jeg skulle jo ikke vente på det som kom hjem først, så sengen kom på en uge, bord, stole og reol på 2 uger og sofaen på 5 uger,

de leveret ind i lejligheden og de samlet alt og stillede lige hvor jeg ville havde det, de måtte dog ikke hænge reol op på væggen, de hjælp med at slæbe de gamle møbler ned fra 2 sal.

deres to leverings-mænd var så hjælpsomme, det var også den ene som hjælp i butikken, de har meget viden om deres ting og super service og god kvalitet.

kan kun anbefale dem til andre. klart vejles bedste møbel butik

Den bedste møbelbutik i Vejle!!

Jeg havde efterhånden været i en del butikker, for at se på møbler. Jeg fandt lige præcis de møbler jeg kunne tænke mig i IDEmøbler Vejle. Men de skuffede mig virkelig over deres uvidenhed, mangel på kompetence og generel service og de kunne ikke rigtig forklare noget om produkterne..
Men så gik jeg over i Vejle bolighus hvor de også havde et rigtigt godt udvalg, og hér er der (hvad jeg kan regne mig frem til efter flere besøg i butikken efterfølgende) 3 sælgere som kan deres kram. De er knaldhamrende dygtige til at forklare omkring mulighederne for hvert produkt, alternativer, pleje. Og her får man en service, som man ikke finder andre steder!! Stor ros til deres unge, dygtige fyr: Jesper forresten!! Samtidig, så er de altid friske på at lave et godt tilbud og deres chauffører skal også have stor ros for levering af møblerne efterfølgende! De bar min gamle sofa ud i garagen - og de gjorde det med et stort smil!! :-) Kan klart anbefale Vejle Bolighus - som helt sikkert er STEDET hvor jeg køber mine møbler fremover:)

Overraskende godt!

Bestillte et spisebord og stole til, før jeg havde kigget på denne hjemmeside. Da jeg så så alle de dårlige anmeldelser, blev jeg rigtig nervøs over om det samme nu skulle ske for mig.

Men til min store overraskelse over holdte de hvad de lovede, og bordet og stolene blev leveret (dog en uge senere end lovet) Men de kom da. Og det er i aller fineste kvalitet, og er rigtig glad for mit køb.
Flinke folk i butiken, og super søde og friske fragt mænd.

Så hvis man har liiidt toldmodighed, kan jeg klart anbefale.

Køb aldrig noget v. Jels Møbler!

-Magen til dårlig service og behandling skal man lede meget længe efter!

Historien:
Jeg bestiller skænk og vitrine i forretningen (Bolighuset v./ Jels møbler i Vejle). Får at vide møblerne bliver leveret til min stue. Leveringstiden angives til 4 uger. Dog nærmer efterårsferien sig, så de siger det kan være det bliver efter ferien. "Fair nok" tænker jeg. Sådan er det jo.

Efterfølgende bliver jeg ringet op (altså efter efterårsferien) og får at vide der går yderligere nogen uger, da fabrikken ikke har de rigtige dele på lager (!!!).

Efter nogle uger må jeg så selv ringe og høre hvor det bliver af, hvor jeg så får at vide det bliver leveret lørdag.
Lørdag dukker der så én(!) fragtmand op og mener at jeg skal hjælpe med at slæbe møbler op ad trapperne.
Jeg må så fortælle ham, at aftalen er, at der skal leveres til min stue, og jeg på ingen måde er interresseret i, at ødelægge min ryg ved at slæbe møbler - særligt ikke når butikken har lovet noget andet, som er med i prisen - og jeg dermed har betalt for.
.. de vil komme igen søndag med 2 mand siger de.

Nu er jeg ved at være godt træt af foretagenet og deres "service". Jeg ringer til dem og fremlægger min sag. Her bliver jeg mødt af et tilbud om, at jeg selv kan slæbe møblerne op, og så må jeg, allernådigst, få 500,- i rabat.
Jeg oplyser dem så om, at jeg vil have de overholder den aftale vi har indgået (levering til stue), og at jeg overhovedet ikke er interresseret i af slæbe.
Her bliver jeg så mødt af en total mangel på forståelse, og en blank afvisning af nogen som helst form for kompensation.
Der er ikke andet for, end at jeg accepterer den dårlige service.

Jeg informerer dem om, at så må de jo tage den dårlige omtale i stedet.
Den er så hermed formidlet.

Hvis jeg behandlede mine kunder sådan, ville jeg stå uden job meget hurtigt!

god service

en god service og venlige sælgere

God service og stort udvalg af møbler osv.

Ringe kvalitet, men fik det byttet

Købte sofa sæt til 15.000.- efter kort tid begyndte stropperne under hynderne at blive slappe. Der om en og checkede den og jeg fik en ny. Så service OK

Købte en 2 + 3 personers solfa, sofa bord.

Er ikke rigtigt tilfres. Jeg har haft sofa´erne til rep 1 gang, og den ene skal allerede afsted igen, det er simpelhen for dårligt, det er for dårlig kvalitet. Fjederne der bare knækker.

Sofabordet får MEGET nemt ridser, og kan dog heldigvis skilles af, men det skal til og til en autolakere, Så det kan blive malet om og få noget klarlak, der kan bruges til dagligdagen.

problemer med Levering...

produktet jeg har købt er i fin brug og pengene værd
men da jeg købte min sofa blev jeg lovet at det kun tog en uge,
så jeg glædede mig til weekenden efter.
problemet var bare at de ikke havde fået min sofa hjem og sagde at den ville være der næste weekend, og at de ville levere den gratis, hvilket var en fin gestus.
da den så ikke var kommet weekenden efter fik jeg at vide at den først ville komme i løbet af ugen.
dette syntes jeg var lidt ringe da jeg blev lovet at det kun ville tage en uge, og dette er måske noget man skulle tjekke op på
så det ikke sker i fremtiden..??

snydt af Hansen møbler

Jeg mailede til Hansen møbler for at spørge til målene på en reol, jeg gerne ville have, men fik en svarmail, at de ikke vil svare over mail. Så jeg måtte ned i butikken. Ved skranken var der travlt, så jeg fik målene af ekspedienten uden han slog dem op i kataloget. og han fortalte at med den plads jeg havde, skulle jeg købe 6 fag. Naivt troede jeg, at han faktisk havde styr på det. Næste dag kom jeg tilbage for at købe reolen, og jeg sagde jeg skulle have 6 fag. Da vi fik reolen hjem viste det sig, at sælgeren havde husket forkert, så der kun var plads til 5 fag. Vi forsøgte at få Hansen møbler til at tage det overskydende fag retur, men det ville de ikke, da jeg ikke kunne bevise, at de havde fejlinformeret os. Her ville en mail have hjulpet os. Mon ikke det er derfor de ikke vil svare på mails? Vi føler os groft snydt af Hansen Møbler og handler der aldrig mere.

utilfreds

jeg fik deres tilbudsavis i posten og fandt en reol jeg gerne vil have, så jeg lånte en bil og trailer og tog derud, den havde de ikke på lager den skulle bestilles hjem. Hvorfor skriver de det ikke i deres tilbudsavis evt. bestillingsvare, eller ikke på lager i alle forretninger. så vil man ringe og spørge. man forventer sgu de har de ting på lager i deres tilbudsavis.

Udvalg ikke stort nok

Deres udvalg af varer er ikke godt nok og priserne er, på visse varer, også for høje.

Is Garant Mobel your company?

bolighuset.dk Details

Efter bestilling sender vi dig en mail med forventet leveringstid på det bestilte. Når din bestilling ankommer på vores lager, vil du få oplyst præcis leveringsdato samt tidsrum på dagen. - Hvis leveringstiden er længere end forventet, kan du fortryde købet. EKSTRA SERVICE: Det er ikke altid nemt at vurdere om maleriet eller spisebordstolen passer derhjemme, så kom gerne forbi og lån varen med hjem. Er ikke omfattet af returretten: Brugte varer, varer der efter aftale er samlet for dig, eller varer som ikke er en standardvare, men er specialfremstillet til dig. Stofmøbler der efter aftale er blevet Guardian behandlet. OBS! Husk at gemme din kvittering, hvis du vil have pengene retur eller et tilgodebevis til køb på et senere tidspunkt.

Visit Garant Mobel

Write to: info@bolighuset.dk